quote:Op zondag 14 juni 2015 15:33 schreef Yreal het volgende:
Ets, stop eens met aandachtshoeren en post je cijfer.
Nee, dit is ook mijn eerste 3. Ik baal er ontzettend van.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:33 schreef Joosie200 het volgende:
Heb vaak zat bij vakken de plank misgeslagen, maar nooit lager dan een 3 gelukkig
quote:Op zondag 14 juni 2015 15:33 schreef Yreal het volgende:
Jonge, het is toch wel duidelijk?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:33 schreef Yreal het volgende:
--> geef ik mopperig 'ja' aan.quote:
--> Waarmee ik zeg dat ik nooit een 1 zou kunnen en durven te halen.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap dat ik soms dom overkom, maar een 1 gaat wel erg ver.
Jeetje, schandelijk. Hoe kon je. Schaam je. Stop met studeren.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jonge, het is toch wel duidelijk?
[..]
--> geef ik mopperig 'ja' aan.
[..]
--> Waarmee ik zeg dat ik nooit een 1 zou kunnen en durven te halen.
Mwoah, jij bent het gewend, ik niet. Ik vind het niet kunnen en had het ook niet van mezelf verwacht. Mag toch?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jeetje, schandelijk. Hoe kon je. Schaam je. Stop met studeren.
Dacht je dat je hem wel binnen had?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, jij bent het gewend, ik niet. Ik vind het niet kunnen en had het ook niet van mezelf verwacht. Mag toch?
Titelkandidaat voor de Yrealbokaal dus.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dit is ook mijn eerste 3. Ik baal er ontzettend van.
Heb wel al twee vieren en vier vijven op de lijst staan, maar een 3.
Ach, we gaan er maar weer tegenaan. Het kan nog.
Wat voor notificaties?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:38 schreef Tchock het volgende:
Haha wauw ik heb een app waarmee ik met mijn laptop notificaties op mijn telefoon kan zien en beantwoordenFuck yeah moderne technologie.
Wat een gelul is dit toch altijd.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:37 schreef Joosie200 het volgende:
En ach, als je die 3 in de her omzet naar een 6 of hoger voelt dat ook wel goed. Een 3 of 4 halen is kut, maar een paar punten van een 5,5 afzitten en dus met een 5 opgescheept zitten is toch echt vervelender.
Er kan er maar eentje voor in aanmerking komen, er is maar een Yquote:Op zondag 14 juni 2015 15:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Titelkandidaat voor de Yrealbokaal dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |