Ik heb jou eigenlijk nog niet gehoord over de invalbeurt van Pröpper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bruckner?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:22 schreef Vasion het volgende:
Bondscoach van Tjechie ook met zn grote bek.
Bondscoach Tsjechië grapt: 'We zijn walvissen wezen kijken'
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Die speelt altijd goed in het nationale teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:22 schreef Brammess het volgende:
Ook op tijd, Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*SigtuursonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hopelijk blijft hij bij AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ook een wonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na PSV-Feyenoord dus?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
De volgende wedstrijd van Nederland is op 3 september 2015.
Dan zitten er alweer 4 speelronden van de Eredivisie op.
Ik houd het op één.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef Sked het volgende:
Weet iemand hoeveel passes Depay goed heeft gegeven? Ik zet in op 0.
Ja, die van even terug in de korte hoek.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef Bronson_ het volgende:
Is er überhaupt een schot een van Depay gevaarlijk geweest?
David Luiz, 50 milquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een haat op de Memph in eens.
32 miljoen.
Hij speelt dan ook echt teringslechtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
32 miljoen.
Succes brengt hatersquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
32 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |