Ohja dat is een prestatiequote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:45 schreef riazop het volgende:
Ze publiceerde de hardst lopende Nederlandse muziekproductie van deze week.
Jazekerwel.quote:
Anouk ken ik wel van 'Nobody's wife'. Fresku zegt me niks.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Jazekerwel.
't nieuwe clipje van Anouk deed 46.000 kliks, de nieuwe Fresku deed 51.000 kliks. En dat was over 24 uur.
Fresku is Nederlands beste hip hop artiest broer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Anouk ken ik wel van 'Nobody's wife'. Fresku zegt me niks.
Zegt me niks. Gr gr.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:52 schreef Meemo het volgende:
[..]
Fresku is Nederlands beste hip hopnartiest broer.
En je durft jezelf een NEDERLANDER te noemen?quote:
Twijfel is de beste Nederlandse hiphop track.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:53 schreef riazop het volgende:
[..]
En je durft jezelf een NEDERLANDER te noemen?
Je komt dus niet door de inburgeringscursus...
Fresku - Twijfel 3,2 m kliks
Fresku - Ik Wil 88.000 kliks
Wat een teringherriequote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:53 schreef riazop het volgende:
[..]
De Avonden van Gerard Reve, Hersenschimmen van Bernlef, Multatuli van Havenaar, dat zijn pas teksten.quote:
Beetje respect voor 70plussers.quote:
iets hoger jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:01 schreef Vanillekwark het volgende:
De ontdekking van de hemel van Mulisch niet te vergeten uiteraard. Ga je me zeggen dat deze 'Fresku' qua teksten op gelijke hoogte staat?
Fresku? Wie de neuk is deze idioot dan? Je vriendje ts?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Verkondig je mening niet als een feitquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:52 schreef Meemo het volgende:
[..]
Fresku is Nederlands beste hip hop artiest broer.
nederwat?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:16 schreef Homijn het volgende:
TS werkt bij een platenlabel dat nederhop probeert te slijten?
Die andere zangeres is ABIRA (ik kende haar nog niet) en die zingt verdomd prettig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:30 schreef Scuidward het volgende:
Had hem eerder al geluisterd n.a.v. dit topic maar ze zingt toch pas op het einde?
Ik denk dat ze wat populariteit leent van de anderen.
dus omdat ik met genoegen vaststel dat een NL popplaat meer dan 100.000 kliks per dag draait zou ik voor een platenlabel werken? Merkwaardige conclusie. Fout ook, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je ontkent dus niet dat je bij een platenlabel werkt?
Vanwaar dan je obsessie met clicks?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:58 schreef riazop het volgende:
[..]
dus omdat ik met genoegen vaststel dat een NL popplaat meer dan 100.000 kliks per dag draait zou ik voor een platenlabel werken? Merkwaardige conclusie. Fout ook, maar dat terzijde.
Inmiddels:
[ afbeelding ]
Lees zijn postgeschiedenis eens en zoek ook even naar z'n oude account Metaan. Clicks clicks en clicksquote:
Wat denk je wat een artiest doet als ie s ochtends beneden komt ?quote:
Het boeit niemand wat.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:15 schreef riazop het volgende:
Het tempo kliks blijft toch stevig
[ afbeelding ]
Volgens jou zijn er nog mensen die singles kopen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 04:38 schreef Elfletterig het volgende:
Dus al die mensen die het aanklikken, zijn te beroerd om het te kopen. ...
Het is vooral opvallend hoe WEINIG kliks sommige nummers in die "officiele" marketinglijstjes van platenmaatschappijen (top 40's en zo) genereren.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 04:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het is in elk geval erg opvallend dat een nummer met zoveel "clicks" niet eens de Single Top 100 haalt.
Het is eerder de interesse in wat er gebeurt als:quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Probeert nu zijn nieuwe "hit"aan de man te slijten
Dat mag jij vinden uiteraard. Je zult zeker niet de enige zijn. En zo hoort dat ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Voor de rest echt een enorme schijplaat ....
In het professionelere deel van de markt verschijnt helemaal geen muziek meer ZONDER audiotune of gelijksoortige software. Dat is al jaren standaard in de muziekindustrie. Gewoon omdat mensen dat lekkerder vinden klinken misschien...quote:
Dat schijnt mijn opa vroeger nog over de Beatles te hebben geroepen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:36 schreef Buitendam het volgende:
Ik weiger te luisteren naar incompetente staatsmongolen die zichzelf Ronnie Flex noemen.
Nederlands populairste zanger? Ik heb er nog nooit van gehoord, kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:58 schreef riazop het volgende:
[..]Het is eerder de interesse in wat er gebeurt als:
11) Nederlands populairste zanger + 2) Nederlands populairste Vlogster + 3) een goede beatbakker + 4) Zes goed geklede goed uitziende mensen + 5) Een gladde tekstenschrijver = ?
zoals ik zeg...auto-clicker.quote:Ondertussen moeten we tevens vaststellen dat ook vannacht er weer 20.000 klikjes zijn bijgekomen...
Op 3FM genoeg muziek zonder autotune. In de HipHop schijnt het heel normaal te zijn, maar daarmee maakt het nog niet dat IK het lekker vindt klinkgen.quote:In het professionelere deel van de markt verschijnt helemaal geen muziek meer ZONDER audiotune of gelijksoortige software. Dat is al jaren standaard in de muziekindustrie. Gewoon omdat mensen dat lekkerder vinden klinken misschien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |