Bij jou ook al? Ik bracht net mijn jongste op bed. Was *flits* en gelijk BOEM! Stroomuitval, modem deed ook niets meerquote:
Jup, en bij ondeugend blijkbaar ook. Ik merkte het niet totdat ik ineens geen internet meer had en de server aan het herstarten was.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Ik bracht net mijn jongste op bed. Was *flits* en gelijk BOEM! Stroomuitval, modem deed ook niets meer
En ondeugend woont nog wel in Oud-Zuid geloof ikquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en bij ondeugend blijkbaar ook. Ik merkte het niet totdat ik ineens geen internet meer had en de server aan het herstarten was.
winters tafereeltjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef AchJa het volgende:
Dit lees je dan weer niet vaak...
[..]
Waldnet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook alles 2 seconden..en meteen weer terug.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Ik bracht net mijn jongste op bed. Was *flits* en gelijk BOEM! Stroomuitval, modem deed ook niets meer
Zoiets volgens mij. Het was ook een uitzonderlijk zware klap en de inslag was niet ver weg.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
En ondeugend woont nog wel in Oud-Zuid geloof ik
Beetje wind... hopelijk krijgen we nog meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:42 schreef Logician2.0 het volgende:
Er komt hier iets aan
Zo lijkt het ieg
twitter.com/frutseltjuhquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kan het zo niet vinden. Maar het waait hier nu opeens wel hard
Dat heb ik gemerkt inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ondertussen wordt wel heel het noorden weggevaagd:
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg, en de wind is ook gewoon warmquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
twitter.com/frutseltjuh
blijft dus droog. Bizarre omstandigheden. veel wind. pikzwart en droog en nu weer licht.
Hier duurde de stroomuitval ong. 2 seconden, maar bij RTV Drenthe is nog een stroomstoring. TV werkt hier ook nog niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en bij ondeugend blijkbaar ook. Ik merkte het niet totdat ik ineens geen internet meer had en de server aan het herstarten was.
gaat lekker tekeer in het noordoosten dus?quote:
Hier in Assen ging het behoorlijk aan. Heb ook filmpje gemaakt, zal straks ff kijken of het wat is.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaat lekker tekeer in het noordoosten dus?
nog geen druppel flits of boem gehad in het oosten. wel pikzwarte lucht die nu weer weg isquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaat lekker tekeer in het noordoosten dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |