quote:Op zondag 14 juni 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, gun die jongetjes eventjes hun speelkwartiertje waarin ze kunnen spelen alsof ze perfect zijn.
Hoe is het, Y?
Scriptie wil niet echt vorderen, druk druk druk. Ellende. Toestanden.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:28 schreef Valid het volgende:
[..]
Zeker. Heb jij nog een opbeurende toevoeging?
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe oke weer een of andere kutgrap zeker
quote:Deze eilanden staan ook bekend als BES-eilanden. De afkorting BES verwijst naar de eerste letters van de namen van de eilanden.
Dan heeft de docent misschien dezelfde bron als T even gescand als voorbereiding op het college.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Scriptie wil niet echt vorderen, druk druk druk. Ellende. Toestanden.
Bedankt.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
DM elkaar maar om dit gedoe voort te zetten
Goed bezig!quote:
Ja nee dat snapte ik ookquote:
Nouja ik weet niet of je het überhaupt gezien hebt, maar hij begint met een kutopmerking en ik moet dat maar doorslikken? Waarom treed jij niet op?quote:Op zondag 14 juni 2015 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
DM elkaar maar om dit gedoe voort te zetten
Pax kijkt hier niet van op kennelijk.quote:
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 14 juni 2015 16:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Dan heeft de docent misschien dezelfde bron als T even gescand als voorbereiding op het college.
Het orkestje van de Titanic.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik haal het toch niet, beter genieten van de ondergang.
Waarom nou weer die woorden.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet of je het überhaupt gezien hebt, maar hij begint met een kutopmerking en ik moet dat maar doorslikken? Waarom treed jij niet op?
Omdat ik het niet bijster schokkend vind, zoals ik al met je besproken heb.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet of je het überhaupt gezien hebt, maar hij begint met een kutopmerking en ik moet dat maar doorslikken? Waarom treed jij niet op?
Ik heb alleen nog twee tentamensquote:Op zondag 14 juni 2015 16:57 schreef Valid het volgende:
Hebben er nog mensen college komende weken, of is dat afgelopen overal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |