Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vluggertje met Bramquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:04 schreef Szura het volgende:
Eva je haar zit wild. Wie zou ze in de coulissen hebben gepakt?
mehquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
Pechtold is een lul.
Iedereen die op hem heeft gestemd verdient geen plek in dit land
Sinds wanneer zit Djeez in de politiek?quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:15 schreef Szura het volgende:
Dst komt doordat de zorgwoordvoerders de walgelijkste commissie vormen die Den Haag kent. Agema, Voortman, Keijzer, Leijten djeez.
Djeezquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:15 schreef Szura het volgende:
Dst komt doordat de zorgwoordvoerders de walgelijkste commissie vormen die Den Haag kent. Agema, Voortman, Keijzer, Leijten djeez.
Presenteren ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:17 schreef Zipportal het volgende:
En weer een afgekapt gesprek. Afronden is niet haar ding.
Seks lijkt me dan ook niet echt prettig met haar.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:17 schreef Zipportal het volgende:
En weer een afgekapt gesprek. Afronden is niet haar ding.
Mij ook niet, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Seks lijkt me dan ook niet echt prettig met haar.
Almere met dat gesluierde spul.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
wat moet luik dan wezen ? Sittard ?
Charleroi is nog 100x erger dan Rotterdam ... Palermo aan de Maasquote:
Niks mis met Palermo. Lekker pizza eten en peroni drinken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Charleroi is nog 100x erger dan Rotterdam ... Palermo aan de Maas
Peroniquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:22 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niks mis met Palermo. Lekker pizza eten en peroni drinken.
Opsporing Verkracht elke dinsdag weer raak.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Almere is geen stad maar een stropershol
66 cl flessen bierquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:22 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niks mis met Palermo. Lekker pizza eten en peroni drinken.
Niks mis met Rotterdam.quote:
hebben die ook weer wat. is ze gegegundquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opsporing Verkracht elke dinsdag weer raak.
Dat heb ik met Amsterdam.quote:
Doe eens lief voor die dwergquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Roel van Velzen is ook in armoede opgegroeid, slechte voeding. Nou ja, gegroeid.
Nee.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dan heb je dat fout, want het is Rotterdam.
Rutger serieus nemen.quote:
Ik ben er al achter. Heb in R'dam gestudeerd en studeer nu in A'dam. Na een maand was ik Amsterdam al zat, alleen al om het accent van die mensen.quote:
Er niet mee om kunnen gaanquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben er al achter. Heb in R'dam gestudeerd en studeer nu in A'dam. Na een maand was ik Amsterdam al zat, alleen al om het accent van die mensen.
Modaal inkomenquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Toch wel leuk dat Eva, wereldnieuws mag op lezen. Komt die info ook tot haar. Voor de rest is ze wereldvreemd.
Ben er zo snel mogelijk doorheen gefietst op m'n racefiets.quote:
NACquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:34 schreef Szura het volgende:
NAC
Blij dat ze gedegradeerd zijn, zwaar terecht
quote:
Nog erger zijn die teringautomobilisten die geen voorrang geven omdat ze weer eens haast hebben en je daardoor zowat kapot rijden. Daar zouden ze eens een compilatie van moeten maken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zo schijt irritant. Met groepen midden op de weg fietsen en nergens rekening mee houden
Het wordt weer mooi weer; brace yourself, cyclists are coming.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zo schijt irritant. Met groepen midden op de weg fietsen en nergens rekening mee houden
Klopt, maar die zijn meestal niet in groepjes. Wielrennersquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Nog erger zijn die teringautomobilisten die geen voorrang geven omdat ze weer eens haast hebben en je daardoor zowat kapot rijden. Daar zouden ze eens een compilatie van moeten maken.
haha maak je maar niet druk hoor. Ik zit lekker op mijn zolderkamer. Nergens last van.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het wordt weer mooi weer; brace yourself, cyclists are coming.
Ik fiets altijd lekker alleenquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn meestal niet in groepjes. Wielrenners
Italiaanse verdedigersquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
Ja, leuk. Chiellini doet niet mee, domme hoeren.
Vlaams voor decolletee. Ik dacht, omdat er een Belg bij zit.quote:
Sowieso.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Katwijk is de vis toch mooier dan Eva?
En ruikt lekkerder.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Katwijk is de vis toch mooier dan Eva?
De bevestiging is toch altijd fijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je snapt best wat ie bedoelt, wijsneus
Ja, enormquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Heb je dat nodig dan? Ben je stiekem onzeker?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Roel trekt altijd aan het langste eind
Ahh vandaar dat het zo kut klinkt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:51 schreef waxmask het volgende:
HUILEN! GY MINI_ME HUILEN!
wtf is voorr Coldplat cuvvert?
Was politiek niet handig tegen over 12 years a slave, deze "witten" hebben te veel lol gehad bij het maken van de film...quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Leo![]()
![]()
Prachtig dat ik evenveel oscars heb als hij
Leo krijgt pas aan het eind van zijn leven een oscar ouvre award.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was politiek niet handig tegen over 12 years a slave, deze "witten" hebben te veel lol gehad bij het maken van de film...
Gelukkig was Jeroen nog net op tijd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef Zipportal het volgende:
Monique Samuel
Politicoloog, publicist en auteur Monique Samuel gaat voortaan als man door het leven. Waarom? dat hoor je vanavond.
Jeroen vergrijpt zich aan alles.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig was Jeroen nog net op tijd.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef Zipportal het volgende:
Monique Samuel
Politicoloog, publicist en auteur Monique Samuel gaat voortaan als man door het leven. Waarom? dat hoor je vanavond.
Eerst buikdansen op tafel en nu dit.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:27 schreef gosschalks het volgende:
Monique Samuel wil verder als man? NEEEEEEEEEE
Ze heet nu kennelijk al Mounir Samuelquote:
Ach ja ze zitten bij Jinek. Die dacht dat 150k per jaar een middeninkomen was.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:28 schreef DrDentz het volgende:
TV-Presentatoren Robert ten Brink en Toine van Peperstraten begrijpen niet dat er nog kaarten beschikbaar zijn voor deze concerten en komen vertellen welke historische gebeurtenis de niet-bezoekers mislopen.
Misschien omdat het meer dan 100 euro kost en niet iedereen het salaris van Robert ten Brink en Toine van Peperstraten heeft?
Dat is wel echt een gemis ja...quote:
Dat was wel een leuk toneelstukje tussen Adolf en Pauw. Hij wist precies welk onderwerp er ging komen en ging bruggetjes maken.quote:
Ze is nog maar net man, en mag zich nu al ontfermen over het vleesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Maar.. Monique moet nu dus een man voorstellen?
Krijgt hij/zij dan ook een besneden lul?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Meer een donkere Ellen deGeneres.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Als iemand een besneden lul doneert, is zij vast de eerstequote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Krijgt hij/zij dan ook een besneden lul?
#DurfTeVragen.
Dat schijnt bij christenen niet te hoeven.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Krijgt hij/zij dan ook een besneden lul?
#DurfTeVragen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Morgen wordt weer Messi-fappen, sowieso
[ afbeelding ]
Tja, het is komkommertijdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:09 schreef Monolith het volgende:
Ik houd het wel bij de Monty python docu op NPO2 vandaag.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Morgen wordt weer Messi-fappen, sowieso
[ afbeelding ]
Ze is er wel op achteruit gegaanquote:
Nee retard.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Als je haar nog zou willen doen ben je dan homo?
Zolang er geen verbouwing heeft plaatsgevonden iig niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Als je haar nog zou willen doen ben je dan homo?
Ik zou hem/haar/het niet doen. Al was het alleen maar omdat het me een behoorlijk hysterisch mens lijkt.quote:
Ik snap helemaal niet waarom wij dit verhaal hier te horen krijgen. Ze zat altijd aan tafel midden-oostendeskundige, verder niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, deze heeft wel heel veel aandacht nodig.
Ze ziet er nu als een of andere schandknaap uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
Wat een walgelijk wijf, vent, shemale, transseksueel, whatever
quote:I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded but I don’t care, I’m beautiful. I’m having a plastic surgeon install rotary blades, 30 mm cannons and AMG-114 Hellfire missiles on my body. From now on I want you guys to call me “Apache” and respect my right to kill from above and kill needlessly. If you can’t accept me you’re a heliphobe and need to check your vehicle privilege. Thank you for being so understanding.
quote:
Te laat...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:17 schreef Zipportal het volgende:
Of laat je snor staan, zie je er ook niks van.
Dit past ook meer Humbertoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:19 schreef Xaobotnik het volgende:
Dit gezeik, zometeen over McCartney.... Humberto dan maar....,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |