Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
Wel een strakke broek.quote:
Er zit nu toch een tafel voor.quote:
Anno 2015 nog steeds niet in HD. 3.5quote:Op maandag 1 juni 2015 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
7.5 voor het nieuwe decor. Dit is wel beter dan die bank.
quote:Op maandag 1 juni 2015 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Let's go FIFA Let's go FIFA Let's go FIFA
Ik werd altijd een beetje depressief van dat oude decorquote:Op maandag 1 juni 2015 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
7.5 voor het nieuwe decor. Dit is wel beter dan die bank.
twitter:boosvogel twitterde op maandag 01-06-2015 om 23:03:51Ik kan nog steeds niet naar #Jinek kijken zonder er een dikbuikige Moszko bij te denken die daar dus naakt overheen rolt. reageer retweet
Dobbernegers inzetten.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
IS moet eens de aanval op dat kutland inzetten
Bijten in de hand die je voedtquote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Turkije en IS zijn bondgenoten.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou hun verdiende loon zijnquote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Niet mee eens.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
IS komt van Israel en de VSquote:Op maandag 1 juni 2015 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Turkije en IS zijn bondgenoten.
Dat is niet zo'n heel handige oplossing.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Ottomaans Oost Pruisenquote:Op maandag 1 juni 2015 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Turkije is geen kut land!
Ze zijn al onderweg.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig is er dan Tour du Jour.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Geen Jinek in de maand juli. Maar dit geheel terzijde.
quote:Op maandag 1 juni 2015 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Balkan Restaurant Makedonia is ook verrrot saai.
Die reclames op RTV Noord, zeggen al genoeg.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]We hebben een kenner
Maar ben er nog nooit geweest
Jammer dat ze er niet net als bij KvdB gewoon een gastpresentator neer zetten , dat was wel een topshow.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Geen Jinek in de maand juli. Maar dit geheel terzijde.
Jan Modaal was welkom. Maar Jinek denkt dat Jan Modaal 150.000 euro verdient.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet net als bij KvdB gewoon een gastpresentator neer zetten , dat was wel een topshow.
Dan nog, gaat niet gebeurenquote:Op maandag 1 juni 2015 23:20 schreef svann het volgende:
[..]
Via Syrië. Ze zijn richting Bab al-Salaam, las ik gisteren.
O, ja!quote:Op maandag 1 juni 2015 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Jan Modaal was welkom. Maar Jinek denkt dat Jan Modaal 150.000 euro verdient.
Dat gaat automatisch.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gestopt met luisteren.
Was de pakkettenboer van GLS weer te laat?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
In Kattuk hadden we laatst ook zo'n incident met vechthonden.
Kattuk is dan ook 1 grote probleemwijkquote:Op maandag 1 juni 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
In Kattuk hadden we laatst ook zo'n incident met vechthonden.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was de pakkettenboer van GLS weer te laat?
Pitboelerquote:
Heb je het nou over GGMM?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:34 schreef tralalala het volgende:
Alleen mensen die de Lama's leuk vinden, vinden dit leuk.
Het is wel een beetje stil rond GGMM de laatste tijd.quote:
Die mafkees lijkt wel wat op Lucky Fonz, maar dan niet met plat haar.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die krullenbol speelt ook in foute vrienden.
Van Praag nogquote:Op maandag 1 juni 2015 23:36 schreef alors het volgende:
Dit is het laatste onderwerp toch? Tot hoe lang duurt dit?
van Praag nog.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:36 schreef alors het volgende:
Nee, Van Praag komt nog.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:36 schreef alors het volgende:
Oh ik hoorde hem al praten in het begin en toen dacht ik dat het item al voorbij wasquote:
Ja, aan het begin.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is van Praag al geweest?
Marga komt misschien ook nog.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is van Praag al geweest?
quote:Op maandag 1 juni 2015 23:41 schreef waxmask het volgende:
Het blijft wennen. Van Praag zonder haar.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 1 juni 2015 23:41 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leuk, dit is Frits Barend.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:41 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Chiel al dood zijn? Al zeker 10 jaar niks meer van vernomen.quote:
Schijnt iets bij schaatsploeg Cor & Don te doen.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou Chiel al dood zijn? Al zeker 10 jaar niks meer van vernomen.
Of iets met de scheve schaats?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Schijnt iets bij schaatsploeg Cor & Don te doen.
Geld, Alors, GELD.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:49 schreef alors het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze niet zelf een nieuwe bond beginnen en uit de FIFA stappen.
Jongens van de goede smaak.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Of iets met de scheve schaats?
[ afbeelding ]
Zelfde reden waarom we nooit van onze regering af komen, iedereen is afhankelijk gemaakt!quote:Op maandag 1 juni 2015 23:49 schreef alors het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze niet zelf een nieuwe bond beginnen en uit de FIFA stappen.
Hij doet maar.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blatter wil het korfbal ook veranderen.
Neequote:Op maandag 1 juni 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ben net weer thuis. Is het de moeite van het terugkijken waard?
quote:Op maandag 1 juni 2015 23:53 schreef waxmask het volgende:
Zoals ik al eerder zei, cabaret is dood, lang leve de Clown!
neequote:Op maandag 1 juni 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
neequote:Op maandag 1 juni 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig ben je weer thuisquote:
Henk des Bouvrie.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
De bank is in elk geval weg. Een tafel is stukken beter.
Die lelijke strandschermen lijken het wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De lelijke decorstukken staan er nog wel, maar ze zijn minder dominant nu.
Dit is ZONDAG gebeurd en niet GISTEREN. Domme kut Twitter redactie.twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 14:23:24Een pitbull beet gisteren de neus van zijn baasje af. Moet de pitbull verboden worden? Martin Gaus hierover in #Jinek http://t.co/fk7MSRcMuF reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#teletekstwasweereerder
Whut?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:26 schreef Zipportal het volgende:
* Monique Samuel gaat voortaan door het
leven als man.
Dan zou je het wel aantrekkelijk vinden?quote:
Kan ze gelijk als Jan Modaal door het leven.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan zou je het wel aantrekkelijk vinden?
"Maar in essentie was er niemand die mij ziet. Want in mijn hoofd heet ik niet Monique. Ben ik Mounir en man. Geen duizend labels en etiketten dat daar tegenop kan."quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:08 schreef tralalala het volgende:
Nou, tyf even wat gasten weg en bel Derksen op.
Geen Johantwitter:JinekLive twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 19:45:26FIFA-voorzitter Sepp Blatter is zojuist opgestapt! @JinekLive praat erover met @jackvangelder en @KeesJansmaNL. Om 23:00 op @NPO1 reageer retweet
Geen WitteChinees.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:54 schreef BobW het volgende:
Geen Johantwitter:JinekLive twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 19:45:26FIFA-voorzitter Sepp Blatter is zojuist opgestapt! @JinekLive praat erover met @jackvangelder en @KeesJansmaNL. Om 23:00 op @NPO1 reageer retweet
Geen Peter R.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:54 schreef BobW het volgende:
Dit is wel heel matig jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:54 schreef BobW het volgende:
NOS Buddies for Lifequote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:54 schreef marcodej het volgende:
Kees en Johan zouden mooie anekdotes kunnen vertellen. Sjek en Kees hebben geen klik.
Monique Smit?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:50 schreef alors het volgende:
Monique is aan de kant gezet voor het Blatter item, ze komt nu vrijdag.
vooral die leren rokjes ze kan nu in haar blote kont zitten en je ziet nog niksquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik mis de bank, ik mis de rokjes.
Het was haar enige talent, zonde.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vooral die leren rokjes ze kan nu in haar blote kont zitten en je ziet nog niks
hij zal wel een ghostwriter in dienst nemen ?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Thomas Dekker die een boek wil schrijven.
#HipsterBoekenGeneratie.
*wil laten schrijvenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Thomas Dekker die een boek wil schrijven.
#HipsterBoekenGeneratie.
Zelf is hij onder invloed doping, dus dat wordt een b-writer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij zal wel een ghostwriter in dienst nemen ?
van Egmond zou er wel een mooi boekje over kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zelf is hij onder invloed doping, dus dat wordt een b-writer.
alles glijd van die man af alsof hij van teflon is gemaaktquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was wel een prestatie van Rutte om op al die vragen inhoudelijk 0,0 antwoord te geven.
Rutte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |