SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Nog niks gehad aan deze kant van Eindhoven dus laat maar komenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:19 schreef Fred0w het volgende:
Boven Belgie dus weer buien, benieuwd wat die gaan doen.
Hier in Zeeland nog steeds 27 graden.
jammer dat we geen onweer krijgen, vind ik altijd wel lekker na een warme dag.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:12 schreef Againzender het volgende:
De terrassen zitten vol in Amsterdam. Heerlijke temperatuur hierMaar nu even de jonge aanplant watergeven, want alles is gortdroog.
Best wel ja, en van een warme douche krijg je het alleen nog maar warmerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:31 schreef Nattekat het volgende:
Kutland
Heel verleidelijk om even snel een koude douche te nemen, maar ik denk dat dat mijn nachtrust niet bevordert
ik had het wat vroeger verwacht.quote:
Ik ga vandaag de tuin maar weer sproeien, gisteren droog gebleven en die paar spetters vanquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:56 schreef pfaf het volgende:
Ik hoop echt dat het nog even gaat regenen zo. Kats benauwd en hoewel ik afgelopen weken wel wat gesproeid heb is de tuin een stoffige, droge bende.
Ik heb 's avonds en 's nachts de deur naar het dakterras open staan met een hor ervoor. Koelt lekker af, als de hitte er éénmaal in zit krijg ik het er moeilijk weer uit en dit lost dat probleem deels op.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had nog lekker even het raam open vanochtend. Leek wel een sauna hier.
Ja kut, laat nog maar ff wegblijven. Ik had mijn ouders beloofd naar hun optreden tijdens het Korenfestival in Annen te gaan kijkenquote:
Het lijkt ook gewooon weer allemaal om Twente heen te trekken hequote:
Paraplu, regenpak, vuilniszakken etc.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja kut, laat nog maar ff wegblijven. Ik had mijn ouders beloofd naar hun optreden tijdens het Korenfestival in Annen te gaan kijken
As usual. Had Twente nog wat meegekregen van het noodweer van vorige week?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het lijkt ook gewooon weer allemaal om Twente heen te trekken he
Ik denk dat we zo de heftige piek krijgen die over Duitsland trekt. Zou wel teleurstellend zijn als we het als enige zo benauwd houden..quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het lijkt ook gewooon weer allemaal om Twente heen te trekken he
Noord-oost Twente niet, behalve wat geflits in de verre vertequote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:52 schreef bondage het volgende:
[..]
As usual. Had Twente nog wat meegekregen van het noodweer van vorige week?
Nee, half uurtje regen s nachts.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:52 schreef bondage het volgende:
[..]
As usual. Had Twente nog wat meegekregen van het noodweer van vorige week?
Ik gok zomaar dat die uitdooft voordat hij ons bereiktquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk dat we zo de heftige piek krijgen die over Duitsland trekt. Zou wel teleurstellend zijn als we het als enige zo benauwd houden..
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Noord-oost Twente niet, behalve wat geflits in de verre verteen een (1) donderklapje
Hmm, da's niet veel soeps... Hier ging het wat dat betreft flink tekeer met wat inslagen die erg dichtbij waren. En paar seconden stroomuitval na een heftige inslag, dat is dan toch weer iets minder.quote:
We zullen het zienquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:59 schreef bondage het volgende:
Vanmiddag lijkt Twente nog wel eea mee te krijgen van de buien.
[ afbeelding ]
Het valt hier vooralsnog tegen, volgens buienradar zou het hier moeten regenen maar meer dan een paar drupjes is het niet.quote:
in Enschede stevige regen inmiddelsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Het valt hier vooralsnog tegen, volgens buienradar zou het hier moeten regenen maar meer dan een paar drupjes is het niet.
En ekte regen nu.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Het valt hier vooralsnog tegen, volgens buienradar zou het hier moeten regenen maar meer dan een paar drupjes is het niet.
In Assen inmiddels ook. Nog niet echt stevig maar wel meer dan een paar drupjes.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
in Enschede stevige regen inmiddels
Ik had net de was opgehangenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
in Enschede stevige regen inmiddels
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:24 schreef MaLo het volgende:
In NO-Twente harde, harde regen. En hagel.
En wie moest er doorheen fietsen?
Ik kon mijn bh en onderbroek uitwringen, echt compleet doorweekt. Net een korte douche genomen en nu een kopje thee om bij te komen.
Ik haat fietsen, ik doe het zelden en weet meteen weer waarom
Toch wel dus.quote:
Pics!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:24 schreef MaLo het volgende:
In NO-Twente harde, harde regen. En hagel.
En wie moest er doorheen fietsen?
Ik kon mijn bh en onderbroek uitwringen, echt compleet doorweekt.
quote:
Ach wat jammer nou, hélemaal vergeten om foto's te makenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Al zeg ik dat natuurlijk niet
Zo, die was lekker nat zeg die MaLoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
Ach wat jammer nou, hélemaal vergeten om foto's te maken![]()
Volgende keer beter
Simpel: vanmorgen was het warm, klam en benauwd en was mijn tuin uitgedroogd, nu is het warm, zonnig en lekker en kan de BBQ bijna aan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:04 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom willen jullie overdag regen in het weekend stelletje gekken
Omdat regen vaak verkoeling brengt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:04 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom willen jullie overdag regen in het weekend stelletje gekken
In Limburg is het prima weer, kijk naar buiten en zie zon en blauwe lucht en een paar onschuldige wolkjesquote:Op zondag 14 juni 2015 10:00 schreef Paul het volgende:
Somber weer vandaag, al zie ik foto's van pinkpop met stralend weer
[ afbeelding ]
Het Zuiden zonnig en de rest van het land bewolkt. Terugbetaling voor vrijdag.quote:Op zondag 14 juni 2015 10:00 schreef Paul het volgende:
Somber weer vandaag, al zie ik foto's van pinkpop met stralend weer
[ afbeelding ]
Vandaag is er gewoon helemaal geen windquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Het is best winderig vandaag weer. Die maakt even een comeback.
Moest tennissen vandaag, wat een benauwd weer om te sporten. Klam en windstil. Gelukkig niet al te warm.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:58 schreef hangtime het volgende:
[..]
Vandaag is er gewoon helemaal geen wind
Breezand, ligt dat in Nederland?quote:Op zondag 14 juni 2015 14:43 schreef Ivy_Mike het volgende:
Bah!Hier in Breezand motregent het tijdens de jaarmarkt.
Ik dacht dat het hier de hele dag droog zal blijven, nou het valt gewoon vies tegen, ook de temperatuur loopt achter met 13,5 graad
In Bonn (Duitsland) ook, 24 graden en bijna geen wolkje in de lucht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |