Gaat het niet compleet tegen het geloof in, ook? Ik dacht eigenlijk dat die hele serie breaking amish nep wasquote:Op maandag 13 juli 2015 14:20 schreef Troel het volgende:
ZOu het niet een complete schok zijn voor een Amish gezin om je kind aan allerlei toeters en bellen te hebben liggen?

Geen idee, zo diep zit ik daar niet inquote:Op maandag 13 juli 2015 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gaat het niet compleet tegen het geloof in, ook? Ik dacht eigenlijk dat die hele serie breaking amish nep was
 Ik weet niet beter dan paard en wagens en geen elektriciteit enzo
 Ik weet niet beter dan paard en wagens en geen elektriciteit enzo  

Daar doel ik ook op, die toeters en bellen draaien toch op elektriciteit?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee, zo diep zit ik daar niet inIk weet niet beter dan paard en wagens en geen elektriciteit enzo

Nee joh, gewoon een ezeltje in zo'n ronddraaiding toch?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar doel ik ook op, die toeters en bellen draaien toch op elektriciteit?

Ik denk naar omstandigheden he....quote:Op maandag 13 juli 2015 12:23 schreef Lovechild het volgende:
"Doing great" is wel heel optimistisch gesteld voor een prematuur van 28 weken

Oooh, ik dacht dat ze weer terug waren bij de amish, althans, ik ben er weleens langs gezapt en kreeg die indruk. In dat geval is er geen probleem met elektriciteit, nee. Heb je alleen nog het probleem van de kennelijk ontbrekende verzekering....quote:Op maandag 13 juli 2015 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Breaking amish is inderdaad nep en daarbij hebben ze natuurlijk gebroken met de amish

Oh zijn ze weer terug?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat ze weer terug waren bij de amish, althans, ik ben er weleens langs gezapt en kreeg die indruk. In dat geval is er geen probleem met elektriciteit, nee. Heb je alleen nog het probleem van de kennelijk ontbrekende verzekering....

Weet ik niet, dat nam ik aan, maar ik dacht ook dat het helemaal nep was en ik lees op internet dat het half echt is, dus ik weet het nietquote:Op maandag 13 juli 2015 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh zijn ze weer terug?
Nou ja, in dat geval hebben ze al geneog electriciteit gezien tijdens die opnames om daar niet emer helemaal van in shock te zijn natuurlijk. Verzekeringstechnisch zie ik andere uitdagingen ja.

quote:Louis Tomlinson Is Going to Be a Dad! One Direction Star Expecting Baby with Briana Jungwirth
Louis Tomlinson‘s life is headed in a new direction: He’s going to be a dad.
The One Direction hearthrob is expecting a baby with Los Angeles-based stylist Briana Jungwirth.
“Louis is happy and very excited about becoming a dad and he thinks Briana will be an amazing mother. It was a surprise at first, but he and Briana are very, very close friends and this has brought them even closer,” a mutual friend of the two tells PEOPLE.
The British boy band member and Jungwirth, both 23, met through mutual friends earlier this year after his split from longterm girlfriend Eleanor Calder in March and were spotted on a number of dates in May.
Tomlinson has vowed to be at Jungwirth’s side and to be a “hands-on dad” when the baby arrives early next year, according to the friend.
He has even been looking for L.A. properties near Jungwirth, and has flown across the world to be by her side for every ultrasound so far.
Says the friend: “Louis and Briana care about each other very much and have spent a lot of time together privately over the last few months.
“They are both really happy and although they aren’t in a relationship, their friendship is extremely strong and they are both really excited about the baby. It’s early days and Briana and the baby’s health are the most important things right now.”
Adds the pal, “Briana is a really lovely girl; she’s absolutely not interested in Louis’ fame. She’s very private and most of the time they spend together is out of the public eye, just hanging out with their friends.”

quote:Naam baby Bobby Brown bekend
van onze redactie
De naam van het baby'tje van Bobby Brown en zijn vrouw Alicia Etheredge is bekend.
Het kindje, een meisje, heet voluit Bodhi Jameson Rein Brown. Bodhi is vorige week donderdag geboren in het Cedars-Sinai ziekenhuis in Beverly Hills.
Bobby en Alicia hadden samen al een 5-jarige zoon: Cassius. Bobby heeft nu in totaal zes kinderen, waaronder Bobbi Kristina Brown (22), de dochter die hij kreeg met Whitney Houston.
Bobbi Kristina ligt al sinds eind januari in coma. Ze werd drie weken geleden overgebracht naar een hospice, waar haar familie zich zou voorbereden op haar overlijden. TMZ ontdekte woensdagavond een grote witte tent voor het gebouw, vermoedelijk om pottenkijkers op afstand te houden.

quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:23 schreef Lovechild het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)t-dennis-van-leeuwen
Meer kan ik er vanaf mobiel op werk niet van maken @)
quote:Gitarist Dennis van Leeuwen is vader geworden van een zoontje. Dat maakte hij bekend op Facebook.
"Vanavond, 15-7-15, is ie geboren! Pretty Boy Isaak van Leeuwen, broertje van Super Sally", zegt de trotse papa op Facebook. "Ik kannie stoppen met lachen en ik hou van Karen Rosetzsky, wat een topper is dat!"
Het zoontje is het tweede kindje van Karen en Dennis. Twee jaar geleden werd hun dochtertje Sally geboren.

Pretty Boy Isaac een gewone naam?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Prima gewone naam.
Al had ik wel gehoopt op iets zo leuk als de naam van de zus

Ik nam aan dat dat een omschrijving was en Isaak de naamquote:

het zusje zal ook geen Super Sally op haar geboortebewijs hebben staan, denk ikquote:

Dat jaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
het zusje zal ook geen Super Sally op haar geboortebewijs hebben staan, denk ik

Peekaboo!quote:Op zondag 19 juli 2015 22:08 schreef Vicky het volgende:
Anna Duggar is bevallen van een dochter: Meredith Grace.
https://m.facebook.com/ja(...)cebook.com%2Fja20com

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |