quote:Op zondag 14 juni 2015 15:33 schreef Yreal het volgende:
Ets, stop eens met aandachtshoeren en post je cijfer.
Nee, dit is ook mijn eerste 3. Ik baal er ontzettend van.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:33 schreef Joosie200 het volgende:
Heb vaak zat bij vakken de plank misgeslagen, maar nooit lager dan een 3 gelukkig
quote:Op zondag 14 juni 2015 15:33 schreef Yreal het volgende:
Jonge, het is toch wel duidelijk?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:33 schreef Yreal het volgende:
--> geef ik mopperig 'ja' aan.quote:
--> Waarmee ik zeg dat ik nooit een 1 zou kunnen en durven te halen.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap dat ik soms dom overkom, maar een 1 gaat wel erg ver.
Jeetje, schandelijk. Hoe kon je. Schaam je. Stop met studeren.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jonge, het is toch wel duidelijk?
[..]
--> geef ik mopperig 'ja' aan.
[..]
--> Waarmee ik zeg dat ik nooit een 1 zou kunnen en durven te halen.
Mwoah, jij bent het gewend, ik niet. Ik vind het niet kunnen en had het ook niet van mezelf verwacht. Mag toch?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jeetje, schandelijk. Hoe kon je. Schaam je. Stop met studeren.
Dacht je dat je hem wel binnen had?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, jij bent het gewend, ik niet. Ik vind het niet kunnen en had het ook niet van mezelf verwacht. Mag toch?
Titelkandidaat voor de Yrealbokaal dus.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dit is ook mijn eerste 3. Ik baal er ontzettend van.
Heb wel al twee vieren en vier vijven op de lijst staan, maar een 3.
Ach, we gaan er maar weer tegenaan. Het kan nog.
Wat voor notificaties?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:38 schreef Tchock het volgende:
Haha wauw ik heb een app waarmee ik met mijn laptop notificaties op mijn telefoon kan zien en beantwoordenFuck yeah moderne technologie.
Wat een gelul is dit toch altijd.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:37 schreef Joosie200 het volgende:
En ach, als je die 3 in de her omzet naar een 6 of hoger voelt dat ook wel goed. Een 3 of 4 halen is kut, maar een paar punten van een 5,5 afzitten en dus met een 5 opgescheept zitten is toch echt vervelender.
Er kan er maar eentje voor in aanmerking komen, er is maar een Yquote:Op zondag 14 juni 2015 15:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Titelkandidaat voor de Yrealbokaal dus.
Alle, volgens mij. In elk geval geeft hij aan als ik gebeld word en als het goed is zou ik moeten kunnen reageren op dingen als whatsapp, sms, mail.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat voor notificaties?
Bij mij beginnen m'n ipad en macbook te jengelen als m'n telefoon gaat.
Echt hè. En zo veel mensen die dat zeggenquote:
Ah, op die fiets. Ik las het verkeerd/andersom ("al mijn laptop notificaties op mijn telefoon kan zien"). Kan je ook opnemen op je laptop?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle, volgens mij. In elk geval geeft hij aan als ik gebeld word en als het goed is zou ik moeten kunnen reageren op dingen als whatsapp, sms, mail.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:41 schreef Valid het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Ik las het verkeerd/andersom ("al mijn laptop notificaties op mijn telefoon kan zien"). Kan je ook opnemen op je laptop?
Ja en nee. Vond het wel een lastig tentamen en dat is ook te merken aan de cijfers. Hooguit een zesje.quote:
Zou niets voor mij zijn ook, want ik ben een telefoonwandelaar. Maar alsnog stom dat het niet kan.quote:
Wat is een telefoonwandelaar?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou niets voor mij zijn ook, want ik ben een telefoonwandelaar. Maar alsnog stom dat het niet kan.
Etsu zou het niet misstaan.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er kan er maar eentje voor in aanmerking komen, er is maar een Y
Niet grotendeels maar echt ALTIJD he.quote:
Ik wel altijd eigenlijk. Ja, tenzij het echt niet kan, maar in de trein bijvoorbeeld blijf ik vaak al niet zitten.quote:
Ik ook zeker niet. Maar bellen in een coupe vind ik dan ook ontzettend kut.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wel altijd eigenlijk. Ja, tenzij het echt niet kan, maar in de trein bijvoorbeeld blijf ik vaak al niet zitten.
Voor mij reden zat om inkomende oproepen weg te klikken. Beetje iedereen laten meegenieten zekerquote:Op zondag 14 juni 2015 15:57 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet. Maar bellen in een coupe vind ik dan ook ontzettend kut.
Ik ook.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:57 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet. Maar bellen in een coupe vind ik dan ook ontzettend kut.
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:01 schreef Valid het volgende:
[..]
Gelukkig heb je zelf ook al bedacht dat je na de zomer beter hbo kunt gaan doen.
quote:
Zeg dat wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dus jr dolly 3.6 korte en dan nogbjoreb dat ede andere beneden zijn
Lekker Valid.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:01 schreef Valid het volgende:
[..]
Gelukkig heb je zelf ook al bedacht dat je na de zomer beter hbo kunt gaan doen.
Ah, gun die jongetjes eventjes hun speelkwartiertje waarin ze kunnen spelen alsof ze perfect zijn.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, gun die jongetjes eventjes hun speelkwartiertje waarin ze kunnen spelen alsof ze perfect zijn.
Hoe is het, Y?
Niet stiekem dan TR's zetten he, ouwe boef.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, gun die jongetjes eventjes hun speelkwartiertje waarin ze kunnen spelen alsof ze perfect zijn.
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet stiekem dan TR's zetten he, ouwe boef.
Hahaquote:Op zondag 14 juni 2015 16:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hebben de mods geen geheimhoudingsplicht ofzo?quote:Op zondag 14 juni 2015 16:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt serieus een TR geplaatst?quote:Op zondag 14 juni 2015 16:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben de mods geen geheimhoudingsplicht ofzo?
Oh wacht, ik weet natuurlijk niet wat dat betekent.
Natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klopt, daarom ook BES: Bepaal Eigen Stem.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:48 schreef Paxcon het volgende:
Nederlanders op de BES-eilanden mogen ook gewoon stemmen voor de Nederlandse TK toch?
Dat laatste ontgaat me een beetje maar bedanktquote:Op zondag 14 juni 2015 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook BES: Bepaal Eigen Stem.
Jup. Alleen niet voor de Eerste Kamer (al dan niet indirect).quote:Op zondag 14 juni 2015 16:48 schreef Paxcon het volgende:
Nederlanders op de BES-eilanden mogen ook gewoon stemmen voor de Nederlandse TK toch?
Nu ben je ook dom aldus Valid en Erik.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat laatste ontgaat me een beetje maar bedankt
Nee klopt. Wat op zich wel apart is, want niet-Nederlanders mogen geen invloed hebben op de Staten-Generaal maar de Nederlanders woonachtig op een van de BES-eilanden dus (deels) ook niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Alleen niet voor de Eerste Kamer (al dan niet indirect).
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat laatste ontgaat me een beetje maar bedankt
Wij zitten dezelfde bron te lezen.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee klopt. Wat op zich wel apart is, want niet-Nederlanders mogen geen invloed hebben op de Staten-Generaal maar de Nederlanders woonachtig op een van de BES-eilanden dus (deels) ook niet.
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe is het, Y?
Scriptie wil niet echt vorderen, druk druk druk. Ellende. Toestanden.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:28 schreef Valid het volgende:
[..]
Zeker. Heb jij nog een opbeurende toevoeging?
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe oke weer een of andere kutgrap zeker
quote:Deze eilanden staan ook bekend als BES-eilanden. De afkorting BES verwijst naar de eerste letters van de namen van de eilanden.
Dan heeft de docent misschien dezelfde bron als T even gescand als voorbereiding op het college.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Scriptie wil niet echt vorderen, druk druk druk. Ellende. Toestanden.
Bedankt.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
DM elkaar maar om dit gedoe voort te zetten
Goed bezig!quote:
Ja nee dat snapte ik ookquote:
Nouja ik weet niet of je het überhaupt gezien hebt, maar hij begint met een kutopmerking en ik moet dat maar doorslikken? Waarom treed jij niet op?quote:Op zondag 14 juni 2015 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
DM elkaar maar om dit gedoe voort te zetten
Pax kijkt hier niet van op kennelijk.quote:
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 14 juni 2015 16:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Dan heeft de docent misschien dezelfde bron als T even gescand als voorbereiding op het college.
Het orkestje van de Titanic.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik haal het toch niet, beter genieten van de ondergang.
Waarom nou weer die woorden.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet of je het überhaupt gezien hebt, maar hij begint met een kutopmerking en ik moet dat maar doorslikken? Waarom treed jij niet op?
Omdat ik het niet bijster schokkend vind, zoals ik al met je besproken heb.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet of je het überhaupt gezien hebt, maar hij begint met een kutopmerking en ik moet dat maar doorslikken? Waarom treed jij niet op?
Ik heb alleen nog twee tentamensquote:Op zondag 14 juni 2015 16:57 schreef Valid het volgende:
Hebben er nog mensen college komende weken, of is dat afgelopen overal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |