Ja. Vandaag.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze zijn getrouwd? Of waren ze dat al?
Dat durf ik bij Arie B. niet te gokken...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die malle strik daarvoor dient?
En zij dacht: een zwart onderbroekje onder een wit jurkje is altijd een goed idee!
Ooooh Joseph!! ♡♡quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:48 schreef Turbomuis het volgende:
Joseph Gordon-Levitt loves to surprise us with good news!!
On Wednesday, we learned that the actor and his wife, Tasha McCauley, have become first time parents as of earlier this week! YAY!
The blessed news comes on the heels of the surprising info that Joseph secretly wed Tasha back in December.
And look! Eight months later they're welcoming a bundle of joy!
So, is the new baby a boy or a girl? According to sources, the little one is a BOY!! Aw!
While we don't know the name of the bundle of joy yet, we'll be sure to keep you updated!
Congrats, you two!
Wat een hondslelijke foto, sorry dat ik het zeg.quote:
Aaaahhh wat leuk!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:48 schreef Turbomuis het volgende:
Joseph Gordon-Levitt loves to surprise us with good news!!
On Wednesday, we learned that the actor and his wife, Tasha McCauley, have become first time parents as of earlier this week! YAY!
The blessed news comes on the heels of the surprising info that Joseph secretly wed Tasha back in December.
And look! Eight months later they're welcoming a bundle of joy!
So, is the new baby a boy or a girl? According to sources, the little one is a BOY!! Aw!
While we don't know the name of the bundle of joy yet, we'll be sure to keep you updated!
Congrats, you two!
en enge ogenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat een hondslelijke foto, sorry dat ik het zeg.
Teveel botox en plastische chirurgie, en waaaaaaay too much photoshop![]()
Echt heel jammer...want ze heeft een prachtige babybuik
Nee, hij was heel lang met Kieu. Die heeft hem gedumpt waarna hij nog vaak zei haar terug te willen. En haar te zien als "the one that got away" en grote liefde.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik herken Yolanthe niet eensWat leuk voor Arie! Is dit nu die vrouw met wie hij heel lang samen was en wat uit ging? Of een andere vrouw? Ik vind ze er heel tof uitzien.
Dat ja dus. En wat Sjeen zegt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat een hondslelijke foto, sorry dat ik het zeg.
Teveel botox en plastische chirurgie, en waaaaaaay too much photoshop![]()
Echt heel jammer...want ze heeft een prachtige babybuik
quote:
Idd die ogen zijn eng! En die blik met alle chirurgie en photoshop maakt het tot een ordinaire foto.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat ja dus. En wat Sjeen zegt.
Ik vind de foto bovendien best ordinair? Ik weet niet, zoveel blootfoto's van zwangeren en veel daarvan zijn prachtig, maar deze is gewoon best wel ordi. Komt vast door die wulpse loens in de camera. Ofzo.
quote:
Oh die buiken bestaan wel degelijk, zeker als je geen spierwitte buik hebt. Niet iedereen heeft strepen en plekken. En ook strakke buiken bestaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:29 schreef Twinkle20 het volgende:
En daarbij, zeker weten photoshop. Geen enkele zwangere heeft zo'n gave buik, daar geloof ik niks van.
Jammer. Nep.
Mijn buik was precies zo, alleen met wat moedervlekkenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind Yolanthe er ook niet bepaald classy op staan. Zo van 'ik mag dan wel zwanger zijn maar ik ben ook nog steeds een soort van sekssymbool' .... ofzo.
En daarbij, zeker weten photoshop. Geen enkele zwangere heeft zo'n gave buik, daar geloof ik niks van.
Jammer. Nep.
Maar ze zal zelf vast blij zijn met de foto, ik neem aan dat ze hier zelf toestemming voor heeft gegeven?
Het Martin Morero trouwpak van Wes kan ik ook maar niet vergetenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En idd redelijk ordinair, niet verbazingwekkend als je terugdenkt aan die jurk laatst bij de viering van haar huwelijk. Ook zo een pareltje
Ik denk er ook vaak aan terugquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het Martin Morero trouwpak van Wes kan ik ook maar niet vergeten
Ik vind haar hier echt sprekend Zus Xelly.quote:
Ik geloof gerust dat er wat fotoshoot gebruikt is, maar ik had wèl gewoon zo'n buik (iets minder bruinquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Jammer. Nep.
Ja, ik zag een filmpje voorbijkomen, ze heeft het tijdens een concert bekend gemaakt. http://www.telegraaf.nl/p(...)tweede_kindje__.htmlquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:43 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vind haar hier echt sprekend Zus Xelly.
Volgens tmz.com is Kelly Clarkson zwanger van de tweede.
Inderdaad. Kraak noch smaak. Er zit geen enkel aantrekkelijk 'randje' aan de uitstraling van deze man. En dan dat hoofd dat een voortzetting van zijn nek is, brrr.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die Arie zo'n suffe kanarie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |