Zou wel moeten eigenlijk. Maar hij is wel voornamelijk voor Android gemaakt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef dodge_911 het volgende:
Crap, Xiaomi gamecontroller binnen, wordt'ie niet herkend door iOS-devices
Dan maar met m'n mac mini connecten in de woonkamer...
Connect wel, maar games besturen ho maar
Daar doet'ie 't dan ook voortreffelijk opquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zou wel moeten eigenlijk. Maar hij is wel voornamelijk voor Android gemaakt.
Heb nog steeds geen game gevonden waarbij de rummble het doetquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:16 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Daar doet'ie 't dan ook voortreffelijk op
Ik heb dan ook maar 2 games op mijn Nexus7 staanquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen game gevonden waarbij de rummble het doet
De prijs ligt aanzienlijk hoger dan bij BG of niet ?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:31 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Als je hem nu besteld krijg je er 5 extra accu's bij![]()
![]()
Overigens is het dezelfde als de JJRC
http://www.tinydeal.com/n(...)teries-p-151644.html
ik heb dat bandje ook, is geen top kwaliteit en bij mij was het deel waar je het originele deel in plaatst champagne kleurig in plaats van zilver grijs. Maar nu verlies ik dat kreng in ieder geval niet meerquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:36 schreef RobertNL het volgende:
Kenzi, is dat aftermarket leren bandje voor de Mi band wat? Of ziet dat metaal er niet zo mooi uit (op de foto niet echt naar mijn idee).
is met 5 batterijen bij, dus verschil is ¤ 2 (coupons niet meegerekend) http://www.banggood.com/E(...)attery-p-978922.html. Heb deze trouwens ook besteld bij BG, met fok-coupon waardoor hij net mooi onder de ¤ 22 uitkomt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:15 schreef N22 het volgende:
[..]
De prijs ligt aanzienlijk hoger dan bij BG of niet ?
Is dat niet pas na twee maanden of zo?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:54 schreef dimmak het volgende:
Veel van mijn BG punten staan al een tijd op 'pending'. Wanneer worden die 'active'? Gaat om dingen die vrienden en/of famillie hebben besteld.
Ik weet niet of het je eerste is maar die is vrij moeilijk te besturen niet voor beginners dus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:15 schreef N22 het volgende:
[..]
De prijs ligt aanzienlijk hoger dan bij BG of niet ?
Succes, mijn collega wacht al een lekker tijdje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef J.B. het volgende:
Jiayu S3 besteld bij Banggood, komt dat ding met Sweden PostDat wordt nog even wachten
Ik hoor dat van meer mensen ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je eerste is maar die is vrij moeilijk te besturen niet voor beginners dus.
Ik heb de blauwe binnen gekregen ipv de wittequote:Op donderdag 11 juni 2015 07:16 schreef psz-e het volgende:
Hoera. Vier lampjes van allbuy in 10 dagen binnen. 95EU cent per stuk.
[ afbeelding ]
En ik dus de 10.4000mAh i.p.v. 10.000, ze moeten maar eens gaan kijken wat voor prutsers ze in dat warehouse hebben rondlopenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb de blauwe binnen gekregen ipv de witte![]()
Mail ik ze dat ik dat ik de juiste kleur wil, moet ik een foto terugsturen. Stuur ik die, sturen ze terug met de vraag of dat ik hem wil houden
quote:Op donderdag 11 juni 2015 03:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wirecutter raadde lange tijd de Panasonic RP-TCM125 oordopjes aan...
http://thewirecutter.com/reviews/best-headphones-under-40/
dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laatste tijd wat gaming troep etc. gekocht.
Gister m'n Dota 2 Juggernaut keychain binnengekregen
Opzich degelijke kwaliteit, is geen plastic maar een soort van hard klei.
[ afbeelding ]
Vandaag m'n Dragon Balls
7 stuks zoals in de series, helaas zijn de ballen niet van glass maar een soort van plastic achtig materiaal maar dat wist ik al (De glazen versies zijn alleen in Japan uitgebracht en zijn redelijk duur)
Ze zitten wel mooi verpakt in de doos![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een tijdje geleden had ik een aantal DBZ figurines besteld, redelijke kwaliteit en goedkoop. Ik moest alleen zelf de doosjes in elkaar vouwen en de figurines zelf op de stand duwen (Opzich geen probleem maar toch)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk komen de overige keychains etc. die ik heb besteld snel.
Alles besteld bij aliexpress trouwens en dit allemaal binnen een week binnen
is 400 extra my friendquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
En ik dus de 10.4000mAh i.p.v. 10.000, ze moeten maar eens gaan kijken wat voor prutsers ze in dat warehouse hebben rondlopen
quote:
Laten we het even gezellig houden, iedereen heeft een eigen smaak van producten en alleen maar mooi dat ClapClapYourHands dit deelt zodat andere ook weten dat je zulke items kan kopen daarquote:
Ik hou het wel weer voor gezien, ik weet alweer waarom ik niet buiten een paar fora post.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
Laten we het even gezellig houden, iedereen heeft een eigen smaak van producten en alleen maar mooi dat ClapClapYourHands dit deelt zodat andere ook weten dat je zulke items kan kopen daar![]()
@Clapyourhands, wat minder heftig reageren kan ook natuurlijk
Laat je niet weg jagen. Sommige stellen het wel op prijs. Persoonlijk heb ik er ook niets mee maar volgens mij is er hier in Nederland best een markt voor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik hou het wel weer voor gezien, ik weet alweer waarom ik niet buiten een paar fora post.
Adios
Waarom laat je je wegjagen door een (hier) non-regular? Ik gun je je hobby en liefhebberijen en waardeer dat je het deelt. Er wordt alleen aangegeven dat je niet zo heftig hoeft te reageren op zo'n reactie. Gewoon blijven kopen en meeposten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik hou het wel weer voor gezien, ik weet alweer waarom ik niet buiten een paar fora post.
Adios
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:32 schreef verbraakje het volgende:
[..]
Laat je niet weg jagen. Sommige stellen het wel op prijs. Persoonlijk heb ik er ook niets mee maar volgens mij is er hier in Nederland best een markt voor.
Mja tis vervelend als je tijd steekt in een post en iemand komt met eenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waarom laat je je wegjagen door een (hier) non-regular? Ik gun je je hobby en liefhebberijen en waardeer dat je het deelt. Er wordt alleen aangegeven dat je niet zo heftig hoeft te reageren op zo'n reactie. Gewoon blijven kopen en meeposten.
Relax gast, ik lees altijd graag je posts hier.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Adios
Hoe is de geluidskwaliteit? zeker niet geschikt voor muziek?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:23 schreef rene90 het volgende:
Nieuw product van Xiaomi, een draadloos headsetje voor handsfree bellen bijvoorbeeld. $19 dollah bij geekbuying met FOKNLGKB voor dit dingetje en ziet er wel weer gelikt uit natuurlijk.
180 uur standby tijd.
[ afbeelding ]
Dude. Het enige wat een emo.gif verdient is jouw reactie, rustig. Prima post hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Mja tis vervelend als je tijd steekt in een post en iemand komt met eenaanzetten maar het is verder opgelost, gewoon ontopic weer
Is niet gemaakt voor muziek, dus zou daar maar niet vanuit gaan. Kwam het tegen op de website van Xiaomi, ook interessant alle andere smart-home dingen die ze nu op de markt brengen. Ook beveiligingsitems.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe is de geluidskwaliteit? zeker niet geschikt voor muziek?
wat stelt dat voor?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:46 schreef rene90 het volgende:
En we moeten door...
[..]
Is niet gemaakt voor muziek, dus zou daar maar niet vanuit gaan. Kwam het tegen op de website van Xiaomi, ook interessant alle andere smart-home dingen die ze nu op de markt brengen. Ook beveiligingsitems.
[ afbeelding ]
1 user hier, maar die had een DOA... Wat de opslagcapaciteit betreft, ik heb hier 4 Xiaoyi's staan (waarvan deze een clone is) en ik heb denk ik 1 vol kaartje heb gehad in de tijd dat ik ze had.... Ik denk dus rustig een maand en meer...quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:47 schreef Drifter__ het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met deze Escam?
http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-975978.html
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe lang er opgenomen kan worden op 32GB en wat gebeurt er nadat het kaartje vol is?
Een maaaandquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:51 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
1 user hier, maar die had een DOA... Wat de opslagcapaciteit betreft, ik heb hier 4 Xiaoyi's staan (waarvan deze een clone is) en ik heb denk ik 1 vol kaartje heb gehad in de tijd dat ik ze had.... Ik denk dus rustig een maand en meer...
Volgens mij...links bovenin het alarm, rechts een magneet ding voor op deuren, links onder een bewegingsmelder, en rechts iets om je telefoon mee te koppelen om op die manier je alarm uit te zetten?quote:
Ik neem aan dat hij bewegingsdetectie heeft aanstaan.quote:
quote:Heb ook naar zo een Xiaoyi zitten kijken, maar die heeft geen IR....
Ik zou dus even op deze nieuwe Xiaoyi wachten.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, laat de Xiaomi-fanboys maar weer verlekkerd geld overschrijven:
Xiaomi’s new Yi Smart CCTV camera does nightvision for $24
Ahaquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij bewegingsdetectie heeft aanstaan.
Dan neemt hij dus niet 24/7 op hè.![]()
Heb zelf een 64GB kaart in een 1080p IP camera zitten, maar kan nog niet vinden hoeveel data die van mij vraagt (aangezien hier wel veel meer opgenomen wordt aangezien die hier buiten hangt)
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou dus even op deze nieuwe Xiaoyi wachten.
Check de OPquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:21 schreef Drifter__ het volgende:
Is er nog een BG FOK coupon code beschikbaar?
Die moet ik hebben bedankt!quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gelijk gekocht, dank. Ben benieuwd.
Ik zou niet weten hoe ik die bewegingsdetectie op of afzetquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij bewegingsdetectie heeft aanstaan.
Dan neemt hij dus niet 24/7 op hè.![]()
Ik zou dus even op deze nieuwe Xiaoyi wachten.
Kun je deze camera bedienen met een app? Just checking, volgens mij werkt de mijne niet helemaal goed...quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:58 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik die bewegingsdetectie op of afzet
Ik draai, vanwege externe toegang, nog steeds oude firmware.
En als ik nu nog wat in dat genre zou kopen, kocht ik ook die Xiaoyi V2 met IR.
Werkt gewoon met de Yi, staat ook in de plaatjes iets verder naar beneden. Ik heb hier een keer een coupon gepost voor 50% korting, misschien kan je die nog gebruiken. Moet je even wat terugzoeken in dit topicquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:06 schreef P4tje het volgende:
Jammer dat deze niet met de Yi werkt:
http://www.banggood.com/B(...)onopod-p-979129.html
Gevonden, coupon werkt niet want het is een flash dealquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Werkt gewoon met de Yi, staat ook in de plaatjes iets verder naar beneden. Ik heb hier een keer een coupon gepost voor 50% korting, misschien kan je die nog gebruiken. Moet je even wat terugzoeken in dit topic
Voor zover ik weet niet, dus kan je gewoon hier neergooienquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:04 schreef dj_ko het volgende:
een beetje offtopic maar voor de quadcopter fanaten was er geloof ik een apart topic?
ik kan hem zo snel niet vinden.
Iemand een linkje?
Als je echt advies wil raad ik je aan t op tweakers te posten, die hebben een mooie quadcopter topic.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, dus kan je gewoon hier neergooien
Dat is dan dinsdag om 1 uur snachts als ik het goed heb berekend, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:41 schreef wootahH het volgende:
Zal wel snel weg zijn . De 15e een mediaspeler voor 10 dollars. http://promotion.geekbuyi(...)22&sc_uid=ohs8JiXasJ
Tweakers inderdaad en op Fok! hier: Topicreeks: [Drones] Het boeiende quadcoptertopic #1quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:04 schreef dj_ko het volgende:
een beetje offtopic maar voor de quadcopter fanaten was er geloof ik een apart topic?
ik kan hem zo snel niet vinden.
Iemand een linkje?
Hmm dan ga ik denk ik toch maar voor de ER-151 als de tweede al niet zo te spreken is over de behuizing. De 160 was wel in prijs gedaald zag ik.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:37 schreef shiznuts het volgende:
Hondenhok bouwen en voor de deur zetten met een naambordje met je naam erop.
Hier had de postbode zich al zorgen gemaakt.Of ik iets had of was ik gewoon op vakantie? Buurvrouw hing ook in de e-mail dat er een stapel pakketjes lagen. Natuurlijk een pak eierkoeken gegeven voor de moeite.
Komt hier elke paar dagen, als het niet sommige weken dagelijks is, wel wat binnen.
@ Earson ER160... nou. Je merkt dat ze zijn gegaan voor een iets veiligere sound. Maar daardoor is de 'sweet harmony' en signature 'fun'-sound wel een beetje ver te zoeken. Ding is verder wel aardig. Wordt niet echt blij van de platte oriëntatie... verneukt de klank. Beste is 'em dan staand neer te zetten met de volume controls naar boven. Aan de andere kant zit een rubberen kleppie met toegang tot de microUSB ingang, aux-in (3.5mm) en het microSD-slot. Krijg je er alleen haast niet meer terug op, dan moet je met een nagel een omgekeerde blikopener doen. Die gast heeft alleen nog maar Chinees met me geluld, dus moet nog ff uitzoeken of er ook Engels op zit... controls gaan verder lekker. Sound geef ik nog ff wat burn-in, maar ik neig geloof ik de ER-151 lekker/allrounder te vinden.
volgens mij 9uur savondsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:06 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Als je echt advies wil raad ik je aan t op tweakers te posten, die hebben een mooie quadcopter topic.
Tijgerbalsem ook maar besteld
[..]
Dat is dan dinsdag om 1 uur snachts als ik het goed heb berekend, toch?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:06 schreef Goddelijker het volgende:
Toevallig iemand die SJ4000 accessoires over heeft en er van af wilt?
Zoek eigenlijk het volgende:
- Batterij
- Waterproof housing
- Arm/Chest/Soortegelijke strap, zodat ik hem kan gebruiken komende zomer voor het Canyoning.
Serendipityquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:06 schreef P4tje het volgende:
Ook maar een Xiaomi Yi actioncam gekocht (SJ4000 is overleden)
Huh oke, weet je dat zeker?quote:
Toch niet op marktplaats gezet?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:06 schreef Goddelijker het volgende:
Toevallig iemand die SJ4000 accessoires over heeft en er van af wilt?
Zoek eigenlijk het volgende:
- Batterij
- Waterproof housing
- Arm/Chest/Soortegelijke strap, zodat ik hem kan gebruiken komende zomer voor het Canyoning.
Nee, ik ga over 4 weken op vakantie.quote:
bazendingquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vandaag de Aukey van Amazon.de binnenDat is nog eens een powerbank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laadt mijn Surface 3 Pro zonder problemen op
Ja, maar zoals ik later zei: Heb nu wat probleempjes, dus even kijken of het nog wat wordtquote:
Ja, inderdaad wat tokko1 zegt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:24 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij er nu van vond, in gebruik vind ik hem nog steeds zeer prettig.
Wat vind je van de sound?
Oeh. Noise cancellation zou wel vet zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:18 schreef rene90 het volgende:
Shiz dit is die nieuwe headphone van UMI, de VOIX gaat ie heten. Ze gaven nog wat specs door wat er waarschijnlijk in komt, zegt jou het iets?
CSR8670chip
HiFI 40
noise-cancelation
[ afbeelding ]
Producten met een functie in samenhang met consumptie of applicatie op/in het lichaam zou ik sowieso vermijden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef verbraakje het volgende:
[..]
Die moet ik hebben bedankt!
edit
Alleen voor uitwendig gebruik.....Misschien toch maar laten schieten
Nope. Geen enkel ideequote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:33 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand trouwens nog goedkope bluetooth speakers? Die vooral hard kan geluidskwaliteit maakt overigens niet veel uit.
Ik heb er van Philips, maar is best wel een groot lomp ding die ik gewoon in de woonkamer heb staan. Batterij heeft wel een autonomie van 4u maar is veel te zwaar en groot om mee te nemen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:33 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand trouwens nog goedkope bluetooth speakers? Die vooral hard kan geluidskwaliteit maakt overigens niet veel uit.
Ik zocht zelf gewoon naar een goedkoop ding. Die gewoon hard kan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb er van Philips, maar is best wel een groot lomp ding die ik gewoon in de woonkamer heb staan. Batterij heeft wel een autonomie van 4u maar is veel te zwaar en groot om mee te nemen.
Heeft iets van 80 euro gekost en ik ben er zeer tevreden van.
Ik neem niet aan dat je de afgelopen topics hebt gevolgd, of het review topic?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik zocht zelf gewoon naar een goedkoop ding. Die gewoon hard kan.
quote:
De eerste BT shootout van twee jaar terug: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef shiznuts het volgende:
Yay!Toch nog.
What's up met die mammoet, though?
Indeed.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:51 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat je de afgelopen topics hebt gevolgd, of het review topic?
Verdomme, die zou ik toch eigenlijk wel moeten kopen....quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, laat de Xiaomi-fanboys maar weer verlekkerd geld overschrijven:
Xiaomi’s new Yi Smart CCTV camera does nightvision for $24
Nou zo als iedereen hier dus noemt de Earson ER-151 of de nieuwere ER160 die iets harder blijkt te gaan. Echter zijn dit speakers van kwaliteit met goed geluid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo even knutselen
Starbucks, waar blijf je
Ziet er niet slecht uit, ook voor $30 als je de eerste golf mist.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:41 schreef wootahH het volgende:
Zal wel snel weg zijn . De 15e een mediaspeler voor 10 dollars. http://promotion.geekbuyi(...)22&sc_uid=ohs8JiXasJ
Ben benieuwd, had het laatst snel nodig. Maar na een flinke schok in de bouwmarkt toch maar met tape gedaanquote:Op zaterdag 13 juni 2015 08:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit, ook voor $30 als je de eerste golf mist.
Net een testbatch krimpkous besteld, dat spul is toch zo achterlijk duur in Nederland
Banggood, die hebben een aardig assortiment: http://www.banggood.com/W(...)ack-Red-p-66920.htmlquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:08 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Ben benieuwd, had het laatst snel nodig. Maar na een flinke schok in de bouwmarkt toch maar met tape gedaan![]()
Waar besteld?
Action: http://www.action.nl/pulse-bluetooth-desktop-speaker-8506quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik zocht zelf gewoon naar een goedkoop ding. Die gewoon hard kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en snel leeg :p.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:38 schreef Zspirit het volgende:
Mijn eerste powerbank binnen
Wat zijn die 1000mah lief en klein![]()
.
Nulletje vergetenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:20 schreef wootahH het volgende:
[..]
en snel leeg :p.
Iemand wel eens beddengoed besteld?
Die maten komen niet echt overeen met die in europa?
http://www.banggood.com/3(...)g-Sets-p-980900.html
Gewoon bij Ikea halen. Net zo duur.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:20 schreef wootahH het volgende:
[..]
en snel leeg :p.
Iemand wel eens beddengoed besteld?
Die maten komen niet echt overeen met die in europa?
http://www.banggood.com/3(...)g-Sets-p-980900.html
Kleine, niet al te subtiele hintquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:20 schreef Iemand91 het volgende:
(De volgende firmware voor de Yi schijnt erg interessant te worden).
Afaik zou dat sneller moeten gaan, ding trekt meestal tussen de 1,4 en 1,7A bij 't laden, dus na een uur zou je dus ook aan tussen de 1400 en 1700mAh moeten zitten dan...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:25 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Nulletje vergeten
Laden gaat redelijk snel met de blitzwolf en bijgeleverde kabel, nu na ongeveer één uur 1050 mah geladen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |