How the f werkt dit? Ik ben op die steam pagina, in steam maar ik vind geen download link oid.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met die in je bibliotheek kun je gelijk de community-mod Half-Life 2: Update pakken
heb je de grote knop, play game, gezien?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:53 schreef MrGuma het volgende:
[..]
How the f werkt dit? Ik ben op die steam pagina, in steam maar ik vind geen download link oid.
*Inderdaad, nog nooit mods gebruikt*
Die heb ik gezien maar ik ging er vanuit dat die irrelevant was haha. Thanks though. Dan ga ik dat zo meteen even proberen 8Dquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je de grote knop, play game, gezien?
en het is weer zover hoor, steam zijn payment service provider ligt eruit, en er kunnen dus geen creditcard betalingen worden gedaan
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je de grote knop, play game, gezien?
en het is weer zover hoor, steam zijn payment service provider ligt eruit, en er kunnen dus geen creditcard betalingen worden gedaan
och, alles uit m'n wishlist lijkt idd niet intressant (te duur; in dat opzicht is het dus een slechte sale) maar kom hier en daar wel een paar leuke dealtjes tegen die ik persoonlijk wel intressant vind en niet teveel kosten (<5 euro)quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]ik moet zeggen dat dit best een slechte sale is
even in het algemeen:quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:34 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb ook maar een paar refunds aangevraagd,
Games met beide een half uurtje op de klok maar.
RCTquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:11 schreef OmniRocket het volgende:
Tot nu toe gekocht:
Surgeon Simulator: Anniversary Edition
Halo: Spartan Bundle
RollerCoaster Tycoon®: Deluxe
RollerCoaster Tycoon® 2: Triple Thrill Pack
RollerCoaster Tycoon 3: Platinum
Prison Architect Standard
jawel de originelequote:
dat is in theorie mogelijk..quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:36 schreef Poedelini het volgende:
Kan een dagaanbieding nog een flitskorting worden?
Hoe de fuckquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:01 schreef OmniRocket het volgende:
level 1720 gisteren.. nu inmiddels al weer level 1000
Level 1720 net gehad...quote:Op zondag 14 juni 2015 00:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe de fuck
Edit: Oh ik zit hier inmiddels ook op level 450. Dat is echt fantastisch![]()
minimaal 12 uur (flash deals) of 24 uur (community games) of 48 uur (dailys)quote:Op zondag 14 juni 2015 00:38 schreef Digixz het volgende:
Ik wilde die Halo spartan kopen voor 1,49, maar ben nu te laatWist niet dat ie zo snel weer weg was.
1500 ongeveer.. de game is begonnen om 18.10quote:Op zondag 14 juni 2015 00:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoeveel man zitten er in jouw room dan?
had je geadd op steamquote:Op zondag 14 juni 2015 00:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
1500 ongeveer.. de game is begonnen om 18.10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |