Ze lijkt Calimero wel met dat ding op dr hoofdquote:
Nee lieverd, da's een kaarshouderdecoratiegeval en die vrouw staat in de vertequote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:10 schreef amaranta het volgende:
Zit er nou een vrouw in een bak? Achter yo en Wes?
Dat ding links is heel groot hoor, er staat een zelfde soort krukje in als bij de bar en die witte dingen zijn ballonnen. Anders zou je ook wel een tafeltje oid zien waar de kaarshouder op zou staanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee lieverd, da's een kaarshouderdecoratiegeval en die vrouw staat in de verte
Rechts in het zwembad welquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ding links is heel groot hoor, er staat een zelfde soort krukje in als bij de bar en die witte dingen zijn ballonnen. Anders zou je ook wel een tafeltje oid zien waar de kaarshouder op zou staan. Maar er zit idd geen vrouw in.
Leighton.
quote:Elise Schaap bevallen van meisje
Actrice Elise Schaap en haar vriend Wouter de Jong zijn dinsdag ouders geworden van een dochtertje.
Het management van de 32-jarige actrice laat aan RTL weten dat het kleine meisje de naam Ava heeft gekregen.
Met de moeder en baby gaat het goed. Ze hebben het ziekenhuis verlaten en zijn inmiddels weer thuis.
Elise is bekend van de serie Familie Kruys. Ook speelde zij vorig jaar de rol van Rachel Hazes in de musical Hij Gelooft in mij. Haar vriend Wouter is bij het grote publiek vooral bekend door zijn rol als Milan in Goede Tijden, Slechte Tijden.
quote:Coco and Ice-T are about to get a heavy dose of reality, because TMZ has learned she's pregnant!
They've been jawboning about it for years ... he already has 2 kids and a 20-year-old grandson, but she wanted a kid. In the end, she got her way, after 15 years of marriage.
No word on how far along she is or the gender, but if it's a girl and Coco's genes are dominant, then good luck Ice.
Read more: http://www.tmz.com/2015/07/26/coco-ice-t-pregnant/#ixzz3h5QDSRlJ
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Oh my god dan is je oom/tante 20 jaar jonger dan jijzelfquote:
Hahaha ja das waarquote:Op maandag 27 juli 2015 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh my god dan is je oom/tante 20 jaar jonger dan jijzelf![]()
Wel leuk als ze het zo graag wilde
Leukquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:30 schreef Burdie het volgende:
Vrouw Mark Zuckerberg na drie miskramen zwanger
http://www.nu.nl/achterkl(...)skramen-zwanger.html
Leuk voor ze!
quote:Monique Smit bevallen van zoon
Monique Smit is zaterdag voor de allereerste keer moeder geworden.
Monique heeft het leven geschonken aan een zoon. Het kindje luistert naar de naam Noah, zo meldt Sterren.nl.
Een gelukkige Jan Smit grapt op Twitter: "Voorlopig blijf ik dus de enige van de familie Smit die meisjes kan maken... Ik ben weer oom geworden van Noah!"
Trotse tante Jenny, de zus van Monique, is dolblij met de geboorte van de baby. "Hoera, m'n super lieve knappe neefje is geboren", zo laat ze op social media weten.
Monique zei onlangs in Fabulous Mama dat ze erg opzag tegen de bevalling. "Ik lig er 's nachts wakker van. Ik ga over alles twijfelen", gaf Monique toe. "Ik stel mezelf maar gerust met het idee dat iedereen het kan. Eruit is eruit, toch?"
Noah is het broertje van Milan, de zoon die Moniques vriend Martijn heeft uit een eerdere relatie.
quote:
https://instagram.com/p/500ZxkIRj6/quote:Ashlee Simpson geeft dochter bijzondere naam
Ashlee Simpson noemde haar zoontje Bronx Mowgli. De zangeres heeft voor haar pasgeboren dochter opnieuw een opvallende naam uitgekozen.
Ashlee Simpson en Evan Ross hebben de naam van hun dochter bekendgemaakt. Het meisje heet Jagger Snow Ross, laat Ashlee via Instagram weten.
Jagger werd donderdag geboren. Ashlee (30) het zusje van Jessica Simpson heeft ook een zoon van zes jaar, Bronx Mowgli, uit haar huwelijk met muzikant Pete Wentz.
Srslyquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:19 schreef DonnaRush het volgende:
Ice-T en Coco krijgen een meisje en ze krijgt de naam Chanel.
Coco is in december uitgerekend.
Zelfs Kim Kardashian komt niet met dat soort ongein qua naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |