Jij bent er ook vroeg bij vandaagquote:
Si, vroege afspraken zijn wel zo fijn met de aanstaande hitte..quote:
Ja. Begon als een soort experiment voor mezelf en ik merk dat het goed uitpakt. Ik ben na half 8 op kantoor en kan om 4 uur naar huis. Ze kijken niet zo heel nauw bij ons qua tijd, tenzij je het erg bont maakt zoals een collega doet. Die is soms gewoon 2 uur weg en niemand weet waarheenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 06:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Si, vroege afspraken zijn wel zo fijn met de aanstaande hitte..
Werk je standaard vroeg om ook vroeg naar huis te kunnen?
Daarom was ik ook om vijf uur al op, dus vanmiddag lekker vrijquote:Op vrijdag 12 juni 2015 06:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Si, vroege afspraken zijn wel zo fijn met de aanstaande hitte..
Werk je standaard vroeg om ook vroeg naar huis te kunnen?
Geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik wou vanmorgen vroeg beginnen en vroeg vrij. Gelukkig niet gedaan, want ze hebben t sollicitatiegesprek om 16 uur ingepland
Lekker laatquote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik wou vanmorgen vroeg beginnen en vroeg vrij. Gelukkig niet gedaan, want ze hebben t sollicitatiegesprek om 16 uur ingepland
Vanavond BBQquote:
Dat maakt me niet uitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel logisch als de persoon momenteel ander werk heeft.
Nee dat snap ik. Nja misschien is hij wel totaal ongeschikt maar wel erg lekker en dan kan je wel gelijk aansluitend een drankje doen *glas-halfvol-versie*quote:
Echt vakantie vakantie? Die met je familie in Frankrijk?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:11 schreef Myraela het volgende:
Nog maar 4 uurtjes werken tot de vakantie.
Jij komt ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |