Zonder Guus wel driequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef JCats het volgende:
Zonder Van Persie speelt Oranje 2 klassen beter.
JC Schaalquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
En dus ook na Heerenveen - PSV. En PSV - FC Groningen. En ADO-PSV. En FC Groningen - PSV.
Pröpper.quote:
Guus zit op de bank jonguhquote:
En met Robben er ook nog eens bij 5 klassen beter.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oke dus we krijgen IJsland en Tsjechie nog thuis. Prima!
Zoals ik al eerder heb gezegd, wij gaan gewoon naar dat EK.
Fuck alle pessimisten
10 punten en een Johan Cruijff schaalquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
En dus ook na Heerenveen - PSV. En PSV - FC Groningen. En ADO-PSV. En FC Groningen - PSV.
We missen het EK in de allerlaatste wedstrijd van de kwalificatie. Let maar op.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oke dus we krijgen IJsland en Tsjechie nog thuis. Prima!
Zoals ik al eerder heb gezegd, wij gaan gewoon naar dat EK.
Fuck alle pessimisten
Misschien waait er een voorzet van Rusnak onverhoopt in.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Groningen dat verliest nee
Ik word doodmoe van die negatievelingen over NL dit dat zus zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat.
Alsof op het opgehemelde WK de wedstrijden tegen Costa Rica en Mexico zo oppemachtig briljant werden gewonnen.
9 punten. PSV verliest traditioneel in Heerenveen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
10 punten en een Johan Cruijff schaal
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Groningen dat verliest nee
Het is toch ook gewoon kut met peren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van die negatievelingen over NL dit dat zus zo.
Pics van je zus?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van die negatievelingen over NL dit dat zus zo.
Ik verwacht een tactische meesterzet van Van der Looiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien waait er een voorzet van Rusnak onverhoopt in.
Wil je als mod het goede voorbeeld geven en gewoon ontopic gaan? Dankjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verwacht een tactische meesterzet van Van der Looi
Rekiki krijgt rood nadat ie Antonia onderuit schoffelde.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien waait er een voorzet van Rusnak onverhoopt in.
Niet veel slechter dan het WK. En dat verschil kwam door Robben.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon kut met peren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |