Kan al de hele middag het niet spelen! xDquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:23 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik was welgeteld een halve second in het spel en ik was dood, en nu kan ik er weer niet op....
Ik wil Portal 2 voor 2 euro ofzquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:01 schreef OudeBok het volgende:
Dag 2 ook niks bijzonders voor me, helemaal niet gezien ik Witcher 3 voor zo'n 30 euro al kan halen overal..
Dat wel, maar het meeste qua AAA- en AA-titels heb ik al wel uit de sales getrokken. Elk jaar ongeveer hetzelfde is gewoon niet echt leuk meerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:05 schreef Sylv3se het volgende:
Vind het wel meevallen, zitten wel goede games tussen
Wat moeten ze doen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:22 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dat wel, maar het meeste qua AAA- en AA-titels heb ik al wel uit de sales getrokken. Elk jaar ongeveer hetzelfde is gewoon niet echt leuk meer.
Dat hou je toch, helemaal als je al jaren de sales volgt. Ik heb het zelf ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:22 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dat wel, maar het meeste qua AAA- en AA-titels heb ik al wel uit de sales getrokken. Elk jaar ongeveer hetzelfde is gewoon niet echt leuk meer.
maar wat heb je er vervolgens aan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Armor en auto shoot + upgrades.. Dan kan je dat ding laten voor wat het is
Je krijgt kaartjes om badges te craften, als je in dat spel kan komenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:48 schreef T-JaY het volgende:
Ik zou heel graag Bioshock Infinite, Borderlands 2 en CS:GO kopen, maar volgens mij waren die voorgaande jaren goedkoper dan nu. Zouden ze nog meer korting krijgen of niet..?
CS:GO staat wel bij "Best verkocht", moet ik dan nog steeds wachten of word de game niet meer goedkoper?quote:
Als je het per se vandaag wilt spelen dan moet je het nu kopen, anders wachten op een daily/flash.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:57 schreef T-JaY het volgende:
[..]
CS:GO staat wel bij "Best verkocht", moet ik dan nog steeds wachten of word de game niet meer goedkoper?
Dan wacht ik gewoon lekker, des te meer geld voor andere games.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je het per se vandaag wilt spelen dan moet je het nu kopen, anders wachten op een daily/flash.
Tsja, ik kijk gewoon of ik de prijs in de sale over heb voor de game. Dat zal met deze games niet het geval zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:20 schreef Beach het volgende:
https://docs.google.com/s(...)usp=sharing&sle=true
Games die vlak voor de sale duurder zijn geworden.
je gaat ook absurd snel dood..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:23 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik was welgeteld een halve second in het spel en ik was dood, en nu kan ik er weer niet op....
Is nu niet meer in de sale toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:54 schreef Verbal het volgende:
Metro Redux... doen, of het bij één van de Reduxen houden?
V.
Heb je de normale versies al gespeeld? Last Light Redux is wat grafische updates. 2033 Redux heeft wat extra opties wat in LL zat, zoals attachments kopen bij vendors. Als je allebei niet hebt gespeeld zou ik ze allebei aanraden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:54 schreef Verbal het volgende:
Metro Redux... doen, of het bij één van de Reduxen houden?
V.
Sales zijn 48 uur.quote:
Nee, ik ben een novice, dus dan doe ik voor 3 euro extra allebei. Thanks.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb je de normale versies al gespeeld? Last Light Redux is wat grafische updates. 2033 Redux heeft wat extra opties wat in LL zat, zoals attachments kopen bij vendors. Als je allebei niet hebt gespeeld zou ik ze allebei aanraden.
dan kan ik ze wel links laten liggen, heb de normale versies namelijk..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb je de normale versies al gespeeld? Last Light Redux is wat grafische updates. 2033 Redux heeft wat extra opties wat in LL zat, zoals attachments kopen bij vendors. Als je allebei niet hebt gespeeld zou ik ze allebei aanraden.
Probeer ze op Ranger-difficulty te spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, ik ben een novice, dus dan doe ik voor 3 euro extra allebei. Thanks.
V.
In het echt zul je ook nooit een Rus worden, Beach. tfwquote:
Een daily deal wordt helaas bijna nooit goedkoper.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
Zou wreckfest nog meer dan 50% korting gaan krijgen? Zat gisteren in de daily maar ik vind het eigenlijk net te weinig.
het zou mij niet verbazen: volgens mij heb ik voor elke desura key ook een steamkey gekregen, desura was het dus nooit echt waard imhoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 03:33 schreef Dragonetti het volgende:
Even weer buiten al het steam geweld:
Desura and Indie Royale parent company files for bankruptcy
Misschien valt het mee?: http://www.desura.com/news/may-27th-update
ik doe hetzelfde, maar hier kruipt hij omhoog...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
nee, af en toe ff opstarten om items te kopen.
1220 inmiddels
ik ben om 19.00 direct een spel gejoined, heel veel anderen die waarschijnlijk flink klikken. Ook worden veel items gebruikt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe hetzelfde, maar hier kruipt hij omhoog...
ghe ghe ghe... Yeah, right...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 08:29 schreef Verbal het volgende:
Naast de Redux Bundle ook maar even Wolfenstein TNO erbij gedaan.
Nu gaat de rem erop.
V.
Hoeveel % / ¤?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:07 schreef Schroevendraaier het volgende:
This War of Mine gekocht, zat al te wachten op de sale hiervan
Nu nog wachten totdat War for the Overworld in sale staat. Paar dagen geleden is er namelijk een grote update hiervan uitgekomen, waardoor het (in mijn ogen) een volwaardige Dungeon Keeper vervolg is geworden
-60% / 7,59¤quote:
3 uur voor Old Blood? serieus?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:35 schreef ems. het volgende:
Wolfenstein is hartstikke tof. Een van de leukere single player FPS games sinds tijden.
Die nieuwere wolfenstein mag er ook zijn, maar die was binnen 3 uurtjes uitgespeeld
Als je langzaam aan zou spelen zou het 6 uur moeten duren. Heb ongeveer 12 euro voor TNO betaalt, 15 uur over gedaan om 'm op de moeilijkste difficulty uit te spelen. Dus zou me niets verbazen als je er niet lang over zou doen.quote:
Om en nabij. Ik verwachtte dat ik halverwege was bij de baas, maar dat was dus gewoon het einde. Vond het ietwat karig voor de prijs iig.quote:
Heb alleen gta vice city gekocht... omdat het kanquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:35 schreef djkoelkast het volgende:
Nog steeds niets gekocht, net als voorgaande paar jaar.
Met die in je bibliotheek kun je gelijk de community-mod Half-Life 2: Update pakkenquote:
Die heb ik al heel lang, zat ooit in een pakket in een salequote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb alleen gta vice city gekocht... omdat het kan
Ja ik heb hem nog op disc liggen.. Maar ja daar ben ik te lui voor en dan moet ik mijn disc drive weer aansluitenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die heb ik al heel lang, zat ooit in een pakket in een sale
How the f werkt dit? Ik ben op die steam pagina, in steam maar ik vind geen download link oid.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met die in je bibliotheek kun je gelijk de community-mod Half-Life 2: Update pakken
heb je de grote knop, play game, gezien?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:53 schreef MrGuma het volgende:
[..]
How the f werkt dit? Ik ben op die steam pagina, in steam maar ik vind geen download link oid.
*Inderdaad, nog nooit mods gebruikt*
Die heb ik gezien maar ik ging er vanuit dat die irrelevant was haha. Thanks though. Dan ga ik dat zo meteen even proberen 8Dquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je de grote knop, play game, gezien?
en het is weer zover hoor, steam zijn payment service provider ligt eruit, en er kunnen dus geen creditcard betalingen worden gedaan
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je de grote knop, play game, gezien?
en het is weer zover hoor, steam zijn payment service provider ligt eruit, en er kunnen dus geen creditcard betalingen worden gedaan
och, alles uit m'n wishlist lijkt idd niet intressant (te duur; in dat opzicht is het dus een slechte sale) maar kom hier en daar wel een paar leuke dealtjes tegen die ik persoonlijk wel intressant vind en niet teveel kosten (<5 euro)quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]ik moet zeggen dat dit best een slechte sale is
even in het algemeen:quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:34 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb ook maar een paar refunds aangevraagd,
Games met beide een half uurtje op de klok maar.
RCTquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:11 schreef OmniRocket het volgende:
Tot nu toe gekocht:
Surgeon Simulator: Anniversary Edition
Halo: Spartan Bundle
RollerCoaster Tycoon®: Deluxe
RollerCoaster Tycoon® 2: Triple Thrill Pack
RollerCoaster Tycoon 3: Platinum
Prison Architect Standard
jawel de originelequote:
dat is in theorie mogelijk..quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:36 schreef Poedelini het volgende:
Kan een dagaanbieding nog een flitskorting worden?
Hoe de fuckquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:01 schreef OmniRocket het volgende:
level 1720 gisteren.. nu inmiddels al weer level 1000
Level 1720 net gehad...quote:Op zondag 14 juni 2015 00:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe de fuck
Edit: Oh ik zit hier inmiddels ook op level 450. Dat is echt fantastisch![]()
minimaal 12 uur (flash deals) of 24 uur (community games) of 48 uur (dailys)quote:Op zondag 14 juni 2015 00:38 schreef Digixz het volgende:
Ik wilde die Halo spartan kopen voor 1,49, maar ben nu te laatWist niet dat ie zo snel weer weg was.
1500 ongeveer.. de game is begonnen om 18.10quote:Op zondag 14 juni 2015 00:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoeveel man zitten er in jouw room dan?
had je geadd op steamquote:Op zondag 14 juni 2015 00:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
1500 ongeveer.. de game is begonnen om 18.10
ohquote:Op zondag 14 juni 2015 00:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
of wat was je nick, want ik heb niet geaccpet
ja antimug.. die heb ik declinedquote:Op zondag 14 juni 2015 00:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohpoker4life, of iets met anti mug
maar om 19:00 wordt de boel geresetquote:Op zondag 14 juni 2015 00:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
1500 ongeveer.. de game is begonnen om 18.10
cool. al uitgegooid accepteer morgen welquote:Op zondag 14 juni 2015 00:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ja antimug.. die heb ik declinednu toegevoegd
om 18.00 sluiten de games.. gisteren gingen ze pas tegen 19.00 weer open.. maar nu blijkbaar snellerquote:
Hoezo random? Levels worden iedere dag voor iedereen gereset. Level 300k is overigens ook niet te halen zelfs met maximale damage output 24 uur lang van 1500 mensen.quote:Op zondag 14 juni 2015 01:01 schreef mschol het volgende:
http://www.reddit.com/r/S(...)_strike_against_the/
en dat spel van steam is wel echt een dikke vette fail: eerst is het maar hopen dat je een game kan joinen, en daarna krijg je random level resets.. op die manier kan je nooit de max badge halen
meh, saai in je eentje en kon niemand online vinden een paar weken terug.quote:
ik ben zojuist, enkele minuten geleden naar 0 gereset.. daarom randomquote:Op zondag 14 juni 2015 01:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo random? Levels worden iedere dag voor iedereen gereset. Level 300k is overigens ook niet te halen zelfs met maximale damage output 24 uur lang van 1500 mensen.
http://www.reddit.com/r/S(...)sible_in_single_day/
quote:Op zondag 14 juni 2015 01:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben zojuist, enkele minuten geleden naar 0 gereset.. daarom random
Nice die wil ik nu eindelijk wel eens proberenquote:Op zondag 14 juni 2015 02:12 schreef Dragonetti het volgende:
Alan Wake (+DLC) en Alan Wake American Nightmare
http://www.greenmangaming.com/alan-wake-titles/
Voor 5,55¤ (als je de voucher GRAB25-PERCNT-OFFNOW gebruikt)
Same here, zat vrij vroeg in een goede room en om een uur of 10 was het ineens afgelopen. Ben er nu ook gelijk klaar mee. Ik join een room voor zo'n kaartje en daarna doe ik niks meer. Die badge heb ik toch al bijnaquote:Op zondag 14 juni 2015 01:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben zojuist, enkele minuten geleden naar 0 gereset.. daarom random
Grotendeels ja, maar vind het wel een leuke chille game. Hij wordt nog altijd goed onderhouden (recent in Unity gezet, ziet er nu een stuk beter uit). En de soundtrack is echt goedquote:Op zondag 14 juni 2015 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
Is Road Redemption die 8 euro waard? Of is het alleen maar motor rijden en meppen en verder niks?
Ik heb geen controller op mijn pc en dat wil ik ook niet, gewoon toetsenbord en/of muis waar nodig.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:32 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Grotendeels ja, maar vind het wel een leuke chille game. Hij wordt nog altijd goed onderhouden (recent in Unity gezet, ziet er nu een stuk beter uit). En de soundtrack is echt goed
Je moet eens wat youtubers opzoeken, maar let wel op de datum. En speel wel met een controller
http://steamcommunity.com/app/352400/discussions/#p2quote:Op zondag 14 juni 2015 13:21 schreef egelhond het volgende:
Ik heb Lego Jurassic World gekocht op steam. Mijn pc kan de game makkelijk aan... alleen de game werkt niet. Hoor wel de muziek maar de game blijft op de achtergrond draaien en kan de tab in de balk niet openen. Iemand die weet wat het probleem is?
Tropicoquote:Op zondag 14 juni 2015 16:12 schreef mschol het volgende:
oke, ik wil een managment achtige game spelen, (denk aan towns/craft the world) maar weet zo 1,2,3, niet een goeie titel..
iemand?
het liefst 1 uit mijn games lijst..
http://steamcommunity.com/id/mschol/games/?tab=all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |