Bij jou ook al? Ik bracht net mijn jongste op bed. Was *flits* en gelijk BOEM! Stroomuitval, modem deed ook niets meerquote:
Jup, en bij ondeugend blijkbaar ook. Ik merkte het niet totdat ik ineens geen internet meer had en de server aan het herstarten was.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Ik bracht net mijn jongste op bed. Was *flits* en gelijk BOEM! Stroomuitval, modem deed ook niets meer
En ondeugend woont nog wel in Oud-Zuid geloof ikquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en bij ondeugend blijkbaar ook. Ik merkte het niet totdat ik ineens geen internet meer had en de server aan het herstarten was.
winters tafereeltjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef AchJa het volgende:
Dit lees je dan weer niet vaak...
[..]
Waldnet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook alles 2 seconden..en meteen weer terug.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Ik bracht net mijn jongste op bed. Was *flits* en gelijk BOEM! Stroomuitval, modem deed ook niets meer
Zoiets volgens mij. Het was ook een uitzonderlijk zware klap en de inslag was niet ver weg.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
En ondeugend woont nog wel in Oud-Zuid geloof ik
Beetje wind... hopelijk krijgen we nog meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:42 schreef Logician2.0 het volgende:
Er komt hier iets aan
Zo lijkt het ieg
twitter.com/frutseltjuhquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kan het zo niet vinden. Maar het waait hier nu opeens wel hard
Dat heb ik gemerkt inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ondertussen wordt wel heel het noorden weggevaagd:
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg, en de wind is ook gewoon warmquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
twitter.com/frutseltjuh
blijft dus droog. Bizarre omstandigheden. veel wind. pikzwart en droog en nu weer licht.
Hier duurde de stroomuitval ong. 2 seconden, maar bij RTV Drenthe is nog een stroomstoring. TV werkt hier ook nog niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en bij ondeugend blijkbaar ook. Ik merkte het niet totdat ik ineens geen internet meer had en de server aan het herstarten was.
Hier in Assen ging het behoorlijk aan. Heb ook filmpje gemaakt, zal straks ff kijken of het wat is.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaat lekker tekeer in het noordoosten dus?
nog geen druppel flits of boem gehad in het oosten. wel pikzwarte lucht die nu weer weg isquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaat lekker tekeer in het noordoosten dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |