Ik heb 's avonds en 's nachts de deur naar het dakterras open staan met een hor ervoor. Koelt lekker af, als de hitte er éénmaal in zit krijg ik het er moeilijk weer uit en dit lost dat probleem deels op.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had nog lekker even het raam open vanochtend. Leek wel een sauna hier.
Ja kut, laat nog maar ff wegblijven. Ik had mijn ouders beloofd naar hun optreden tijdens het Korenfestival in Annen te gaan kijkenquote:
Het lijkt ook gewooon weer allemaal om Twente heen te trekken hequote:
Paraplu, regenpak, vuilniszakken etc.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja kut, laat nog maar ff wegblijven. Ik had mijn ouders beloofd naar hun optreden tijdens het Korenfestival in Annen te gaan kijken
As usual. Had Twente nog wat meegekregen van het noodweer van vorige week?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het lijkt ook gewooon weer allemaal om Twente heen te trekken he
Ik denk dat we zo de heftige piek krijgen die over Duitsland trekt. Zou wel teleurstellend zijn als we het als enige zo benauwd houden..quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het lijkt ook gewooon weer allemaal om Twente heen te trekken he
Noord-oost Twente niet, behalve wat geflits in de verre vertequote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:52 schreef bondage het volgende:
[..]
As usual. Had Twente nog wat meegekregen van het noodweer van vorige week?
Nee, half uurtje regen s nachts.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:52 schreef bondage het volgende:
[..]
As usual. Had Twente nog wat meegekregen van het noodweer van vorige week?
Ik gok zomaar dat die uitdooft voordat hij ons bereiktquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk dat we zo de heftige piek krijgen die over Duitsland trekt. Zou wel teleurstellend zijn als we het als enige zo benauwd houden..
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Noord-oost Twente niet, behalve wat geflits in de verre verteen een (1) donderklapje
Hmm, da's niet veel soeps... Hier ging het wat dat betreft flink tekeer met wat inslagen die erg dichtbij waren. En paar seconden stroomuitval na een heftige inslag, dat is dan toch weer iets minder.quote:
We zullen het zienquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:59 schreef bondage het volgende:
Vanmiddag lijkt Twente nog wel eea mee te krijgen van de buien.
[ afbeelding ]
Het valt hier vooralsnog tegen, volgens buienradar zou het hier moeten regenen maar meer dan een paar drupjes is het niet.quote:
in Enschede stevige regen inmiddelsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Het valt hier vooralsnog tegen, volgens buienradar zou het hier moeten regenen maar meer dan een paar drupjes is het niet.
En ekte regen nu.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Het valt hier vooralsnog tegen, volgens buienradar zou het hier moeten regenen maar meer dan een paar drupjes is het niet.
In Assen inmiddels ook. Nog niet echt stevig maar wel meer dan een paar drupjes.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
in Enschede stevige regen inmiddels
Ik had net de was opgehangenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
in Enschede stevige regen inmiddels
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:24 schreef MaLo het volgende:
In NO-Twente harde, harde regen. En hagel.
En wie moest er doorheen fietsen?
Ik kon mijn bh en onderbroek uitwringen, echt compleet doorweekt. Net een korte douche genomen en nu een kopje thee om bij te komen.
Ik haat fietsen, ik doe het zelden en weet meteen weer waarom
Toch wel dus.quote:
Pics!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:24 schreef MaLo het volgende:
In NO-Twente harde, harde regen. En hagel.
En wie moest er doorheen fietsen?
Ik kon mijn bh en onderbroek uitwringen, echt compleet doorweekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |