Lekker Valid.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:01 schreef Valid het volgende:
[..]
Gelukkig heb je zelf ook al bedacht dat je na de zomer beter hbo kunt gaan doen.
Ah, gun die jongetjes eventjes hun speelkwartiertje waarin ze kunnen spelen alsof ze perfect zijn.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, gun die jongetjes eventjes hun speelkwartiertje waarin ze kunnen spelen alsof ze perfect zijn.
Hoe is het, Y?
Niet stiekem dan TR's zetten he, ouwe boef.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, gun die jongetjes eventjes hun speelkwartiertje waarin ze kunnen spelen alsof ze perfect zijn.
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet stiekem dan TR's zetten he, ouwe boef.
Hahaquote:Op zondag 14 juni 2015 16:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hebben de mods geen geheimhoudingsplicht ofzo?quote:Op zondag 14 juni 2015 16:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt serieus een TR geplaatst?quote:Op zondag 14 juni 2015 16:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben de mods geen geheimhoudingsplicht ofzo?
Oh wacht, ik weet natuurlijk niet wat dat betekent.
Natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klopt, daarom ook BES: Bepaal Eigen Stem.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:48 schreef Paxcon het volgende:
Nederlanders op de BES-eilanden mogen ook gewoon stemmen voor de Nederlandse TK toch?
Dat laatste ontgaat me een beetje maar bedanktquote:Op zondag 14 juni 2015 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook BES: Bepaal Eigen Stem.
Jup. Alleen niet voor de Eerste Kamer (al dan niet indirect).quote:Op zondag 14 juni 2015 16:48 schreef Paxcon het volgende:
Nederlanders op de BES-eilanden mogen ook gewoon stemmen voor de Nederlandse TK toch?
Nu ben je ook dom aldus Valid en Erik.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat laatste ontgaat me een beetje maar bedankt
Nee klopt. Wat op zich wel apart is, want niet-Nederlanders mogen geen invloed hebben op de Staten-Generaal maar de Nederlanders woonachtig op een van de BES-eilanden dus (deels) ook niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Alleen niet voor de Eerste Kamer (al dan niet indirect).
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat laatste ontgaat me een beetje maar bedankt
Wij zitten dezelfde bron te lezen.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee klopt. Wat op zich wel apart is, want niet-Nederlanders mogen geen invloed hebben op de Staten-Generaal maar de Nederlanders woonachtig op een van de BES-eilanden dus (deels) ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |