quote:Louis Tomlinson Is Going to Be a Dad! One Direction Star Expecting Baby with Briana Jungwirth
Louis Tomlinson‘s life is headed in a new direction: He’s going to be a dad.
The One Direction hearthrob is expecting a baby with Los Angeles-based stylist Briana Jungwirth.
“Louis is happy and very excited about becoming a dad and he thinks Briana will be an amazing mother. It was a surprise at first, but he and Briana are very, very close friends and this has brought them even closer,” a mutual friend of the two tells PEOPLE.
The British boy band member and Jungwirth, both 23, met through mutual friends earlier this year after his split from longterm girlfriend Eleanor Calder in March and were spotted on a number of dates in May.
Tomlinson has vowed to be at Jungwirth’s side and to be a “hands-on dad” when the baby arrives early next year, according to the friend.
He has even been looking for L.A. properties near Jungwirth, and has flown across the world to be by her side for every ultrasound so far.
Says the friend: “Louis and Briana care about each other very much and have spent a lot of time together privately over the last few months.
“They are both really happy and although they aren’t in a relationship, their friendship is extremely strong and they are both really excited about the baby. It’s early days and Briana and the baby’s health are the most important things right now.”
Adds the pal, “Briana is a really lovely girl; she’s absolutely not interested in Louis’ fame. She’s very private and most of the time they spend together is out of the public eye, just hanging out with their friends.”
quote:Naam baby Bobby Brown bekend
van onze redactie
De naam van het baby'tje van Bobby Brown en zijn vrouw Alicia Etheredge is bekend.
Het kindje, een meisje, heet voluit Bodhi Jameson Rein Brown. Bodhi is vorige week donderdag geboren in het Cedars-Sinai ziekenhuis in Beverly Hills.
Bobby en Alicia hadden samen al een 5-jarige zoon: Cassius. Bobby heeft nu in totaal zes kinderen, waaronder Bobbi Kristina Brown (22), de dochter die hij kreeg met Whitney Houston.
Bobbi Kristina ligt al sinds eind januari in coma. Ze werd drie weken geleden overgebracht naar een hospice, waar haar familie zich zou voorbereden op haar overlijden. TMZ ontdekte woensdagavond een grote witte tent voor het gebouw, vermoedelijk om pottenkijkers op afstand te houden.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:23 schreef Lovechild het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)t-dennis-van-leeuwen
Meer kan ik er vanaf mobiel op werk niet van maken @)
quote:Gitarist Dennis van Leeuwen is vader geworden van een zoontje. Dat maakte hij bekend op Facebook.
"Vanavond, 15-7-15, is ie geboren! Pretty Boy Isaak van Leeuwen, broertje van Super Sally", zegt de trotse papa op Facebook. "Ik kannie stoppen met lachen en ik hou van Karen Rosetzsky, wat een topper is dat!"
Het zoontje is het tweede kindje van Karen en Dennis. Twee jaar geleden werd hun dochtertje Sally geboren.
Pretty Boy Isaac een gewone naam?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Prima gewone naam.
Al had ik wel gehoopt op iets zo leuk als de naam van de zus
Ik nam aan dat dat een omschrijving was en Isaak de naamquote:
het zusje zal ook geen Super Sally op haar geboortebewijs hebben staan, denk ikquote:
Dat jaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
het zusje zal ook geen Super Sally op haar geboortebewijs hebben staan, denk ik
Peekaboo!quote:Op zondag 19 juli 2015 22:08 schreef Vicky het volgende:
Anna Duggar is bevallen van een dochter: Meredith Grace.
https://m.facebook.com/ja(...)cebook.com%2Fja20com
Ze lijkt Calimero wel met dat ding op dr hoofdquote:
Nee lieverd, da's een kaarshouderdecoratiegeval en die vrouw staat in de vertequote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:10 schreef amaranta het volgende:
Zit er nou een vrouw in een bak? Achter yo en Wes?
Dat ding links is heel groot hoor, er staat een zelfde soort krukje in als bij de bar en die witte dingen zijn ballonnen. Anders zou je ook wel een tafeltje oid zien waar de kaarshouder op zou staanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee lieverd, da's een kaarshouderdecoratiegeval en die vrouw staat in de verte
Rechts in het zwembad welquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ding links is heel groot hoor, er staat een zelfde soort krukje in als bij de bar en die witte dingen zijn ballonnen. Anders zou je ook wel een tafeltje oid zien waar de kaarshouder op zou staan. Maar er zit idd geen vrouw in.
Leighton.
quote:Elise Schaap bevallen van meisje
Actrice Elise Schaap en haar vriend Wouter de Jong zijn dinsdag ouders geworden van een dochtertje.
Het management van de 32-jarige actrice laat aan RTL weten dat het kleine meisje de naam Ava heeft gekregen.
Met de moeder en baby gaat het goed. Ze hebben het ziekenhuis verlaten en zijn inmiddels weer thuis.
Elise is bekend van de serie Familie Kruys. Ook speelde zij vorig jaar de rol van Rachel Hazes in de musical Hij Gelooft in mij. Haar vriend Wouter is bij het grote publiek vooral bekend door zijn rol als Milan in Goede Tijden, Slechte Tijden.
quote:Coco and Ice-T are about to get a heavy dose of reality, because TMZ has learned she's pregnant!
They've been jawboning about it for years ... he already has 2 kids and a 20-year-old grandson, but she wanted a kid. In the end, she got her way, after 15 years of marriage.
No word on how far along she is or the gender, but if it's a girl and Coco's genes are dominant, then good luck Ice.
Read more: http://www.tmz.com/2015/07/26/coco-ice-t-pregnant/#ixzz3h5QDSRlJ
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Oh my god dan is je oom/tante 20 jaar jonger dan jijzelfquote:
Hahaha ja das waarquote:Op maandag 27 juli 2015 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh my god dan is je oom/tante 20 jaar jonger dan jijzelf![]()
Wel leuk als ze het zo graag wilde
Leukquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:30 schreef Burdie het volgende:
Vrouw Mark Zuckerberg na drie miskramen zwanger
http://www.nu.nl/achterkl(...)skramen-zwanger.html
Leuk voor ze!
quote:Monique Smit bevallen van zoon
Monique Smit is zaterdag voor de allereerste keer moeder geworden.
Monique heeft het leven geschonken aan een zoon. Het kindje luistert naar de naam Noah, zo meldt Sterren.nl.
Een gelukkige Jan Smit grapt op Twitter: "Voorlopig blijf ik dus de enige van de familie Smit die meisjes kan maken... Ik ben weer oom geworden van Noah!"
Trotse tante Jenny, de zus van Monique, is dolblij met de geboorte van de baby. "Hoera, m'n super lieve knappe neefje is geboren", zo laat ze op social media weten.
Monique zei onlangs in Fabulous Mama dat ze erg opzag tegen de bevalling. "Ik lig er 's nachts wakker van. Ik ga over alles twijfelen", gaf Monique toe. "Ik stel mezelf maar gerust met het idee dat iedereen het kan. Eruit is eruit, toch?"
Noah is het broertje van Milan, de zoon die Moniques vriend Martijn heeft uit een eerdere relatie.
quote:
https://instagram.com/p/500ZxkIRj6/quote:Ashlee Simpson geeft dochter bijzondere naam
Ashlee Simpson noemde haar zoontje Bronx Mowgli. De zangeres heeft voor haar pasgeboren dochter opnieuw een opvallende naam uitgekozen.
Ashlee Simpson en Evan Ross hebben de naam van hun dochter bekendgemaakt. Het meisje heet Jagger Snow Ross, laat Ashlee via Instagram weten.
Jagger werd donderdag geboren. Ashlee (30) het zusje van Jessica Simpson heeft ook een zoon van zes jaar, Bronx Mowgli, uit haar huwelijk met muzikant Pete Wentz.
Srslyquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:19 schreef DonnaRush het volgende:
Ice-T en Coco krijgen een meisje en ze krijgt de naam Chanel.
Coco is in december uitgerekend.
Zelfs Kim Kardashian komt niet met dat soort ongein qua naam.quote:
Nummer drie!quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:16 schreef DonnaRush het volgende:
Boer Gijsbert en Femke krijgen weer een kindje!
Gijsbert en Femke hun derde, lijkt me duidelijk.quote:
quote:Robbie Williams gaat voor derde baby
van onze redactie
Bij Robbie Williams, die negen maanden geleden een tweede kind verwelkomde, zit een derde in de pijplijn.
De Britse zanger en zijn echtgenote Ayda Field hebben een dochter: Theodora (Teddy), die in september drie jaar wordt, en zoon Charlton van negen maanden. "Er komt zeker een derde", verklapte Robbie in een interview.
Zijn vrouw wil het ook graag, dus het is nu onderwerp van gesprek volgens de Let me entertain you-vertolker. Teddy heeft, vertelde Robbie, een aardje naar haar vaartje: "Ze is een performer. Ze zingt, ze danst. En ze laat mijn hart smelten."
Als de derde Williams-baby zich aandient, kan de zanger weer een miljoenenpubliek aanboren door zijn optreedkunsten in de verloskamer.
Leuk als ze nog meer kinderen krijgen, volgens mij nestelt Robbie zich echt helemaal in het vaderschapquote:
Het hele bericht:quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:16 schreef DonnaRush het volgende:
Boer Gijsbert en Femke krijgen weer een kindje!
Heel leuk voor ze!quote:ma 03 aug 2015, 16:48
Boer Gijsbert wordt weer vader
van onze redactie
Boer Zoekt Vrouw-koppel Gijsbert en Femke worden komende winter voor de vierde keer ouders.
"De eerste weken was ik wat moe, naar nu gaat het heel goed met me. Ik heb een voorbeeldige zwangerschap", vertelt Femke in het AD.
Het koppel heeft samen al twee kinderen: Marije (3) en Siem (10 maanden). Uit een eerdere relatie heeft Femke ook een 8-jarige zoon: Romke. "Ik had vroeger nooit gedacht dat ik zo'n groot gezin zou krijgen", zegt Femke. "Ik wist eigenlijk niet eens dat ik kinderen zo leuk zou vinden. Ze zeggen weleens dat bij het eerste kind ook de ouders geboren worden. Je ontdekt dan een heel nieuw deel van jezelf. Zo heb ik dat ook ervaren."
Boer Gijsbert deed in 2010 mee aan het programma Boer Zoekt Vrouw. De koeienboer kreeg maar liefst 810 liefdesbrieven. Uit al die brieven koos hij de blonde Femke uit Friesland.
Zijn vrouw is nog niet in verwachting hèquote:
Haha ja, ik wilde eerst tikken dat Robbie ook plannen had jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn vrouw is nog niet in verwachting hèAl zijn dat vaak wel de signalen, zodra ze spreken over een wens...
quote:
Oh dan hadden ze dat wat duidelijker in het berichtje moeten zetten, die ik las stond niet in dat het 8 jarige kind uit een vorige relatie kwam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 07:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gijsbert en Femke hun derde, lijkt me duidelijk.
Wat heeft ze in vredesnaam aan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:51 schreef Suikertante het volgende:
Het begint gewoon opnieuw he
[ afbeelding ]
quote:Actrice Zooey Deschanel is bevallen van een dochtertje. Dat bevestigt haar woordvoerder die tegelijkertijd aan E! News weet te melden dat de actrice onlangs in het geheim is getrouwd. Say what?!
Bevallen én getrouwd
In januari werd binnen een week tijd bekend dat Zooey zich verloofde met filmproducent Jacob Pechenik en zwanger was van hun eerste kind samen. Details over de geheime trouwpartij en de baby zijn niet bekendgemaakt; het koppel staat erom bekend weinig prijs te willen geven over hun privéleven.
Het is het tweede huwelijk voor de actrice. Eerder was ze getrouwd met Death Cab For Cutie-zanger Ben Gibbard. Sinds vorig jaar is ze samen met Pechenik, die momenteel werkt aan de film Rock the Kasbah waarin zijn vrouw tevens een hoofdrol speelt.
Nu is het afwachten tot de eerste foto’s!
van prive.nlquote:Merel Westrik (35) maakt haast met kind
RTL Nieuws-anchor Merel Westrik, die dit jaar 36 wordt, denkt na over het krijgen van een kind: "Misschien moet het volgend jaar of het jaar erop gaan gebeuren."
Merel heeft nu vier jaar een relatie met mode-ondernemer Patrick. Ze is nieuwsgierig naar het moederschap. "Ik wil dat ook een keer meemaken, weten wat het met je lichaam doet. Wat een combinatie van ons tweeën oplevert", vertelt ze in een interview met Libelle.
"Ik hoopte altijd dat ik op een gegeven moment een duidelijk gevoel zou hebben: nu is de tijd daar. En dat je dan samen gaat bepalen of het ook kan. Maar ik sta er eerder verstandelijk in: ik ben 35, ik denk, hoop, dat ik tot mijn 40ste heb. Dus misschien moet het volgend jaar of het jaar erop gaan gebeuren."
Merel stapte in 2014 over van WNL, waar ze het ochtendprogramma Vandaag de Dag presenteerde, naar het RTL Nieuws.
Ik probeer ook te bedenken hoe het verder zou moeten lopen wil het tepelbedekkend zijn, maar het lukt nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat heeft ze in vredesnaam aan?die rok a la, niet mijn kleur maar whatever. Maar wat ís dat ding? Een beugel-loze zwangerschapsbeha zonder enige vorm van ondersteuning 2 maten te klein?
![]()
dat kan beter hierin: SHO / De lelijkste outfitjes #34quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:51 schreef Suikertante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me soms af of Kanye zegt dat hij een vrouw niet sexy vindt als er niet minstens een halve borstpartij te zien is. Waarom kleedt ze zich anders zo idiootquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:51 schreef Suikertante het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie naam. Is er eigenlijk iets bekend over de vader?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zoontje van Yfke Sturm heet Alexander, was die al genoemd? Heerlijk gewone naam.
Dat klinkt lekker normaal allemaal. Leuk voor haar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:13 schreef Burdie het volgende:
Dat is haar vriend, een Engelse zakenman genaamd Giles. Verder niks over bekend.
Leuke naam inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zoontje van Yfke Sturm heet Alexander, was die al genoemd? Heerlijk gewone naam.
quote:Dochtertje voor actrice Markoesa Hamer
Dokter Deen-actrice Markoesa Hamer is bevallen van een dochter. Het meisje heet Ruby, liet haar management weten aan RTL.
"Markoesa is dolgelukkig en het gaat goed met haar." Volgende week beginnen de opnames van het nieuwe seizoen van de MAX-serie Dokter Deen, waarin ze Isa van Buuren speelt.
Hamer maakte in april bekend dat ze in verwachting is van haar eerste spruit. Zij deed dit in het KRO-programma De Reünie. De actrice is verder bekend van hitfilm Aanmodderfakker en de serie Nieuwe buren.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of Kanye zegt dat hij een vrouw niet sexy vindt als er niet minstens een halve borstpartij te zien is. Waarom kleedt ze zich anders zo idioot
Hij beslist wel veel w.b. uiterlijk, jaquote:She explained: "I like nudity. Kanye always says, "Dress sexier" - he's always the most encouraging.
"I was obsessed with glitter, rhinestone heels and the kind of clothes that I now laugh at, and he [Kanye] threw them all out. I said, 'Well I'm going to save them for my daughter one day.' And he said, 'Well if it's going to our daughter, she never going to wear those!'"
Nou, dan komt er een enorm lang verhaal. Voor de geïnteresseerden, zie spoiler.quote:New music AND a new baby!
On Wednesday, Macklemore (Ben Haggerty), revealed that his girlfriend, Tricia Davis, had given birth to their first child on May 29.
The singer dropped the happy news while simultaneously debuting a new song featuring Ed Sheeran called Growing Up. So exciting!
In the emotional post, Ryan detailed his struggles of the past year and how he's GROWN (get it?!) since. The Seattle native credits his firstborn as the reason why he's in a better place, personally and professionally.
Read the exciting announcement (below)! where you'll find out the baby's name AND gender!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar naam + geslacht
Our daughter; Sloane Ava Simone Haggerty[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Zoon voor Sebastiaan Labrie
Sebastiaan Labrie en zijn vrouw zijn de trotse ouders geworden van een zoontje.
Het kleine mannetje heet Ziggy Zonja Labrie. Dat vertelt de presentator aan RTL. De 44-jarige presentator laat weten dat zijn zoontje op 4 augustus is geboren. "Kim, mijn vrouw, heeft het fantastisch gedaan", zegt Sebastiaan.
Sebastiaan en Kim gaven elkaar vorig jaar hun jawoord, na een relatie van ruim dertien jaar. Na het huwelijk gaf de Fort Boyard-deelnemer aan 'klaar te zijn voor baby's'.
Het zou me niets verbazenquote:Report: Kim Kardashian & Kanye West Have Picked Name For Son
Could Kim Kardashian and Kanye West already have a name for their second child?
It’s been reported that Kim, 34, and Kanye, 38, have settled on a name and taking it to a new direction.
A source tells The Daily Mail, “Easton is the chosen name. It’s confirmed that the baby boy will be called Easton.”
quote:Andy Murray & Wife Expecting First Child Together
Congratulations to British tennis star Andy Murray and his wife Kim Sears who are expecting their first child!
Murray, 28, and Sears, 27, were married in April at the UK’s Dunblane Catherdal after almost 10 years of dating. Sears is in her second trimester and is due in February.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:36 schreef friekin_ het volgende:
Volgens ohnotheydidnt is Nicki Minaj zwanger van Meek Mill. Dat zou ze gezegd hebben tijdens een optreden.
twitter:MarcusMraz twitterde op zondag 09-08-2015 om 05:37:58OMG @NICKIMINAJ OMG #BESTCONCERTEVER guess who's pregnant 💟👶🏾 http://t.co/49hmkMpFPJ reageer retweet
Nicki heeft het geretweet met allemaal poppetjes huilend van het lachen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:56 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]twitter:MarcusMraz twitterde op zondag 09-08-2015 om 05:37:58OMG @NICKIMINAJ OMG #BESTCONCERTEVER guess who's pregnant 💟👶🏾 http://t.co/49hmkMpFPJ reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |