is met 5 batterijen bij, dus verschil is ¤ 2 (coupons niet meegerekend) http://www.banggood.com/E(...)attery-p-978922.html. Heb deze trouwens ook besteld bij BG, met fok-coupon waardoor hij net mooi onder de ¤ 22 uitkomt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:15 schreef N22 het volgende:
[..]
De prijs ligt aanzienlijk hoger dan bij BG of niet ?
Is dat niet pas na twee maanden of zo?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:54 schreef dimmak het volgende:
Veel van mijn BG punten staan al een tijd op 'pending'. Wanneer worden die 'active'? Gaat om dingen die vrienden en/of famillie hebben besteld.
Ik weet niet of het je eerste is maar die is vrij moeilijk te besturen niet voor beginners dus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:15 schreef N22 het volgende:
[..]
De prijs ligt aanzienlijk hoger dan bij BG of niet ?
Succes, mijn collega wacht al een lekker tijdje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef J.B. het volgende:
Jiayu S3 besteld bij Banggood, komt dat ding met Sweden PostDat wordt nog even wachten
Ik hoor dat van meer mensen ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je eerste is maar die is vrij moeilijk te besturen niet voor beginners dus.
Ik heb de blauwe binnen gekregen ipv de wittequote:Op donderdag 11 juni 2015 07:16 schreef psz-e het volgende:
Hoera. Vier lampjes van allbuy in 10 dagen binnen. 95EU cent per stuk.
[ afbeelding ]
En ik dus de 10.4000mAh i.p.v. 10.000, ze moeten maar eens gaan kijken wat voor prutsers ze in dat warehouse hebben rondlopenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb de blauwe binnen gekregen ipv de witte![]()
Mail ik ze dat ik dat ik de juiste kleur wil, moet ik een foto terugsturen. Stuur ik die, sturen ze terug met de vraag of dat ik hem wil houden
quote:Op donderdag 11 juni 2015 03:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wirecutter raadde lange tijd de Panasonic RP-TCM125 oordopjes aan...
http://thewirecutter.com/reviews/best-headphones-under-40/
dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laatste tijd wat gaming troep etc. gekocht.
Gister m'n Dota 2 Juggernaut keychain binnengekregen
Opzich degelijke kwaliteit, is geen plastic maar een soort van hard klei.
[ afbeelding ]
Vandaag m'n Dragon Balls
7 stuks zoals in de series, helaas zijn de ballen niet van glass maar een soort van plastic achtig materiaal maar dat wist ik al (De glazen versies zijn alleen in Japan uitgebracht en zijn redelijk duur)
Ze zitten wel mooi verpakt in de doos![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een tijdje geleden had ik een aantal DBZ figurines besteld, redelijke kwaliteit en goedkoop. Ik moest alleen zelf de doosjes in elkaar vouwen en de figurines zelf op de stand duwen (Opzich geen probleem maar toch)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk komen de overige keychains etc. die ik heb besteld snel.
Alles besteld bij aliexpress trouwens en dit allemaal binnen een week binnen
is 400 extra my friendquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
En ik dus de 10.4000mAh i.p.v. 10.000, ze moeten maar eens gaan kijken wat voor prutsers ze in dat warehouse hebben rondlopen
quote:
Laten we het even gezellig houden, iedereen heeft een eigen smaak van producten en alleen maar mooi dat ClapClapYourHands dit deelt zodat andere ook weten dat je zulke items kan kopen daarquote:
Ik hou het wel weer voor gezien, ik weet alweer waarom ik niet buiten een paar fora post.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
Laten we het even gezellig houden, iedereen heeft een eigen smaak van producten en alleen maar mooi dat ClapClapYourHands dit deelt zodat andere ook weten dat je zulke items kan kopen daar![]()
@Clapyourhands, wat minder heftig reageren kan ook natuurlijk
Laat je niet weg jagen. Sommige stellen het wel op prijs. Persoonlijk heb ik er ook niets mee maar volgens mij is er hier in Nederland best een markt voor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik hou het wel weer voor gezien, ik weet alweer waarom ik niet buiten een paar fora post.
Adios
Waarom laat je je wegjagen door een (hier) non-regular? Ik gun je je hobby en liefhebberijen en waardeer dat je het deelt. Er wordt alleen aangegeven dat je niet zo heftig hoeft te reageren op zo'n reactie. Gewoon blijven kopen en meeposten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik hou het wel weer voor gezien, ik weet alweer waarom ik niet buiten een paar fora post.
Adios
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:32 schreef verbraakje het volgende:
[..]
Laat je niet weg jagen. Sommige stellen het wel op prijs. Persoonlijk heb ik er ook niets mee maar volgens mij is er hier in Nederland best een markt voor.
Mja tis vervelend als je tijd steekt in een post en iemand komt met eenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waarom laat je je wegjagen door een (hier) non-regular? Ik gun je je hobby en liefhebberijen en waardeer dat je het deelt. Er wordt alleen aangegeven dat je niet zo heftig hoeft te reageren op zo'n reactie. Gewoon blijven kopen en meeposten.
Relax gast, ik lees altijd graag je posts hier.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Adios
Hoe is de geluidskwaliteit? zeker niet geschikt voor muziek?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:23 schreef rene90 het volgende:
Nieuw product van Xiaomi, een draadloos headsetje voor handsfree bellen bijvoorbeeld. $19 dollah bij geekbuying met FOKNLGKB voor dit dingetje en ziet er wel weer gelikt uit natuurlijk.
180 uur standby tijd.
[ afbeelding ]
Dude. Het enige wat een emo.gif verdient is jouw reactie, rustig. Prima post hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Mja tis vervelend als je tijd steekt in een post en iemand komt met eenaanzetten maar het is verder opgelost, gewoon ontopic weer
Is niet gemaakt voor muziek, dus zou daar maar niet vanuit gaan. Kwam het tegen op de website van Xiaomi, ook interessant alle andere smart-home dingen die ze nu op de markt brengen. Ook beveiligingsitems.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe is de geluidskwaliteit? zeker niet geschikt voor muziek?
wat stelt dat voor?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:46 schreef rene90 het volgende:
En we moeten door...
[..]
Is niet gemaakt voor muziek, dus zou daar maar niet vanuit gaan. Kwam het tegen op de website van Xiaomi, ook interessant alle andere smart-home dingen die ze nu op de markt brengen. Ook beveiligingsitems.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |