Ja en dan komt niemand.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga met GGMM, Johannes en Roland BBQ'en. Vervolgens gaan we naar de bioscoop
Hopelijk komt iedereen wel mee.
Ja uiteraard maar dat is pas vanaf 1 juli, wanneer het nieuwe seizoen al begint.quote:
Na Zwitserland begint de Tour al bijnaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar dat is pas vanaf 1 juli, wanneer het nieuwe seizoen al begint.
Dat overdrijf je ook weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar dat is pas vanaf 1 juli, wanneer het nieuwe seizoen al begint.
Nouja we krijgen Suisse wat vooral tijdrijden is en zonder echte toppers is (dus Lollerkowski wint dat blind voor Spilak en Majka) en nog de kampioenschappen maar die zijn nooit echt leukquote:
Tering Eurosport met hun teringprogrammeringquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat we de rit van de Dauphine niet live kunnen kijken op TV, morgen.
Maar waar doelde je op met 'het nieuwe seizoen' op 1 juliquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja we krijgen Suisse wat vooral tijdrijden is en zonder echte toppers is (dus Lollerkowski wint dat blind voor Spilak en Majka) en nog de kampioenschappen maar die zijn nooit echt leuk
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:49 schreef klaasweetalles het volgende:
IK HEB ME WEER MAAR AAN 1 MAN GEERGERD
EN IK WIL HET IN HOOFDLETTERS HIER NEERZETTEN
WAT EEN FUKKING HOMOFIEL IS DIE DALEY BLIND ZEG
hoe kan je met zo een wijfen kapsel met een staartje op het veld gaan staan...
denkt die flikker dat hij ronaldo is ofzo met zijn kapsels
Ronaldo mag daT ...ronalda kan VOETBALLEN!
Le mans in je hol.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Tering Eurosport met hun teringprogrammering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |