Kan al de hele middag het niet spelen! xDquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:23 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik was welgeteld een halve second in het spel en ik was dood, en nu kan ik er weer niet op....
Ik wil Portal 2 voor 2 euro ofzquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:01 schreef OudeBok het volgende:
Dag 2 ook niks bijzonders voor me, helemaal niet gezien ik Witcher 3 voor zo'n 30 euro al kan halen overal..
Dat wel, maar het meeste qua AAA- en AA-titels heb ik al wel uit de sales getrokken. Elk jaar ongeveer hetzelfde is gewoon niet echt leuk meerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:05 schreef Sylv3se het volgende:
Vind het wel meevallen, zitten wel goede games tussen
Wat moeten ze doen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:22 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dat wel, maar het meeste qua AAA- en AA-titels heb ik al wel uit de sales getrokken. Elk jaar ongeveer hetzelfde is gewoon niet echt leuk meer.
Dat hou je toch, helemaal als je al jaren de sales volgt. Ik heb het zelf ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:22 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dat wel, maar het meeste qua AAA- en AA-titels heb ik al wel uit de sales getrokken. Elk jaar ongeveer hetzelfde is gewoon niet echt leuk meer.
maar wat heb je er vervolgens aan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Armor en auto shoot + upgrades.. Dan kan je dat ding laten voor wat het is
Je krijgt kaartjes om badges te craften, als je in dat spel kan komenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:48 schreef T-JaY het volgende:
Ik zou heel graag Bioshock Infinite, Borderlands 2 en CS:GO kopen, maar volgens mij waren die voorgaande jaren goedkoper dan nu. Zouden ze nog meer korting krijgen of niet..?
CS:GO staat wel bij "Best verkocht", moet ik dan nog steeds wachten of word de game niet meer goedkoper?quote:
Als je het per se vandaag wilt spelen dan moet je het nu kopen, anders wachten op een daily/flash.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:57 schreef T-JaY het volgende:
[..]
CS:GO staat wel bij "Best verkocht", moet ik dan nog steeds wachten of word de game niet meer goedkoper?
Dan wacht ik gewoon lekker, des te meer geld voor andere games.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je het per se vandaag wilt spelen dan moet je het nu kopen, anders wachten op een daily/flash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |