1 user hier, maar die had een DOA... Wat de opslagcapaciteit betreft, ik heb hier 4 Xiaoyi's staan (waarvan deze een clone is) en ik heb denk ik 1 vol kaartje heb gehad in de tijd dat ik ze had.... Ik denk dus rustig een maand en meer...quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:47 schreef Drifter__ het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met deze Escam?
http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-975978.html
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe lang er opgenomen kan worden op 32GB en wat gebeurt er nadat het kaartje vol is?
Een maaaandquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:51 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
1 user hier, maar die had een DOA... Wat de opslagcapaciteit betreft, ik heb hier 4 Xiaoyi's staan (waarvan deze een clone is) en ik heb denk ik 1 vol kaartje heb gehad in de tijd dat ik ze had.... Ik denk dus rustig een maand en meer...
Volgens mij...links bovenin het alarm, rechts een magneet ding voor op deuren, links onder een bewegingsmelder, en rechts iets om je telefoon mee te koppelen om op die manier je alarm uit te zetten?quote:
Ik neem aan dat hij bewegingsdetectie heeft aanstaan.quote:
quote:Heb ook naar zo een Xiaoyi zitten kijken, maar die heeft geen IR....
Ik zou dus even op deze nieuwe Xiaoyi wachten.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, laat de Xiaomi-fanboys maar weer verlekkerd geld overschrijven:
Xiaomi’s new Yi Smart CCTV camera does nightvision for $24
Ahaquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij bewegingsdetectie heeft aanstaan.
Dan neemt hij dus niet 24/7 op hè.![]()
Heb zelf een 64GB kaart in een 1080p IP camera zitten, maar kan nog niet vinden hoeveel data die van mij vraagt (aangezien hier wel veel meer opgenomen wordt aangezien die hier buiten hangt)
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou dus even op deze nieuwe Xiaoyi wachten.
Check de OPquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:21 schreef Drifter__ het volgende:
Is er nog een BG FOK coupon code beschikbaar?
Die moet ik hebben bedankt!quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gelijk gekocht, dank. Ben benieuwd.
Ik zou niet weten hoe ik die bewegingsdetectie op of afzetquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij bewegingsdetectie heeft aanstaan.
Dan neemt hij dus niet 24/7 op hè.![]()
Ik zou dus even op deze nieuwe Xiaoyi wachten.
Kun je deze camera bedienen met een app? Just checking, volgens mij werkt de mijne niet helemaal goed...quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:58 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik die bewegingsdetectie op of afzet
Ik draai, vanwege externe toegang, nog steeds oude firmware.
En als ik nu nog wat in dat genre zou kopen, kocht ik ook die Xiaoyi V2 met IR.
Werkt gewoon met de Yi, staat ook in de plaatjes iets verder naar beneden. Ik heb hier een keer een coupon gepost voor 50% korting, misschien kan je die nog gebruiken. Moet je even wat terugzoeken in dit topicquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:06 schreef P4tje het volgende:
Jammer dat deze niet met de Yi werkt:
http://www.banggood.com/B(...)onopod-p-979129.html
Gevonden, coupon werkt niet want het is een flash dealquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Werkt gewoon met de Yi, staat ook in de plaatjes iets verder naar beneden. Ik heb hier een keer een coupon gepost voor 50% korting, misschien kan je die nog gebruiken. Moet je even wat terugzoeken in dit topic
Voor zover ik weet niet, dus kan je gewoon hier neergooienquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:04 schreef dj_ko het volgende:
een beetje offtopic maar voor de quadcopter fanaten was er geloof ik een apart topic?
ik kan hem zo snel niet vinden.
Iemand een linkje?
Als je echt advies wil raad ik je aan t op tweakers te posten, die hebben een mooie quadcopter topic.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, dus kan je gewoon hier neergooien
Dat is dan dinsdag om 1 uur snachts als ik het goed heb berekend, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:41 schreef wootahH het volgende:
Zal wel snel weg zijn . De 15e een mediaspeler voor 10 dollars. http://promotion.geekbuyi(...)22&sc_uid=ohs8JiXasJ
Tweakers inderdaad en op Fok! hier: Topicreeks: [Drones] Het boeiende quadcoptertopic #1quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:04 schreef dj_ko het volgende:
een beetje offtopic maar voor de quadcopter fanaten was er geloof ik een apart topic?
ik kan hem zo snel niet vinden.
Iemand een linkje?
Hmm dan ga ik denk ik toch maar voor de ER-151 als de tweede al niet zo te spreken is over de behuizing. De 160 was wel in prijs gedaald zag ik.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:37 schreef shiznuts het volgende:
Hondenhok bouwen en voor de deur zetten met een naambordje met je naam erop.
Hier had de postbode zich al zorgen gemaakt.Of ik iets had of was ik gewoon op vakantie? Buurvrouw hing ook in de e-mail dat er een stapel pakketjes lagen. Natuurlijk een pak eierkoeken gegeven voor de moeite.
Komt hier elke paar dagen, als het niet sommige weken dagelijks is, wel wat binnen.
@ Earson ER160... nou. Je merkt dat ze zijn gegaan voor een iets veiligere sound. Maar daardoor is de 'sweet harmony' en signature 'fun'-sound wel een beetje ver te zoeken. Ding is verder wel aardig. Wordt niet echt blij van de platte oriëntatie... verneukt de klank. Beste is 'em dan staand neer te zetten met de volume controls naar boven. Aan de andere kant zit een rubberen kleppie met toegang tot de microUSB ingang, aux-in (3.5mm) en het microSD-slot. Krijg je er alleen haast niet meer terug op, dan moet je met een nagel een omgekeerde blikopener doen. Die gast heeft alleen nog maar Chinees met me geluld, dus moet nog ff uitzoeken of er ook Engels op zit... controls gaan verder lekker. Sound geef ik nog ff wat burn-in, maar ik neig geloof ik de ER-151 lekker/allrounder te vinden.
volgens mij 9uur savondsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:06 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Als je echt advies wil raad ik je aan t op tweakers te posten, die hebben een mooie quadcopter topic.
Tijgerbalsem ook maar besteld
[..]
Dat is dan dinsdag om 1 uur snachts als ik het goed heb berekend, toch?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:06 schreef Goddelijker het volgende:
Toevallig iemand die SJ4000 accessoires over heeft en er van af wilt?
Zoek eigenlijk het volgende:
- Batterij
- Waterproof housing
- Arm/Chest/Soortegelijke strap, zodat ik hem kan gebruiken komende zomer voor het Canyoning.
Serendipityquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:06 schreef P4tje het volgende:
Ook maar een Xiaomi Yi actioncam gekocht (SJ4000 is overleden)
Huh oke, weet je dat zeker?quote:
Toch niet op marktplaats gezet?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:06 schreef Goddelijker het volgende:
Toevallig iemand die SJ4000 accessoires over heeft en er van af wilt?
Zoek eigenlijk het volgende:
- Batterij
- Waterproof housing
- Arm/Chest/Soortegelijke strap, zodat ik hem kan gebruiken komende zomer voor het Canyoning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |