Jij bent er ook vroeg bij vandaagquote:
Si, vroege afspraken zijn wel zo fijn met de aanstaande hitte..quote:
Ja. Begon als een soort experiment voor mezelf en ik merk dat het goed uitpakt. Ik ben na half 8 op kantoor en kan om 4 uur naar huis. Ze kijken niet zo heel nauw bij ons qua tijd, tenzij je het erg bont maakt zoals een collega doet. Die is soms gewoon 2 uur weg en niemand weet waarheenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 06:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Si, vroege afspraken zijn wel zo fijn met de aanstaande hitte..
Werk je standaard vroeg om ook vroeg naar huis te kunnen?
Daarom was ik ook om vijf uur al op, dus vanmiddag lekker vrijquote:Op vrijdag 12 juni 2015 06:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Si, vroege afspraken zijn wel zo fijn met de aanstaande hitte..
Werk je standaard vroeg om ook vroeg naar huis te kunnen?
Geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik wou vanmorgen vroeg beginnen en vroeg vrij. Gelukkig niet gedaan, want ze hebben t sollicitatiegesprek om 16 uur ingepland
Lekker laatquote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik wou vanmorgen vroeg beginnen en vroeg vrij. Gelukkig niet gedaan, want ze hebben t sollicitatiegesprek om 16 uur ingepland
Vanavond BBQquote:
Dat maakt me niet uitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel logisch als de persoon momenteel ander werk heeft.
Nee dat snap ik. Nja misschien is hij wel totaal ongeschikt maar wel erg lekker en dan kan je wel gelijk aansluitend een drankje doen *glas-halfvol-versie*quote:
Echt vakantie vakantie? Die met je familie in Frankrijk?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:11 schreef Myraela het volgende:
Nog maar 4 uurtjes werken tot de vakantie.
Jij komt ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Jup.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Echt vakantie vakantie? Die met je familie in Frankrijk?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:12 schreef HostiMeister het volgende:
Goedemorgen
Tevens een nieuwe tinderdate gevondenLijkt jonger dan 23. Veel plezier ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee dat snap ik. Nja misschien is hij wel totaal ongeschikt maar wel erg lekker en dan kan je wel gelijk aansluitend een drankje doen *glas-halfvol-versie*
Ach, jonger is beterquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Stage in 2014, dus gok dat ie best jong is![]()
En wss ook nog eens ongeschikt
Zit een theorie achter voor een gesprek tussen de HR man en de recruiter.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, jonger is beter![]()
Dat andere is wel jammer en zonde van de tijd.
Ik gok van wel, al ga ik er vanuit dat het een harde werker is die zich wil bewijzenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh, spannende dag, krijgt t broekie z'n opdracht af vandaag, hij schatte 4 uur in, hij heeft precies 4 uur vandaag (Want wel vrij vanmiddag)
Wie durft in te zetten?
Nee, hij overschat zichzelf schromelijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh, spannende dag, krijgt t broekie z'n opdracht af vandaag, hij schatte 4 uur in, hij heeft precies 4 uur vandaag (Want wel vrij vanmiddag)
Wie durft in te zetten?
Die faaltquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Wie durft in te zetten?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, hij overschat zichzelf schromelijk.
Ik heb wat gemist denk ikquote:
Oh ja, dat klopt. Zelf ook schuldig aan geweest maar nu kan het toch wel beterquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer, maar broekies die tijden inschatten gaat vaak fout. Ik heb ervaring
quote:
Helderquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb van de week gevraagd even een script op te schonen / in functies te zetten. 4 dagen mee bezig geweest en eindresultaat: nul.
Dus nee, ik gok dat ie keihard faalt
Het is ook niet erg toch? Ik vind het wel eens lastig om in te schatten hoe lang ik op locatie bezig ben. De ene keer zit je veel te ruim en de andere keer werk je langer dan je wilt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind het gelukkig niet ergIk heb nooit niet haast niet.
Barbquote:
Ze liepen zo naar buiten?quote:
Ben nog niet wakker, maar g'meurning dudequote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze liepen zo naar buiten?
Badum tish
Same to youquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben nog niet wakker, maar g'meurning dude
Dat is altijd goedquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Nah, droeg ze nooit meer en waren enigszins versleten. Had een opruim-bui.
ZEG HEY WAT IS DIT NU WEER?!?!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Same to you
Ik moet me soms echt in houden om geen verkleining achter je naam te zetten
Chill eens, anders doe ik het alsnog!quote:
Die roze pumpsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:58 schreef Californium het volgende:
boven: [ afbeelding ]
Zijkant: wacht eff
ze zijn paarsquote:
de andere 2 dames zijn gestolen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:58 schreef Californium het volgende:
boven: [ afbeelding ]
Zijkant: wacht eff
Zaten niet bij de prijs inbegrepen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Chill eens, anders doe ik het alsnog!
Have cup of coffeequote:
Niet inbegrepenquote:
Zijn echt paars welquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oogt hier als roze, maar ok paars dan.
Die paarse pumps
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet inbegrepen
Je zult het enkel met mijn pootje moeten doen
Ik ga zo lekker zwemmen in de plaatselijke zwembadquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:14 schreef Harmankardon het volgende:
De motivatie is wel op vandaag met dit weer, ik wil naar het strand
Knap dat je uberhaupt al motivatie had.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:14 schreef Harmankardon het volgende:
De motivatie is wel op vandaag met dit weer, ik wil naar het strand
Dat geldt alleen als je echt volledig in pak wilt of zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar is het niet zo dan nieuwe schoenen ook weer niet uitnodigen tot nieuwe kleding die dan weer leuk staat bij de nieuwe schoenen?
Behalve bij Uggsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar is het niet zo dan nieuwe schoenen ook weer niet uitnodigen tot nieuwe kleding die dan weer leuk staat bij de nieuwe schoenen?
Uiteraard. Vanvond naar Nijmegen. Misschien morgen wel tijd voor een rondje primarkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:
Dus nu heb je al bijna 60 paar schoenen?quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus nu heb je al bijna 60 paar schoenen?
Ben ik dus niet de enige jongen die van winkelen houdquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ha! Ik ben ook "losgegaan" gisteren, geen idee wat me bezielde, ging voor wat nieuwe witte ondershirts, werd 3 colberts, 1 paar witte All starts en ook de shirts nog.
Wijf dat ik ben.
Witte all stars.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ha! Ik ben ook "losgegaan" gisteren, geen idee wat me bezielde, ging voor wat nieuwe witte ondershirts, werd 3 colberts, 1 paar witte All starts en ook de shirts nog.
Wijf dat ik ben.
Zover wil ik niet gaan, meestal moet ik me er met een stok heenslaan, maar omdat ik echt ff snel shirts moetst hebben heb ik er dan geen moeite mee, das zo gebeurd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige jongen die van winkelen houd
Nou ja, ik heb een licht colbert gekocht, en opeens waren de Allstars in de "aanbieding" dus ja, dan die ook nog maarquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Witte all stars.
Ik heb laatst maar neppe gekocht. Ze hadden de witte die ik wilde alleen maar voor de hoofdprijs en daar had ik geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |