Nummer drie!quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:16 schreef DonnaRush het volgende:
Boer Gijsbert en Femke krijgen weer een kindje!
Gijsbert en Femke hun derde, lijkt me duidelijk.quote:
quote:Robbie Williams gaat voor derde baby
van onze redactie
Bij Robbie Williams, die negen maanden geleden een tweede kind verwelkomde, zit een derde in de pijplijn.
De Britse zanger en zijn echtgenote Ayda Field hebben een dochter: Theodora (Teddy), die in september drie jaar wordt, en zoon Charlton van negen maanden. "Er komt zeker een derde", verklapte Robbie in een interview.
Zijn vrouw wil het ook graag, dus het is nu onderwerp van gesprek volgens de Let me entertain you-vertolker. Teddy heeft, vertelde Robbie, een aardje naar haar vaartje: "Ze is een performer. Ze zingt, ze danst. En ze laat mijn hart smelten."
Als de derde Williams-baby zich aandient, kan de zanger weer een miljoenenpubliek aanboren door zijn optreedkunsten in de verloskamer.
Leuk als ze nog meer kinderen krijgen, volgens mij nestelt Robbie zich echt helemaal in het vaderschapquote:
Het hele bericht:quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:16 schreef DonnaRush het volgende:
Boer Gijsbert en Femke krijgen weer een kindje!
Heel leuk voor ze!quote:ma 03 aug 2015, 16:48
Boer Gijsbert wordt weer vader
van onze redactie
Boer Zoekt Vrouw-koppel Gijsbert en Femke worden komende winter voor de vierde keer ouders.
"De eerste weken was ik wat moe, naar nu gaat het heel goed met me. Ik heb een voorbeeldige zwangerschap", vertelt Femke in het AD.
Het koppel heeft samen al twee kinderen: Marije (3) en Siem (10 maanden). Uit een eerdere relatie heeft Femke ook een 8-jarige zoon: Romke. "Ik had vroeger nooit gedacht dat ik zo'n groot gezin zou krijgen", zegt Femke. "Ik wist eigenlijk niet eens dat ik kinderen zo leuk zou vinden. Ze zeggen weleens dat bij het eerste kind ook de ouders geboren worden. Je ontdekt dan een heel nieuw deel van jezelf. Zo heb ik dat ook ervaren."
Boer Gijsbert deed in 2010 mee aan het programma Boer Zoekt Vrouw. De koeienboer kreeg maar liefst 810 liefdesbrieven. Uit al die brieven koos hij de blonde Femke uit Friesland.
Zijn vrouw is nog niet in verwachting hèquote:
Haha ja, ik wilde eerst tikken dat Robbie ook plannen had jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn vrouw is nog niet in verwachting hèAl zijn dat vaak wel de signalen, zodra ze spreken over een wens...
quote:
Oh dan hadden ze dat wat duidelijker in het berichtje moeten zetten, die ik las stond niet in dat het 8 jarige kind uit een vorige relatie kwam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 07:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gijsbert en Femke hun derde, lijkt me duidelijk.
Wat heeft ze in vredesnaam aan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:51 schreef Suikertante het volgende:
Het begint gewoon opnieuw he
[ afbeelding ]
quote:Actrice Zooey Deschanel is bevallen van een dochtertje. Dat bevestigt haar woordvoerder die tegelijkertijd aan E! News weet te melden dat de actrice onlangs in het geheim is getrouwd. Say what?!
Bevallen én getrouwd
In januari werd binnen een week tijd bekend dat Zooey zich verloofde met filmproducent Jacob Pechenik en zwanger was van hun eerste kind samen. Details over de geheime trouwpartij en de baby zijn niet bekendgemaakt; het koppel staat erom bekend weinig prijs te willen geven over hun privéleven.
Het is het tweede huwelijk voor de actrice. Eerder was ze getrouwd met Death Cab For Cutie-zanger Ben Gibbard. Sinds vorig jaar is ze samen met Pechenik, die momenteel werkt aan de film Rock the Kasbah waarin zijn vrouw tevens een hoofdrol speelt.
Nu is het afwachten tot de eerste foto’s!
van prive.nlquote:Merel Westrik (35) maakt haast met kind
RTL Nieuws-anchor Merel Westrik, die dit jaar 36 wordt, denkt na over het krijgen van een kind: "Misschien moet het volgend jaar of het jaar erop gaan gebeuren."
Merel heeft nu vier jaar een relatie met mode-ondernemer Patrick. Ze is nieuwsgierig naar het moederschap. "Ik wil dat ook een keer meemaken, weten wat het met je lichaam doet. Wat een combinatie van ons tweeën oplevert", vertelt ze in een interview met Libelle.
"Ik hoopte altijd dat ik op een gegeven moment een duidelijk gevoel zou hebben: nu is de tijd daar. En dat je dan samen gaat bepalen of het ook kan. Maar ik sta er eerder verstandelijk in: ik ben 35, ik denk, hoop, dat ik tot mijn 40ste heb. Dus misschien moet het volgend jaar of het jaar erop gaan gebeuren."
Merel stapte in 2014 over van WNL, waar ze het ochtendprogramma Vandaag de Dag presenteerde, naar het RTL Nieuws.
Ik probeer ook te bedenken hoe het verder zou moeten lopen wil het tepelbedekkend zijn, maar het lukt nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat heeft ze in vredesnaam aan?die rok a la, niet mijn kleur maar whatever. Maar wat ís dat ding? Een beugel-loze zwangerschapsbeha zonder enige vorm van ondersteuning 2 maten te klein?
![]()
dat kan beter hierin: SHO / De lelijkste outfitjes #34quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:51 schreef Suikertante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me soms af of Kanye zegt dat hij een vrouw niet sexy vindt als er niet minstens een halve borstpartij te zien is. Waarom kleedt ze zich anders zo idiootquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:51 schreef Suikertante het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie naam. Is er eigenlijk iets bekend over de vader?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zoontje van Yfke Sturm heet Alexander, was die al genoemd? Heerlijk gewone naam.
Dat klinkt lekker normaal allemaal. Leuk voor haar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:13 schreef Burdie het volgende:
Dat is haar vriend, een Engelse zakenman genaamd Giles. Verder niks over bekend.
Leuke naam inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zoontje van Yfke Sturm heet Alexander, was die al genoemd? Heerlijk gewone naam.
quote:Dochtertje voor actrice Markoesa Hamer
Dokter Deen-actrice Markoesa Hamer is bevallen van een dochter. Het meisje heet Ruby, liet haar management weten aan RTL.
"Markoesa is dolgelukkig en het gaat goed met haar." Volgende week beginnen de opnames van het nieuwe seizoen van de MAX-serie Dokter Deen, waarin ze Isa van Buuren speelt.
Hamer maakte in april bekend dat ze in verwachting is van haar eerste spruit. Zij deed dit in het KRO-programma De Reünie. De actrice is verder bekend van hitfilm Aanmodderfakker en de serie Nieuwe buren.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of Kanye zegt dat hij een vrouw niet sexy vindt als er niet minstens een halve borstpartij te zien is. Waarom kleedt ze zich anders zo idioot
Hij beslist wel veel w.b. uiterlijk, jaquote:She explained: "I like nudity. Kanye always says, "Dress sexier" - he's always the most encouraging.
"I was obsessed with glitter, rhinestone heels and the kind of clothes that I now laugh at, and he [Kanye] threw them all out. I said, 'Well I'm going to save them for my daughter one day.' And he said, 'Well if it's going to our daughter, she never going to wear those!'"
Nou, dan komt er een enorm lang verhaal. Voor de geïnteresseerden, zie spoiler.quote:New music AND a new baby!
On Wednesday, Macklemore (Ben Haggerty), revealed that his girlfriend, Tricia Davis, had given birth to their first child on May 29.
The singer dropped the happy news while simultaneously debuting a new song featuring Ed Sheeran called Growing Up. So exciting!
In the emotional post, Ryan detailed his struggles of the past year and how he's GROWN (get it?!) since. The Seattle native credits his firstborn as the reason why he's in a better place, personally and professionally.
Read the exciting announcement (below)! where you'll find out the baby's name AND gender!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar naam + geslacht
Our daughter; Sloane Ava Simone Haggerty[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Zoon voor Sebastiaan Labrie
Sebastiaan Labrie en zijn vrouw zijn de trotse ouders geworden van een zoontje.
Het kleine mannetje heet Ziggy Zonja Labrie. Dat vertelt de presentator aan RTL. De 44-jarige presentator laat weten dat zijn zoontje op 4 augustus is geboren. "Kim, mijn vrouw, heeft het fantastisch gedaan", zegt Sebastiaan.
Sebastiaan en Kim gaven elkaar vorig jaar hun jawoord, na een relatie van ruim dertien jaar. Na het huwelijk gaf de Fort Boyard-deelnemer aan 'klaar te zijn voor baby's'.
Het zou me niets verbazenquote:Report: Kim Kardashian & Kanye West Have Picked Name For Son
Could Kim Kardashian and Kanye West already have a name for their second child?
It’s been reported that Kim, 34, and Kanye, 38, have settled on a name and taking it to a new direction.
A source tells The Daily Mail, “Easton is the chosen name. It’s confirmed that the baby boy will be called Easton.”
quote:Andy Murray & Wife Expecting First Child Together
Congratulations to British tennis star Andy Murray and his wife Kim Sears who are expecting their first child!
Murray, 28, and Sears, 27, were married in April at the UK’s Dunblane Catherdal after almost 10 years of dating. Sears is in her second trimester and is due in February.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:36 schreef friekin_ het volgende:
Volgens ohnotheydidnt is Nicki Minaj zwanger van Meek Mill. Dat zou ze gezegd hebben tijdens een optreden.
twitter:MarcusMraz twitterde op zondag 09-08-2015 om 05:37:58OMG @NICKIMINAJ OMG #BESTCONCERTEVER guess who's pregnant 💟👶🏾 http://t.co/49hmkMpFPJ reageer retweet
Nicki heeft het geretweet met allemaal poppetjes huilend van het lachen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:56 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]twitter:MarcusMraz twitterde op zondag 09-08-2015 om 05:37:58OMG @NICKIMINAJ OMG #BESTCONCERTEVER guess who's pregnant 💟👶🏾 http://t.co/49hmkMpFPJ reageer retweet
Oh dat vind ik een hele leuke naamquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:53 schreef Lovechild het volgende:
Het dochterje van Keira Knightley heet Edie. Dit vertelt ze in een interview in Elle.
Ik vind echt alles aan haar altijd ranzig op een of andere manierquote:
En deze foto is al van een maand geleden, kun je nagaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:18 schreef Burdie het volgende:
Leighton staat ook op ploffen inmiddels.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:32 schreef Suikertante het volgende:
[..]
En deze foto is al van een maand geleden, kun je nagaan
Nou, die is wel snel van gedachten veranderd dan, eerder dit jaar in de weekend (quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:27 schreef _Joy_ het volgende:
stukje uit de Telegraaf, zou zomaar kunnen dat Art Rooijakkers vbinnenkort vader gaat worden:
Na een moeilijke periode is het voor Art Rooijakkers een stuk duidelijker geworden wat er belangrijk is in zijn leven. Eén daarvan heeft met zijn kinderwens te maken...
Een jaar geleden zat de presentator behoorlijk in de put. Hij liep vast, vertelt hij aan Jan Magazine. "Ik had geen zin meer in de dag. In niets meer eigenlijk. Altijd was ik de aardige, vriendelijke, voorkomende jongen, die zonnige kant is een kwaliteit die ik mezelf wel durf toe te dichten. Weg. Ik was het contact met mezelf kwijt."
Ook over zijn relatie twijfelde Art. De presentator, die binnenkort zijn 40e verjaardag viert, koos uiteindelijk toch voor zijn vriendin, Andrea.
Dit besluit heeft hem nog verder aan het denken gezet. Zo ook over hun kinderwens. "Kinderen waren voor ons nooit een serieuze optie, dat paste niet in onze levens. Maar ik denk dat onze relatie in het laatste jaar volwassener en rijper is geworden. In die zin denk ik: als er een moment is, dan nu. Ik wil best vader worden. Ik ben wel nieuwsgierig naar die nieuwe dimensie aan het leven. Volgens mij is het een verrijking."
quote:Billy Joel (66) wéér vader geworden
Billy Joel is op 66-jarige leeftijd opnieuw vader geworden van een dochtertje. Zijn 33 jaar jongere vrouw is woensdagochtend bevallen.
Samen met Alexis Roderick is Billy vader geworden van dochtertje Della Rose Joel, zo laat zijn management weten aan People. In april werd bekendgemaakt dat zijn vrouw in verwachting was. Moeder en dochter maken het goed.
De 66-jarige Amerikaanse artiest heeft al een 29-jarige dochter uit zijn relatie met Christie Brinkley. Billy en Alexis trouwden in juli.
Hij klinkt ook echt vreselijk enthousiast.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:40 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, die is wel snel van gedachten veranderd dan, eerder dit jaar in de weekend () zei hij nog dat hij voorlopig niks van kinderen wil weten
Omdat hij er recht op heeft om dat mee te maken. Als hij het maar naar zijn zin heeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij klinkt ook echt vreselijk enthousiast.![]()
Als het nooit een serieuze issue is geweest, waarom dan nu wel?
Ik zou denken, als je het al die jaren al niet zo wenste, wil je het dan wel echt?
dat vind ik ook niet gek, ik vind het alleen wel gek dat hij een paar maanden geleden er nog niks van wilde weten maar het nu ineens als verrijking zou zien. Dat is wel een erg plotselinge en snelle omslag.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:04 schreef Franny_G het volgende:
Wat een uitspraken.. Kinderen krijgen is niet niets. Helemaal niet gek dat je daarover met het ouder worden van gedachten verandert, en dat je daar anders over gaat denken.
Het enige waar ik me moeilijk iets bij kan voorstellen is dat je dit soort zaken gaat delen met de buitenwereld.
Of ze waren het al aan het proberen en hadden geen zin in "Art is zwanger" koppen in de bladen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dat vind ik ook niet gek, ik vind het alleen wel gek dat hij een paar maanden geleden er nog niks van wilde weten maar het nu ineens als verrijking zou zien. Dat is wel een erg plotselinge en snelle omslag.
Daar doelde ik dus ook op.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dat vind ik ook niet gek, ik vind het alleen wel gek dat hij een paar maanden geleden er nog niks van wilde weten maar het nu ineens als verrijking zou zien. Dat is wel een erg plotselinge en snelle omslag.
twitter:tomjelteslagter twitterde op maandag 17-08-2015 om 11:16:11Wij willen iets delen dat al 20 weken groeit, en als een mensje uitbloeit! #littleslagter #proud http://t.co/YWN78lYW1r reageer retweet
Wat een jeuktekstquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:41 schreef rubbereend het volgende:
Wielrenner Tom Jelte Slagtertwitter:tomjelteslagter twitterde op maandag 17-08-2015 om 11:16:11Wij willen iets delen dat al 20 weken groeit, en als een mensje uitbloeit! #littleslagter #proud http://t.co/YWN78lYW1r reageer retweet
Vind je het niet bijzonderquote:
Goed pak wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:59 schreef Greys het volgende:
Gokje: Arie B. wordt vader.
[ afbeelding ]
Goed gegokt dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:59 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Either that of zn mrs heeft bijzonder slecht corrigerend ondergoedquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:59 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En ze zijn getrouwd? Of waren ze dat al?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:59 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat die malle strik daarvoor dient?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze zijn getrouwd? Of waren ze dat al?
Ja. Vandaag.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze zijn getrouwd? Of waren ze dat al?
Dat durf ik bij Arie B. niet te gokken...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die malle strik daarvoor dient?
En zij dacht: een zwart onderbroekje onder een wit jurkje is altijd een goed idee!
Ooooh Joseph!! ♡♡quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:48 schreef Turbomuis het volgende:
Joseph Gordon-Levitt loves to surprise us with good news!!
On Wednesday, we learned that the actor and his wife, Tasha McCauley, have become first time parents as of earlier this week! YAY!
The blessed news comes on the heels of the surprising info that Joseph secretly wed Tasha back in December.
And look! Eight months later they're welcoming a bundle of joy!
So, is the new baby a boy or a girl? According to sources, the little one is a BOY!! Aw!
While we don't know the name of the bundle of joy yet, we'll be sure to keep you updated!
Congrats, you two!
Wat een hondslelijke foto, sorry dat ik het zeg.quote:
Aaaahhh wat leuk!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:48 schreef Turbomuis het volgende:
Joseph Gordon-Levitt loves to surprise us with good news!!
On Wednesday, we learned that the actor and his wife, Tasha McCauley, have become first time parents as of earlier this week! YAY!
The blessed news comes on the heels of the surprising info that Joseph secretly wed Tasha back in December.
And look! Eight months later they're welcoming a bundle of joy!
So, is the new baby a boy or a girl? According to sources, the little one is a BOY!! Aw!
While we don't know the name of the bundle of joy yet, we'll be sure to keep you updated!
Congrats, you two!
en enge ogenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat een hondslelijke foto, sorry dat ik het zeg.
Teveel botox en plastische chirurgie, en waaaaaaay too much photoshop![]()
Echt heel jammer...want ze heeft een prachtige babybuik
Nee, hij was heel lang met Kieu. Die heeft hem gedumpt waarna hij nog vaak zei haar terug te willen. En haar te zien als "the one that got away" en grote liefde.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik herken Yolanthe niet eensWat leuk voor Arie! Is dit nu die vrouw met wie hij heel lang samen was en wat uit ging? Of een andere vrouw? Ik vind ze er heel tof uitzien.
Dat ja dus. En wat Sjeen zegt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat een hondslelijke foto, sorry dat ik het zeg.
Teveel botox en plastische chirurgie, en waaaaaaay too much photoshop![]()
Echt heel jammer...want ze heeft een prachtige babybuik
quote:
Idd die ogen zijn eng! En die blik met alle chirurgie en photoshop maakt het tot een ordinaire foto.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat ja dus. En wat Sjeen zegt.
Ik vind de foto bovendien best ordinair? Ik weet niet, zoveel blootfoto's van zwangeren en veel daarvan zijn prachtig, maar deze is gewoon best wel ordi. Komt vast door die wulpse loens in de camera. Ofzo.
quote:
Oh die buiken bestaan wel degelijk, zeker als je geen spierwitte buik hebt. Niet iedereen heeft strepen en plekken. En ook strakke buiken bestaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:29 schreef Twinkle20 het volgende:
En daarbij, zeker weten photoshop. Geen enkele zwangere heeft zo'n gave buik, daar geloof ik niks van.
Jammer. Nep.
Mijn buik was precies zo, alleen met wat moedervlekkenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind Yolanthe er ook niet bepaald classy op staan. Zo van 'ik mag dan wel zwanger zijn maar ik ben ook nog steeds een soort van sekssymbool' .... ofzo.
En daarbij, zeker weten photoshop. Geen enkele zwangere heeft zo'n gave buik, daar geloof ik niks van.
Jammer. Nep.
Maar ze zal zelf vast blij zijn met de foto, ik neem aan dat ze hier zelf toestemming voor heeft gegeven?
Het Martin Morero trouwpak van Wes kan ik ook maar niet vergetenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En idd redelijk ordinair, niet verbazingwekkend als je terugdenkt aan die jurk laatst bij de viering van haar huwelijk. Ook zo een pareltje
Ik denk er ook vaak aan terugquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het Martin Morero trouwpak van Wes kan ik ook maar niet vergeten
Ik vind haar hier echt sprekend Zus Xelly.quote:
Ik geloof gerust dat er wat fotoshoot gebruikt is, maar ik had wèl gewoon zo'n buik (iets minder bruinquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Jammer. Nep.
Ja, ik zag een filmpje voorbijkomen, ze heeft het tijdens een concert bekend gemaakt. http://www.telegraaf.nl/p(...)tweede_kindje__.htmlquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:43 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vind haar hier echt sprekend Zus Xelly.
Volgens tmz.com is Kelly Clarkson zwanger van de tweede.
Inderdaad. Kraak noch smaak. Er zit geen enkel aantrekkelijk 'randje' aan de uitstraling van deze man. En dan dat hoofd dat een voortzetting van zijn nek is, brrr.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die Arie zo'n suffe kanarie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |