Ohja dat is een prestatiequote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:45 schreef riazop het volgende:
Ze publiceerde de hardst lopende Nederlandse muziekproductie van deze week.
Jazekerwel.quote:
Anouk ken ik wel van 'Nobody's wife'. Fresku zegt me niks.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Jazekerwel.
't nieuwe clipje van Anouk deed 46.000 kliks, de nieuwe Fresku deed 51.000 kliks. En dat was over 24 uur.
Fresku is Nederlands beste hip hop artiest broer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Anouk ken ik wel van 'Nobody's wife'. Fresku zegt me niks.
Zegt me niks. Gr gr.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:52 schreef Meemo het volgende:
[..]
Fresku is Nederlands beste hip hopnartiest broer.
En je durft jezelf een NEDERLANDER te noemen?quote:
Twijfel is de beste Nederlandse hiphop track.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:53 schreef riazop het volgende:
[..]
En je durft jezelf een NEDERLANDER te noemen?
Je komt dus niet door de inburgeringscursus...
Fresku - Twijfel 3,2 m kliks
Fresku - Ik Wil 88.000 kliks
Wat een teringherriequote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:53 schreef riazop het volgende:
[..]
De Avonden van Gerard Reve, Hersenschimmen van Bernlef, Multatuli van Havenaar, dat zijn pas teksten.quote:
Beetje respect voor 70plussers.quote:
iets hoger jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:01 schreef Vanillekwark het volgende:
De ontdekking van de hemel van Mulisch niet te vergeten uiteraard. Ga je me zeggen dat deze 'Fresku' qua teksten op gelijke hoogte staat?
Fresku? Wie de neuk is deze idioot dan? Je vriendje ts?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Verkondig je mening niet als een feitquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:52 schreef Meemo het volgende:
[..]
Fresku is Nederlands beste hip hop artiest broer.
nederwat?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:16 schreef Homijn het volgende:
TS werkt bij een platenlabel dat nederhop probeert te slijten?
Die andere zangeres is ABIRA (ik kende haar nog niet) en die zingt verdomd prettig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:30 schreef Scuidward het volgende:
Had hem eerder al geluisterd n.a.v. dit topic maar ze zingt toch pas op het einde?
Ik denk dat ze wat populariteit leent van de anderen.
dus omdat ik met genoegen vaststel dat een NL popplaat meer dan 100.000 kliks per dag draait zou ik voor een platenlabel werken? Merkwaardige conclusie. Fout ook, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je ontkent dus niet dat je bij een platenlabel werkt?
Vanwaar dan je obsessie met clicks?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:58 schreef riazop het volgende:
[..]
dus omdat ik met genoegen vaststel dat een NL popplaat meer dan 100.000 kliks per dag draait zou ik voor een platenlabel werken? Merkwaardige conclusie. Fout ook, maar dat terzijde.
Inmiddels:
[ afbeelding ]
Lees zijn postgeschiedenis eens en zoek ook even naar z'n oude account Metaan. Clicks clicks en clicksquote:
Wat denk je wat een artiest doet als ie s ochtends beneden komt ?quote:
Het boeit niemand wat.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:15 schreef riazop het volgende:
Het tempo kliks blijft toch stevig
[ afbeelding ]
Volgens jou zijn er nog mensen die singles kopen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 04:38 schreef Elfletterig het volgende:
Dus al die mensen die het aanklikken, zijn te beroerd om het te kopen. ...
Het is vooral opvallend hoe WEINIG kliks sommige nummers in die "officiele" marketinglijstjes van platenmaatschappijen (top 40's en zo) genereren.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 04:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het is in elk geval erg opvallend dat een nummer met zoveel "clicks" niet eens de Single Top 100 haalt.
Het is eerder de interesse in wat er gebeurt als:quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Probeert nu zijn nieuwe "hit"aan de man te slijten
Dat mag jij vinden uiteraard. Je zult zeker niet de enige zijn. En zo hoort dat ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Voor de rest echt een enorme schijplaat ....
In het professionelere deel van de markt verschijnt helemaal geen muziek meer ZONDER audiotune of gelijksoortige software. Dat is al jaren standaard in de muziekindustrie. Gewoon omdat mensen dat lekkerder vinden klinken misschien...quote:
Dat schijnt mijn opa vroeger nog over de Beatles te hebben geroepen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:36 schreef Buitendam het volgende:
Ik weiger te luisteren naar incompetente staatsmongolen die zichzelf Ronnie Flex noemen.
Nederlands populairste zanger? Ik heb er nog nooit van gehoord, kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:58 schreef riazop het volgende:
[..]Het is eerder de interesse in wat er gebeurt als:
11) Nederlands populairste zanger + 2) Nederlands populairste Vlogster + 3) een goede beatbakker + 4) Zes goed geklede goed uitziende mensen + 5) Een gladde tekstenschrijver = ?
zoals ik zeg...auto-clicker.quote:Ondertussen moeten we tevens vaststellen dat ook vannacht er weer 20.000 klikjes zijn bijgekomen...
Op 3FM genoeg muziek zonder autotune. In de HipHop schijnt het heel normaal te zijn, maar daarmee maakt het nog niet dat IK het lekker vindt klinkgen.quote:In het professionelere deel van de markt verschijnt helemaal geen muziek meer ZONDER audiotune of gelijksoortige software. Dat is al jaren standaard in de muziekindustrie. Gewoon omdat mensen dat lekkerder vinden klinken misschien...
Brekend. Monica Geuze is outfoxing google!quote:
Nee.quote:
Wat een nazi.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat schijnt mijn opa vroeger nog over de Beatles te hebben geroepen.
"Langharig tuig dat herrie maakt" Zo schreeuwde hij woedend....
Ja, die zijn er nog. En dan met name de officiële downloads. Er zijn ook lijsten die andere zaken meewegen, bijvoorbeeld de populariteit op streaming-diensten. Maar ook in die hitparades, zoals de Mega Top 50 en de Top 40, zien we jouw favoriete plaat niet binnenkomen. Vreemd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:34 schreef riazop het volgende:
[..]
Volgens jou zijn er nog mensen die singles kopen?
[..]
Het is vooral opvallend hoe WEINIG kliks sommige nummers in die "officiele" marketinglijstjes van platenmaatschappijen (top 40's en zo) genereren.
Gewoon omdat ze niet populair zijn dus, maar wel gepusht moeten worden.
Toch wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:21 schreef boyzondermans het volgende:
Het is grappig want ze zingt niet in deze track, volgens mij wilt ze ook geen zangeres worden. Topic klopt niet
ze brengt dit uit als dj, verder heeft ze niet bijgedragen aan de track zie credits
Dat begint idd redelijk absurde vormen aan te nemen/quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:21 schreef boyzondermans het volgende:
bovendien word alles met ronnie flex veel bekeken
Monica Geuze zit NIET bij Topnotch. Je kunt dat linksonder zien.quote:
Clipje wel even beluisterd en het doet me sterk aan iets anders denken, maar misschien lijken al die liedjes gewoon op elkaar kan ook.quote:vlogkanaal gepimpt
Nee maar Ronnie wel en Monica is zijn DJquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:24 schreef riazop het volgende:
[..]
Monica Geuze zit NIET bij Topnotch. Je kunt dat linksonder zien.
Denk ook niet dat ze erbij wil, gezien het feit dat haar vlogkanaal gepimpt wordt.
Maar ook Ronnie zit niet vast aan TopNotch.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:39 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Nee maar Ronnie wel en Monica is zijn DJdat weet je vast als geen ander.
Zo'n video met 7 miljoen views zal dat zeker merken dat ie op FOK is. Hoeveel kliks gaan daar bijkomen zeg! Ik denk dat Ronnie Flex nu de Champagne al aan het halen is.quote:
Ik denk dat je je daar nog een lelijk in aan het vergissen bentquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Op 3FM genoeg muziek zonder autotune. In de HipHop schijnt het heel normaal te zijn, maar daarmee maakt het nog niet dat IK het lekker vindt klinkgen.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:09 schreef riazop het volgende:
Een aantal radiostations hebben de plaat opgepikt. Gevolg: we zitten weer op de 50.000 kliks per etmaal.
[ afbeelding ]
Niet iedereen zit in die scene "broer"quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:53 schreef riazop het volgende:
[..]
er werd gevraagd waar jouw obsessie met clicks vandaan komt. Niet wat een artiest als eerste doet. Tenzij jij al die artiesten blijkt te zijn die je constant noemt in al je topics.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:24 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat denk je wat een artiest doet als ie s ochtends beneden komt ?
(even kijken hoeveel kliks mn tube doet)
yt telt maximaal 3 kliks per etmaal per ip-adres. Verder moet een bepaald (fluctuerend) percentage van de file worden afgespeeld.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
niemand gelooft dat zo'n niche-genre miljoenen unieke views heeft....
Zijn vast wel botnets of iets die je in kunt huren ergens.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:43 schreef riazop het volgende:
[..]
yt telt maximaal 3 kliks per etmaal per ip-adres. Verder moet een bepaald (fluctuerend) percentage van de file worden afgespeeld.
Je overdrijft hier wel een beetje he, dat zie je zelf ook wel toch?quote:
Ruim 253.000 keer afgespeeld sinds 1 juni.quote:Op donderdag 11 juni 2015 06:21 schreef Basp1 het volgende:
Waarom wordt er alleen naar de YouTube clicks door deze TS gekeken, ik neem aan dat dit ook op spotify te vinden is, hoe is het daar met de populariteit van dit nummer gesteld? Verder zoals de meeste tegenwoordige hiphop schijt van de bovenste plank.
Google, which owns the video sharing site, has told users that it's auditing video views and will consider reducing the number if anything suspicious is detected, or even deleting the video altogether.YouTube's terms and conditions forbid "purchasing views".quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:00 schreef Basp1 het volgende:
Dat een dienst youtube niet meer doet om deze gekochte clicks eruit te filteren. In mijn visie bij gekochte clicks gewoon bij youtube de video verwijderen en als het opnieuw geupload wordt de teller weer bij 1 laten beginnen.
'consider'quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Google, which owns the video sharing site, has told users that it's auditing video views and will consider reducing the number if anything suspicious is detected, or even deleting the video altogether.YouTube's terms and conditions forbid "purchasing views".
Valt me nog mee voor een plaat op een zelfstandig label.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had een dikke #1-hit verwacht, maar het nummer is binnengekomen op #53 in de Single Top 100, de officiële verkooplijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |