quote:
Ach wat jammer nou, hélemaal vergeten om foto's te makenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Al zeg ik dat natuurlijk niet
Zo, die was lekker nat zeg die MaLoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
Ach wat jammer nou, hélemaal vergeten om foto's te maken![]()
Volgende keer beter
Simpel: vanmorgen was het warm, klam en benauwd en was mijn tuin uitgedroogd, nu is het warm, zonnig en lekker en kan de BBQ bijna aan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:04 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom willen jullie overdag regen in het weekend stelletje gekken
Omdat regen vaak verkoeling brengt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:04 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom willen jullie overdag regen in het weekend stelletje gekken
In Limburg is het prima weer, kijk naar buiten en zie zon en blauwe lucht en een paar onschuldige wolkjesquote:Op zondag 14 juni 2015 10:00 schreef Paul het volgende:
Somber weer vandaag, al zie ik foto's van pinkpop met stralend weer
[ afbeelding ]
Het Zuiden zonnig en de rest van het land bewolkt. Terugbetaling voor vrijdag.quote:Op zondag 14 juni 2015 10:00 schreef Paul het volgende:
Somber weer vandaag, al zie ik foto's van pinkpop met stralend weer
[ afbeelding ]
Vandaag is er gewoon helemaal geen windquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Het is best winderig vandaag weer. Die maakt even een comeback.
Moest tennissen vandaag, wat een benauwd weer om te sporten. Klam en windstil. Gelukkig niet al te warm.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:58 schreef hangtime het volgende:
[..]
Vandaag is er gewoon helemaal geen wind
Breezand, ligt dat in Nederland?quote:Op zondag 14 juni 2015 14:43 schreef Ivy_Mike het volgende:
Bah!Hier in Breezand motregent het tijdens de jaarmarkt.
Ik dacht dat het hier de hele dag droog zal blijven, nou het valt gewoon vies tegen, ook de temperatuur loopt achter met 13,5 graad
In Bonn (Duitsland) ook, 24 graden en bijna geen wolkje in de lucht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |