quote:
Nog erger zijn die teringautomobilisten die geen voorrang geven omdat ze weer eens haast hebben en je daardoor zowat kapot rijden. Daar zouden ze eens een compilatie van moeten maken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zo schijt irritant. Met groepen midden op de weg fietsen en nergens rekening mee houden
Het wordt weer mooi weer; brace yourself, cyclists are coming.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zo schijt irritant. Met groepen midden op de weg fietsen en nergens rekening mee houden
Klopt, maar die zijn meestal niet in groepjes. Wielrennersquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Nog erger zijn die teringautomobilisten die geen voorrang geven omdat ze weer eens haast hebben en je daardoor zowat kapot rijden. Daar zouden ze eens een compilatie van moeten maken.
haha maak je maar niet druk hoor. Ik zit lekker op mijn zolderkamer. Nergens last van.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het wordt weer mooi weer; brace yourself, cyclists are coming.
Ik fiets altijd lekker alleenquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn meestal niet in groepjes. Wielrenners
Italiaanse verdedigersquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
Ja, leuk. Chiellini doet niet mee, domme hoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |