Ik zoek eigenlijk meer grafische pareltjes aangezien ik een nieuwe videokaart heb. Niet dat ik tijd heb daarvoor, want ik moet The Witcher 3 nog uitspelen en zover ben ik nog bij lange na niet, maar als er nu eentje goedkoop langskomt dan koop ik misschien welquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
In dat geval kan ik je dit spel aanraden:
http://store.steampowered.com/app/34900/
Tot hoelang kan je eigenlijk je geld terug vragen? Had begrepen tot 2 uur gametijd, maar neem aan dat er wel een periode opzit. Anders kan iedereen er misbruik van maken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:02 schreef JimmyJames het volgende:
Steam is wel super snel met het terugbetalen. Ik had spijt van een aankoop en ik heb binnen een uur mijn centjes teruggekregen.
van steam?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:30 schreef Verbal het volgende:
Iemand trouwens de android app?
Tijd geleden van mijn telefoon geflikkerd, omdat íe maar blijft restarten. Van de week weer geprobeerd, en nog steeds. Iemand anders last van?
V.
6 maanden in de praktijk.quote:
Thx voor de tip.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Dragonetti het volgende:
Tussen al het steam sale geweld door:
cubetractor gratis via indiegala (geen facebook oid nodig, alleen account nodig bij indiegala en email).
Nee ze hadden de game los voor 80 euro en dan afgeprijsd naar 59 euro. Ze hebben de game nu weer op 59 euro staan maar dan zonder korting.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is gewoon niet meer los verkrijgbaar, alleen met DLC en die krijg je min of meer gratis nu dan.
Same here, maar ik joinde een game en kreeg gelijk een kaartje, daarna heb ik het weer geslotenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:35 schreef Friday12 het volgende:
Ik snap dit hele spel niet....
Ik ga alleen maar dood zonder dat ik niets kan doen?
Dat hele GTA V "price-change" gedoe begint een eigen leventje te krijgenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_price_then_slapped/
dat laatste zal het 'probleem' wel zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:26 schreef AntiChrist7 het volgende:
Wou een refund voor iets vragen, maar in mijn transactie geschiedenis staa dat ik het met een cd-key gratis heb geactiveerd (wat betekent dat je ergens een steamkey heb gekocht). Al herriner ik me heel goed dat ik het op steam heb gekocht toen het -80% stond. Het is trouwens niet eens een steam-only game.....
quote:Helicopter Simulator 2014: Search and Rescue
Release: 28th February 2014
¤ 5.99 ¤ 17.99
¤ 12.00 (200.33%) since 9th June 2015
fucking lijers.. (pardon my french)quote:Helicopter Simulator 2014: Search and Rescue
Release: 28th February 2014
¤ 17.99 ¤ 5.99
¤ -12.00 (-66.7%) since 12th June 2015
je kan op het "move to top" icoontje klikken, meestal begint het dan gelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Kun je tegenwoordig niet meer vrij games downloaden? Wil Mirror's Edge weer eens spelen en dus downloaden, staat hij gepland voor over een half uur en kan hem niet zelf activeren?
Om drukte te voorkomen ofzo?
Meerdere keren gedaan, enige wat dan gebeurt is dat hij na 2 seconden weer pauzeert en de 'starttijd' met een paar minuten wordt uitgesteldquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan op het "move to top" icoontje klikken, meestal begint het dan gelijk
Nee, want het gebruikt geen andere drm, het is een game uit 2008.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laatste zal het 'probleem' wel zijn
ik zie nu 3 dingen van mijn wishlist in de daily sale, maar allen wel 12/20/30 euro
Ja die ken ik inderdaad, leuke sites. Alleen veel bundels niet echt voor mij. Humble bundle deze week welquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:22 schreef mschol het volgende:
[..]
je kent hoop ik / neem ik aan (omdat je bundels koopt) humblebundle, indiegala, bundelstars e.d.?
Shoppen wil ik proberen te voorkomen, maar er zullen vast wel een paar deals zijn die ik meeneem
heb je je factuur uitgeprint (e.v.t. via pdf?) dat is namelijk de enige manier van jouw gelijk bewijzenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:14 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Nee, want het gebruikt geen andere drm, het is een game uit 2008.
En zelfs als dat het probleem was, heb ik de game zeker niet gratis gekregen door een cd-key, dat is gewoon een foute factuur
Krijg altijd een error melding wanneer ik wil joinenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:29 schreef mschol het volgende:
http://www.reddit.com/r/S(...)sly_been_created_to/
Nee, want het was maar een klein bedrag van nog geen 2 euro denk ik. Maar voor hen is het natuurlijk makkelijk: ze zullen zeggen dat ze niets kunnen terugbetalen omdat ik zogezegd niets betaald heb...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je je factuur uitgeprint (e.v.t. via pdf?) dat is namelijk de enige manier van jouw gelijk bewijzen
met mijn hoofdaccount is het wel gelukt ergens te joinen.. mijn 2de account krijg ik ook alleen maar een errorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:36 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Krijg altijd een error melding wanneer ik wil joinen
mja, tis lastig. Ik wil best geloven dat je hem echt op steam hebt gekocht, maar ik heb zelf nog nooit gezien dat een game verkeerd geregistreerd is (m.a.w. retail i.p.v. steam store)quote:[..]
Nee, want het was maar een klein bedrag van nog geen 2 euro denk ik. Maar voor hen is het natuurlijk makkelijk: ze zullen zeggen dat ze niets kunnen terugbetalen omdat ik zogezegd niets betaald heb...
server overload..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Ook leuk, elke keer als nu de tijd wordt gehaald, verschuif het downloaden met 5 minutenNou, dan niet
En kom ook niet die game in op steam, lekker geregeld
Je blijft automatisch in het spel zitten nadat je de eerste keer gaat spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:09 schreef Friday12 het volgende:
Blijkbaar had ik dat spel aan laten staan
lvl 166 en 7 miljoen coins
Niet te weten dat het door gaat als ik mijn pc uit heb staanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je blijft automatisch in het spel zitten nadat je de eerste keer gaat spelen.
Elke avond om 19.00 worden alle games gesloten en wordt er weer opnieuw begonnen.
Is vanaf gisteren al een drama om er überhaupt in te komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Iemand die lvl <10 is bij Monster Summer Game? Kan niks joinen.
Is het zeker waardquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:43 schreef Gezicht het volgende:
Metro Redux bundel voor 7,99 binnengehaald.
Ik krijg telkens "There was a problem trying to join a game. Please try again later."quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Iemand die lvl <10 is bij Monster Summer Game? Kan niks joinen.
Waar is je gevoel XD?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik kan echt niet begrijpen dat er mensen zijn die games echt eng vinden. Metro is helemaal niet eng man. Outlast en Amnesia kan ik nog een beetje begrijpen als je die in het pikkedonker speelt, maar de Metro games zijn echt totaal niet eng.
Ik zou de link niet leggen maar er zitten wel schrik momenten inquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:14 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Waar is je gevoel XD?
Maar, is Metro een beetje met Dead Space te vergelijken of? Dan is 't niks voor mij.
Okay, misschien later eens proberen. Eerst maar eens verder met Bloodborne, die vind ik ook creepy, maar de walkthrough bereid me goed voorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zou de link niet leggen maar er zitten wel schrik momenten in
Armor en auto shoot + upgrades.. Dan kan je dat ding laten voor wat het isquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:56 schreef JimmyJames het volgende:
Welke upgrades kun je het beste kopen in de meta-game?
Kan al de hele middag het niet spelen! xDquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:23 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik was welgeteld een halve second in het spel en ik was dood, en nu kan ik er weer niet op....
Ik wil Portal 2 voor 2 euro ofzquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:01 schreef OudeBok het volgende:
Dag 2 ook niks bijzonders voor me, helemaal niet gezien ik Witcher 3 voor zo'n 30 euro al kan halen overal..
Dat wel, maar het meeste qua AAA- en AA-titels heb ik al wel uit de sales getrokken. Elk jaar ongeveer hetzelfde is gewoon niet echt leuk meerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:05 schreef Sylv3se het volgende:
Vind het wel meevallen, zitten wel goede games tussen
Wat moeten ze doen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:22 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dat wel, maar het meeste qua AAA- en AA-titels heb ik al wel uit de sales getrokken. Elk jaar ongeveer hetzelfde is gewoon niet echt leuk meer.
Dat hou je toch, helemaal als je al jaren de sales volgt. Ik heb het zelf ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:22 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dat wel, maar het meeste qua AAA- en AA-titels heb ik al wel uit de sales getrokken. Elk jaar ongeveer hetzelfde is gewoon niet echt leuk meer.
maar wat heb je er vervolgens aan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Armor en auto shoot + upgrades.. Dan kan je dat ding laten voor wat het is
Je krijgt kaartjes om badges te craften, als je in dat spel kan komenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:48 schreef T-JaY het volgende:
Ik zou heel graag Bioshock Infinite, Borderlands 2 en CS:GO kopen, maar volgens mij waren die voorgaande jaren goedkoper dan nu. Zouden ze nog meer korting krijgen of niet..?
CS:GO staat wel bij "Best verkocht", moet ik dan nog steeds wachten of word de game niet meer goedkoper?quote:
Als je het per se vandaag wilt spelen dan moet je het nu kopen, anders wachten op een daily/flash.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:57 schreef T-JaY het volgende:
[..]
CS:GO staat wel bij "Best verkocht", moet ik dan nog steeds wachten of word de game niet meer goedkoper?
Dan wacht ik gewoon lekker, des te meer geld voor andere games.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je het per se vandaag wilt spelen dan moet je het nu kopen, anders wachten op een daily/flash.
Tsja, ik kijk gewoon of ik de prijs in de sale over heb voor de game. Dat zal met deze games niet het geval zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:20 schreef Beach het volgende:
https://docs.google.com/s(...)usp=sharing&sle=true
Games die vlak voor de sale duurder zijn geworden.
je gaat ook absurd snel dood..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:23 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik was welgeteld een halve second in het spel en ik was dood, en nu kan ik er weer niet op....
Is nu niet meer in de sale toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:54 schreef Verbal het volgende:
Metro Redux... doen, of het bij één van de Reduxen houden?
V.
Heb je de normale versies al gespeeld? Last Light Redux is wat grafische updates. 2033 Redux heeft wat extra opties wat in LL zat, zoals attachments kopen bij vendors. Als je allebei niet hebt gespeeld zou ik ze allebei aanraden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:54 schreef Verbal het volgende:
Metro Redux... doen, of het bij één van de Reduxen houden?
V.
Sales zijn 48 uur.quote:
Nee, ik ben een novice, dus dan doe ik voor 3 euro extra allebei. Thanks.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb je de normale versies al gespeeld? Last Light Redux is wat grafische updates. 2033 Redux heeft wat extra opties wat in LL zat, zoals attachments kopen bij vendors. Als je allebei niet hebt gespeeld zou ik ze allebei aanraden.
dan kan ik ze wel links laten liggen, heb de normale versies namelijk..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb je de normale versies al gespeeld? Last Light Redux is wat grafische updates. 2033 Redux heeft wat extra opties wat in LL zat, zoals attachments kopen bij vendors. Als je allebei niet hebt gespeeld zou ik ze allebei aanraden.
Probeer ze op Ranger-difficulty te spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, ik ben een novice, dus dan doe ik voor 3 euro extra allebei. Thanks.
V.
In het echt zul je ook nooit een Rus worden, Beach. tfwquote:
Een daily deal wordt helaas bijna nooit goedkoper.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
Zou wreckfest nog meer dan 50% korting gaan krijgen? Zat gisteren in de daily maar ik vind het eigenlijk net te weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |