Terwijl je dat ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
Tom is niet echt een stoere brede bink is geworden.
Een herbivoor gevangen in het lichaam van een carnivoor.quote:
Doet Havo volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:15 schreef gosschalks het volgende:
Zijn hersenen groeiden niet goed toch, zal wel op het VMBO zitten dan.
Ze gooit rauwe groeihormonen door z'n etenquote:
Eigenlijk moet die vrouw het helemaal zelf weten, en dat kind ook.quote:
Haha ja, raar wijfquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarschijnlijk neemt hij op zaterdag twee bakjes chips en drinkt hij een colaatje
Nou inderdaad, neem een mandarijntje.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
Echt walgelijk ja, mensen die chips eten zouden ze in een kamp moeten stoppen.
Ze hadden alleen van hem een leerachterstand verwacht en dat schijnt wel mee te vallen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Havo is met de kwaliteitsinflatie van het onderwijs heel normaal/gemiddeld.
Dat gerucht ging hier wel op fok van een klasgenoot, en na de chips moest Tom overgeven.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarschijnlijk neemt hij op zaterdag twee bakjes chips en drinkt hij een colaatje
Alle verwachte nadelen lijken wel mee te vallenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hadden alleen van hem een leerachterstand verwacht en dat schijnt wel mee te vallen.
Als je gevarieerd genoeg eet, lijkt me alleen rauw eten geen probleem. Deze vrouw is wel extremer, ook geen vis en geen pinda's bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:19 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Alle verwachte nadelen lijken wel mee te vallen
Verslaafde.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Op gekke dagen drink ik wel eens een mini blikje cola en een pakje crackers.
Ze denkt ook dat ze zich tegen alle schadelijke dingen kan beschermen, maar dat is echt onzin.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je gevarieerd genoeg eet, lijkt me alleen rauw eten geen probleem. Deze vrouw is wel extremer, ook geen vis en geen pinda's bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |