SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
[ Bericht 99% gewijzigd door Nattekat op 05-06-2015 21:34:11 ]
Omdat FOK!quote:
Leiden idem. Het is ook al helemaal klaar met de instabiliteit hier.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan Den Haag nog wat verwachten?
Het is echt weer een afknapper hier
Zonder zelf op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Op een beetje fatsoenlijke dag is het pas na 22:00 schemer dacht ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Er gebeurt nu wat boven Arnhem. Maar ik weet niet zeker of het nou zo donker is van de wolken of van de avond
Waldnetquote:Gasleiding vliegt in brand na blikseminslag
HURDEGARYP - Aan de Gaelekamp in Hurdegaryp is vrijdagavond even na 20.00 uur een gasleiding in een stoep in brand gevlogen door een blikseminslag. De vlammen sloegen metershoog uit een stoep.
De gasleiding moest eerst worden afgesloten voordat het vuur gedoofd kon worden. De brandweer hield in de tussentijd de omliggende woningen nat om overslag van vuur te voorkomen.
Wolken, het is net nacht al idd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Er gebeurt nu wat boven Arnhem. Maar ik weet niet zeker of het nou zo donker is van de wolken of van de avond
Zie het vanuit de tuin inderdaad langs trekken. Met de nadruk op Langsquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:36 schreef Frutsel het volgende:
ut gaat dr vooralsnog kangs Malo. foto's op twitter gezet
staat wel in linkje bij posts en/of profiel dacht ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:38 schreef MaLo het volgende:
x
[..]
Zie het vanuit de tuin inderdaad langs trekken. Met de nadruk op Langs. Ben benieuwd naar je twitter?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zonder zelf op.ik moest nog lachen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar verder valt het wel meequote:
een ontploffende gasleiding door blikseminslag zie je inderdaad elke dagquote:
Ik kan het zo niet vindenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
staat wel in linkje bij posts en/of profiel dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |