Wat dat betreft heb ik die Jurassic Park-hype als kind volop meegemaakt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
Velociraptors vind ik toch wel de minste dan, hoor. Met z'n allen op zo'n groot, log, lief beest, vond ik altijd wel zielig op die plaatjes vroeger.
Nu houd ik erover op.
Was je ook lid van dat Dino blad waarbij je iedere keer een stukje kreeg van een model T-Rex??quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik die Jurassic Park-hype als kind volop meegemaakt.
Botox-homo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:45 schreef Grunge. het volgende:
Strak voorhoofd heeft Alex, fronst hij zo weinig?
Het zijn een beetje de bontkraagjes onder de dino's.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
Velociraptors vind ik toch wel de minste dan, hoor. Met z'n allen op zo'n groot, log, lief beest, vond ik altijd wel zielig op die plaatjes vroeger.
Nu houd ik erover op.
Daarvoor had je al hele mooie geïllustreerde boeken over het dierenrijk, inclusief de mooie dino prenten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik die Jurassic Park-hype als kind volop meegemaakt.
True! Inderdaad ook niet de slimste vermoed ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zijn een beetje de bontkraagje onder de dino's.
Nee, wel van die tijdschriftdelen met bizarre beesten en dino's. Wat een rommel was dat eigenlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Was je ook lid van dat Dino blad waarbij je iedere keer een stukje kreeg van een model T-Rex??
Als ze ooit Nederlands ingesproken worden dan stel ik ook voor daar Ali B en Yesr voor te gebruiken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
True! Inderdaad ook niet de slimste vermoed ik.
Waren dat die met die losse bladen voor in blauwe mappen? Of bedoel je dat werkelijke tijdschrift met die getekende voorkanten? Ik heb daar zoveel uit geleerd vroeger!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Was je ook lid van dat Dino blad waarbij je iedere keer een stukje kreeg van een model T-Rex??
Hahááá.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ze ooit Nederlands ingesproken worden dan stel ik ook voor daar Ali B en Yesr voor te gebruiken.
Was wel geloot bij de videotheek voor een poster en zo'n promotie standaard.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |