quote:
Nog erger zijn die teringautomobilisten die geen voorrang geven omdat ze weer eens haast hebben en je daardoor zowat kapot rijden. Daar zouden ze eens een compilatie van moeten maken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zo schijt irritant. Met groepen midden op de weg fietsen en nergens rekening mee houden
Het wordt weer mooi weer; brace yourself, cyclists are coming.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zo schijt irritant. Met groepen midden op de weg fietsen en nergens rekening mee houden
Klopt, maar die zijn meestal niet in groepjes. Wielrennersquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Nog erger zijn die teringautomobilisten die geen voorrang geven omdat ze weer eens haast hebben en je daardoor zowat kapot rijden. Daar zouden ze eens een compilatie van moeten maken.
haha maak je maar niet druk hoor. Ik zit lekker op mijn zolderkamer. Nergens last van.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het wordt weer mooi weer; brace yourself, cyclists are coming.
Ik fiets altijd lekker alleenquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn meestal niet in groepjes. Wielrenners
Italiaanse verdedigersquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
Ja, leuk. Chiellini doet niet mee, domme hoeren.
Vlaams voor decolletee. Ik dacht, omdat er een Belg bij zit.quote:
Sowieso.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Katwijk is de vis toch mooier dan Eva?
En ruikt lekkerder.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Katwijk is de vis toch mooier dan Eva?
De bevestiging is toch altijd fijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je snapt best wat ie bedoelt, wijsneus
Ja, enormquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Heb je dat nodig dan? Ben je stiekem onzeker?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Roel trekt altijd aan het langste eind
Ahh vandaar dat het zo kut klinkt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:51 schreef waxmask het volgende:
HUILEN! GY MINI_ME HUILEN!
wtf is voorr Coldplat cuvvert?
Was politiek niet handig tegen over 12 years a slave, deze "witten" hebben te veel lol gehad bij het maken van de film...quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Leo![]()
![]()
Prachtig dat ik evenveel oscars heb als hij
Leo krijgt pas aan het eind van zijn leven een oscar ouvre award.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was politiek niet handig tegen over 12 years a slave, deze "witten" hebben te veel lol gehad bij het maken van de film...
Gelukkig was Jeroen nog net op tijd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef Zipportal het volgende:
Monique Samuel
Politicoloog, publicist en auteur Monique Samuel gaat voortaan als man door het leven. Waarom? dat hoor je vanavond.
Jeroen vergrijpt zich aan alles.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig was Jeroen nog net op tijd.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef Zipportal het volgende:
Monique Samuel
Politicoloog, publicist en auteur Monique Samuel gaat voortaan als man door het leven. Waarom? dat hoor je vanavond.
Eerst buikdansen op tafel en nu dit.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:27 schreef gosschalks het volgende:
Monique Samuel wil verder als man? NEEEEEEEEEE
Ze heet nu kennelijk al Mounir Samuelquote:
Ach ja ze zitten bij Jinek. Die dacht dat 150k per jaar een middeninkomen was.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:28 schreef DrDentz het volgende:
TV-Presentatoren Robert ten Brink en Toine van Peperstraten begrijpen niet dat er nog kaarten beschikbaar zijn voor deze concerten en komen vertellen welke historische gebeurtenis de niet-bezoekers mislopen.
Misschien omdat het meer dan 100 euro kost en niet iedereen het salaris van Robert ten Brink en Toine van Peperstraten heeft?
Dat is wel echt een gemis ja...quote:
Dat was wel een leuk toneelstukje tussen Adolf en Pauw. Hij wist precies welk onderwerp er ging komen en ging bruggetjes maken.quote:
Ze is nog maar net man, en mag zich nu al ontfermen over het vleesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Maar.. Monique moet nu dus een man voorstellen?
Krijgt hij/zij dan ook een besneden lul?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Maar.. Monique moet nu dus een man voorstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |