Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monique Samuel inderdaad, lachwekkend en treurig was dat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eerder deze week kwam die deskundige van het Midden-Oosten vertellen dat ze als man gezien moet worden. Die deskundige hebben we trouwens al heel lang niet gezien sinds Pauw en Witteman geloof ik.
Ja, tenenkrommend. Gek eigenlijk, plaatsvervangende schaamte, hoe je bijna niet naar zoiets kunt kijken terwijl het geen bal met jezelf te maken heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Monique Samuel inderdaad, lachwekkend en treurig was dat.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Het is zwaar overdreven. Zo bijzonder is het nummer echt niet.
Overigens vonden we het ook geen probleem dat Triggerfinger een nummer 1-hit scoorde met "I Follow Rivers", terwijl Lykke Li alleen met een remix van het nummer een hit scoorde.
Dus waarom zou het nu eens wél een probleem zijn dat de cover van Jeroen van de Boom hoger scoort dan het origineel van Claudia?
Soms zijn ze wel popachtig, maar erg goed voor begin/midden jaren 90.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:37 schreef tralalala het volgende:
Ik vind de Dino's er in het eerste deel beter uit zien.
Ik heb geen idee hoe die beesten allemaal hetenquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:38 schreef Grunge. het volgende:
Wat is jullie favoriete dinosaurussoort? Die van mij toch de brachiosaurus.
Die zijn echt te gek.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:38 schreef Evertjan het volgende:
De enige dinos die ik adoreer zijn de Dino Babies
pterodactylusquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:38 schreef Grunge. het volgende:
Vooral omdat ze mij het gevoel gaf dat ze het allemaal een beetje doet om aandacht... Kwam niet echt oprecht over.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, tenenkrommend. Gek eigenlijk, plaatsvervangende schaamte, hoe je bijna niet naar zoiets kunt kijken terwijl het geen bal met jezelf te maken heeft.
En deze:quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:38 schreef Evertjan het volgende:
De enige dinos die ik adoreer zijn de Dino Babies
Goede keuze. Ik vind die zwemmende 'langnek' ook tof trouwens, weet zo even niet hoe die heet maar iets met 'plac'.quote:
Dat was ook juist het pijnlijke ja. Om het baardgrapje. Wat-ie net zo goed had kunnen maken tegen een man.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vooral omdat ze mij het gevoel gaf dat ze het allemaal een beetje doet om aandacht... Kwam niet echt oprecht over.
Hoe ze ook tekeer ging tegen Robert ten Brink, beetje makkelijk punten proberen te scoren.
Triceratops.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:38 schreef Grunge. het volgende:
Dacht ik ook van Mad Maxquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga niet kijken. Beter dan de delen van vroeger zal het niet zijn.
Wat dat betreft heb ik die Jurassic Park-hype als kind volop meegemaakt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
Velociraptors vind ik toch wel de minste dan, hoor. Met z'n allen op zo'n groot, log, lief beest, vond ik altijd wel zielig op die plaatjes vroeger.
Nu houd ik erover op.
Was je ook lid van dat Dino blad waarbij je iedere keer een stukje kreeg van een model T-Rex??quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik die Jurassic Park-hype als kind volop meegemaakt.
Botox-homo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:45 schreef Grunge. het volgende:
Strak voorhoofd heeft Alex, fronst hij zo weinig?
Het zijn een beetje de bontkraagjes onder de dino's.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
Velociraptors vind ik toch wel de minste dan, hoor. Met z'n allen op zo'n groot, log, lief beest, vond ik altijd wel zielig op die plaatjes vroeger.
Nu houd ik erover op.
Daarvoor had je al hele mooie geïllustreerde boeken over het dierenrijk, inclusief de mooie dino prenten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik die Jurassic Park-hype als kind volop meegemaakt.
True! Inderdaad ook niet de slimste vermoed ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zijn een beetje de bontkraagje onder de dino's.
Nee, wel van die tijdschriftdelen met bizarre beesten en dino's. Wat een rommel was dat eigenlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Was je ook lid van dat Dino blad waarbij je iedere keer een stukje kreeg van een model T-Rex??
Als ze ooit Nederlands ingesproken worden dan stel ik ook voor daar Ali B en Yesr voor te gebruiken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
True! Inderdaad ook niet de slimste vermoed ik.
Waren dat die met die losse bladen voor in blauwe mappen? Of bedoel je dat werkelijke tijdschrift met die getekende voorkanten? Ik heb daar zoveel uit geleerd vroeger!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Was je ook lid van dat Dino blad waarbij je iedere keer een stukje kreeg van een model T-Rex??
Hahááá.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ze ooit Nederlands ingesproken worden dan stel ik ook voor daar Ali B en Yesr voor te gebruiken.
Was wel geloot bij de videotheek voor een poster en zo'n promotie standaard.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Een grote zwarte map. Met getekende plaatjes of foto's, iedere keer een paar pagina's met één onderwerp. Ik kreeg ook in één keer alles, zal wel ergens een aanbieding geweest zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waren dat die met die losse bladen voor in blauwe mappen? Of bedoel je dat werkelijke tijdschrift met die getekende voorkanten? Ik heb daar zoveel uit geleerd vroeger!
Typetje lijkt mij... Wim Sonneveld-achtig type.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is ie dit nou selluf? Of is 't een tiepetje?
Oh, dat is wel tof, want meestal was dat een instinker. De eerste kostte dan een gulden of zo en daarna iets van vijf maar mijn moeder kocht ze toen wel allemaal voor mijn broertje en mij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een grote zwarte map. Met getekende plaatjes of foto's, iedere keer een paar pagina's met één onderwerp. Ik kreeg ook in één keer alles, zal wel ergens een aanbieding geweest zijn.
Ja, zo ging/gaat het met al die tijdschriften. Over dino's, stenen, bouwpaketten etc.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, dat is wel tof, want meestal was dat een instinker. De eerste kostte dan een gulden of zo en daarna iets van vijf maar mijn moeder kocht ze toen wel allemaal voor mijn broertje en mij.
Dit ook nog.quote:Naziha's Lente documentaire
Maandag 15 juni wordt de documentaire Naziha’s Lente uitgezonden op NPO 2. De film van Gülsah Dogan (Liefdeswinter), geeft een intieme inkijk in het leven van een Marokkaans-Nederlandse vrouw die de muur van schaamte wil doorbreken nu zij de regie over haar eigen leven terugpakt. Dit is het verhaal van een mondige, moderne vrouw, die ondanks de ballast van haar jeugd en de voortdurende problemen met haar kinderen, onuitputtelijk blijft strijden voor een beter leven. De film won de Publieksprijs IDFA 2014 met een gemiddelde beoordeling van een 9,3.
Te gast zijn documentairemaker Gulsah Dogan en Naziha Aloued.
Komt die ook vandaag?!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
Die vrouw met haar rauwe voedsel is compleet geschift
Jammer dat hij er nooit in verdwijnt.quote:
Terwijl je dat ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
Tom is niet echt een stoere brede bink is geworden.
Een herbivoor gevangen in het lichaam van een carnivoor.quote:
Doet Havo volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:15 schreef gosschalks het volgende:
Zijn hersenen groeiden niet goed toch, zal wel op het VMBO zitten dan.
Ze gooit rauwe groeihormonen door z'n etenquote:
Eigenlijk moet die vrouw het helemaal zelf weten, en dat kind ook.quote:
Haha ja, raar wijfquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarschijnlijk neemt hij op zaterdag twee bakjes chips en drinkt hij een colaatje
Nou inderdaad, neem een mandarijntje.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
Echt walgelijk ja, mensen die chips eten zouden ze in een kamp moeten stoppen.
Ze hadden alleen van hem een leerachterstand verwacht en dat schijnt wel mee te vallen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Havo is met de kwaliteitsinflatie van het onderwijs heel normaal/gemiddeld.
Dat gerucht ging hier wel op fok van een klasgenoot, en na de chips moest Tom overgeven.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarschijnlijk neemt hij op zaterdag twee bakjes chips en drinkt hij een colaatje
Alle verwachte nadelen lijken wel mee te vallenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hadden alleen van hem een leerachterstand verwacht en dat schijnt wel mee te vallen.
Als je gevarieerd genoeg eet, lijkt me alleen rauw eten geen probleem. Deze vrouw is wel extremer, ook geen vis en geen pinda's bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:19 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Alle verwachte nadelen lijken wel mee te vallen
Verslaafde.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Op gekke dagen drink ik wel eens een mini blikje cola en een pakje crackers.
Ze denkt ook dat ze zich tegen alle schadelijke dingen kan beschermen, maar dat is echt onzin.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je gevarieerd genoeg eet, lijkt me alleen rauw eten geen probleem. Deze vrouw is wel extremer, ook geen vis en geen pinda's bijvoorbeeld.
Nee, die vrouw heeft hem altijd thuisgehouden zei ze in een interview omdat ze bang was dat hij energiedrank en chips zou gaan eten tijdens de pauzes.quote:
WAAR IS HUGO BORSTquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:25 schreef Baszh het volgende:
Waarom zit er niet iemand tegenover die wat kritische vragen stelt?
Omdat als die was uitgenodigd, die heks er niet was gaan zitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:25 schreef Baszh het volgende:
Waarom zit er niet iemand tegenover die wat kritische vragen stelt?
Lijkt me plausibel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat als die was uitgenodigd, die heks er niet was gaan zitten.
Jij bent geen vegetariër denk ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat als die was uitgenodigd, die heks er niet was gaan zitten.
Ik heb niets tegen vegetariërs, zolang het niet van die fundamentalistische zijn.quote:
Dit gaat frictie opleveren in Team Opzij.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen vegetariërs, zolang het niet van die fundamentalistische zijn.
Kunnen die studentjes heel wat van leren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Echt triest ja dat zo'n programma zich daarvoor leent.
Nee hoor dat gaat primaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gaat frictie opleveren in Team Opzij.
De succesvolle van de melkboer.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Is John misschien ook één van die kinderen
Ik stem op tong80quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
Is er niet een werkloze die deze Jinekshow over kan nemen?
Alleen om te oefenen zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Marokkaanse jongens mogen wel Nederlandse meisjes, zo tolerant die Marokkanen.
Zoveel maakten m'n opa en oma er ook.quote:
Ze heeft ook geld gekregen voor al die kinderen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:49 schreef gosschalks het volgende:
Ze zal ook wel geld hebben gekregen voor haar deelname aan die docu
10x kinderbijslag is lekker cashenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze heeft ook geld gekregen voor al die kinderen.
Nee, nooit behoefte aan gehad ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een relatie met een vrouw gehad?
Ik snap die behoefte van vrouwen niet om andere vrouwen mooi te noemen en complimentjes te geven enzo.quote:
Ah oke, dat kan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik snap die behoefte van vrouwen niet om andere vrouwen mooi te noemen en complimentjes te geven enzo.
Als man kun je een andere man toch ook mooi noemen?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik snap die behoefte van vrouwen niet om andere vrouwen mooi te noemen en complimentjes te geven enzo.
Neequote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als man kun je een andere man toch ook mooi noemen?
Alleen homoseksuele mannen doen dat.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan idd, doe ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zomaar naar het uiterlijk van een andere man kijken en er nog complimenten op geven is ook vrij gayquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan idd, doe ik ook wel eens.
Mensen die dat als 'gaaaaaay' zien zijn onzeker.
'Goed kapsel'.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Zomaar naar het uiterlijk van een andere man kijken en er nog complimenten op geven is ook vrij gay
Dan stuur ik rond die tijd wel pics.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:58 schreef Karina het volgende:
Ja ik ook. Jammer dat ik tegenwoordig tegen half 12 al wegdoezel.
Ligt eraan waarvan natuurlijk anders helpt het niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan stuur ik rond die tijd wel pics.
Met dit soort gasten is dat niet heel moeilijk.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:58 schreef Karina het volgende:
Ja ik ook. Jammer dat ik tegenwoordig tegen half 12 al wegdoezel.
Ja en toen gooide ik dus een glas bier, ja en ik ving dat toen op haha.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef Jovatov het volgende:
Jeumig, dat biergooimoment was wel episch. Maar om ze nu als serieus onderdeel in een talkshow neer te zetten
Ik denk (hoop) dat het zo'n itempje is van een paar minuten. Mag toch niet hopen dat ze er serieus een kwartier over gaan praten terwijl er genoeg interessante dingen in de wereld gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef Jovatov het volgende:
Jeumig, dat biergooimoment was wel episch. Maar om ze nu als serieus onderdeel in een talkshow neer te zetten
Echt he. Zoveel trivialiteit kan ik niet meer aanquote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef Jovatov het volgende:
Bij RTL Late Night duiken dat soort items bijna elke dag op...quote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef Jovatov het volgende:
Mja, de VS veroveren is natuurlijk wel het ultieme imperialisme.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Amerika roept.
Die blinde fascinatie voor de vs![]()
Eva wil RTL Late Night zijn. Jammer.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:06 schreef alors het volgende:
Echt zo'n DWDD item. Gelukkig gaan we het straks over echt interessante dingen hebben, Tim Knol gaat over bier praten, en nog wat B-acteurs komen hun voorstelling pluggen.
Gekruisd met Jeroen van der Boom.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:07 schreef gosschalks het volgende:
Ik dacht even dat dit Roel van Velzen was
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gekruisd met Jeroen van der Boom.
Daarom is het decor ook blauw.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eva wil RTL Late Night zijn. Jammer.
Ja dat wel :pquote:Op maandag 15 juni 2015 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, de VS veroveren is natuurlijk wel het ultieme imperialisme.
Lijkt me een garantie voor een overwinning van Hillary.quote:
Frank Underwood is ook een psychopaatquote:Op maandag 15 juni 2015 23:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb House of Cards (daar was het toch uit? ) nooit gezien maar dit stukje klonk als Hannibal Lector.
Ah dat verklaart het wel ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:23 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Frank Underwood is ook een psychopaat
Het is een beetje van alles, en het allemaal net niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Jinek is zoekende, Tan/DWDD items tussendoor. Kunstuur onderwerpen en weinig actueel.
Inderdaad. Vind Jinek ook geen sterke interviewster, weinig tempo, weinig prikkelend.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:29 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Het is een beetje van alles, en het allemaal net niet.
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:31 schreef gosschalks het volgende:
De link tussen de stem van Smurfin en Calimero heb ik nog nooit gelegd.. Wonderbaarlijk!
Beide zijn zeurtypes.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:31 schreef gosschalks het volgende:
De link tussen de stem van Smurfin en Calimero heb ik nog nooit gelegd.. Wonderbaarlijk!
Klungelsmurf en Dichtsmurf sprak ze ook in, lees ik net.quote:
Niet mijn favoriete biersoort, maar een IPA op zijn tijd gaat er best prima in. Zeker bij warm weer.quote:
Zit wel wat inquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
Vrouwen krijgen een onwelriekende greppel van bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |