Niet inbegrepenquote:
Zijn echt paars welquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oogt hier als roze, maar ok paars dan.
Die paarse pumps
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet inbegrepen
Je zult het enkel met mijn pootje moeten doen
Ik ga zo lekker zwemmen in de plaatselijke zwembadquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:14 schreef Harmankardon het volgende:
De motivatie is wel op vandaag met dit weer, ik wil naar het strand
Knap dat je uberhaupt al motivatie had.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:14 schreef Harmankardon het volgende:
De motivatie is wel op vandaag met dit weer, ik wil naar het strand
Dat geldt alleen als je echt volledig in pak wilt of zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar is het niet zo dan nieuwe schoenen ook weer niet uitnodigen tot nieuwe kleding die dan weer leuk staat bij de nieuwe schoenen?
Behalve bij Uggsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar is het niet zo dan nieuwe schoenen ook weer niet uitnodigen tot nieuwe kleding die dan weer leuk staat bij de nieuwe schoenen?
Uiteraard. Vanvond naar Nijmegen. Misschien morgen wel tijd voor een rondje primarkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:
Dus nu heb je al bijna 60 paar schoenen?quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus nu heb je al bijna 60 paar schoenen?
Ben ik dus niet de enige jongen die van winkelen houdquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ha! Ik ben ook "losgegaan" gisteren, geen idee wat me bezielde, ging voor wat nieuwe witte ondershirts, werd 3 colberts, 1 paar witte All starts en ook de shirts nog.
Wijf dat ik ben.
Witte all stars.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ha! Ik ben ook "losgegaan" gisteren, geen idee wat me bezielde, ging voor wat nieuwe witte ondershirts, werd 3 colberts, 1 paar witte All starts en ook de shirts nog.
Wijf dat ik ben.
Zover wil ik niet gaan, meestal moet ik me er met een stok heenslaan, maar omdat ik echt ff snel shirts moetst hebben heb ik er dan geen moeite mee, das zo gebeurd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige jongen die van winkelen houd
Nou ja, ik heb een licht colbert gekocht, en opeens waren de Allstars in de "aanbieding" dus ja, dan die ook nog maarquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Witte all stars.
Ik heb laatst maar neppe gekocht. Ze hadden de witte die ik wilde alleen maar voor de hoofdprijs en daar had ik geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |