Jup.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Echt vakantie vakantie? Die met je familie in Frankrijk?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:12 schreef HostiMeister het volgende:
Goedemorgen
Tevens een nieuwe tinderdate gevondenLijkt jonger dan 23. Veel plezier ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee dat snap ik. Nja misschien is hij wel totaal ongeschikt maar wel erg lekker en dan kan je wel gelijk aansluitend een drankje doen *glas-halfvol-versie*
Ach, jonger is beterquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Stage in 2014, dus gok dat ie best jong is![]()
En wss ook nog eens ongeschikt
Zit een theorie achter voor een gesprek tussen de HR man en de recruiter.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, jonger is beter![]()
Dat andere is wel jammer en zonde van de tijd.
Ik gok van wel, al ga ik er vanuit dat het een harde werker is die zich wil bewijzenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh, spannende dag, krijgt t broekie z'n opdracht af vandaag, hij schatte 4 uur in, hij heeft precies 4 uur vandaag (Want wel vrij vanmiddag)
Wie durft in te zetten?
Nee, hij overschat zichzelf schromelijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh, spannende dag, krijgt t broekie z'n opdracht af vandaag, hij schatte 4 uur in, hij heeft precies 4 uur vandaag (Want wel vrij vanmiddag)
Wie durft in te zetten?
Die faaltquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Wie durft in te zetten?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, hij overschat zichzelf schromelijk.
Ik heb wat gemist denk ikquote:
Oh ja, dat klopt. Zelf ook schuldig aan geweest maar nu kan het toch wel beterquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer, maar broekies die tijden inschatten gaat vaak fout. Ik heb ervaring
quote:
Helderquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb van de week gevraagd even een script op te schonen / in functies te zetten. 4 dagen mee bezig geweest en eindresultaat: nul.
Dus nee, ik gok dat ie keihard faalt
Het is ook niet erg toch? Ik vind het wel eens lastig om in te schatten hoe lang ik op locatie bezig ben. De ene keer zit je veel te ruim en de andere keer werk je langer dan je wilt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind het gelukkig niet ergIk heb nooit niet haast niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |