Opa is helemaal niet wegtwitter:giel3fm twitterde op maandag 01-06-2015 om 07:25:25@paulinthedark hij is alweer een keertje geweest. verwacht hem wo of do weer eens reageer retweet
Hoogtepunt van de nieuwe programmering.quote:Op maandag 1 juni 2015 07:28 schreef Paul het volgende:
Opa is helemaal niet wegtwitter:giel3fm twitterde op maandag 01-06-2015 om 07:25:25@paulinthedark hij is alweer een keertje geweest. verwacht hem wo of do weer eens reageer retweet
wilbert gaat de volledige nieuwe programmering bekendnd maken vandaagquote:
En eerste Hoitjesquote:Op maandag 1 juni 2015 09:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wilbert gaat de volledige nieuwe programmering bekendnd maken vandaag
Oh cool, hoe laat?quote:Op maandag 1 juni 2015 09:27 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag wordt de nieuwe programmering bekend. Rob gaat inderdaad ook weg.
er blijft voor mij zo echt geen reden meer over om nog te luisteren straksquote:Op maandag 1 juni 2015 09:27 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag wordt de nieuwe programmering bekend. Rob gaat inderdaad ook weg.
Venemaquote:Op maandag 1 juni 2015 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er blijft voor mij zo echt geen reden meer over om nog te luisteren straks
of zie ik iemand over het hoofd?
Ah, dan hebben ze de 90's platen uit hun high rotation weggehaald en alleen die uit de 80's over?quote:
Elk uur Toto's Africa.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze de 90's platen uit hun high rotation weggehaald en alleen die uit de 80's over?
Ah, dan hoef ik niet te luisteren.quote:
Ja ik wilde het niet zeggen.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:34 schreef Sersjee het volgende:
Nou, Michiel gooit er anders ook even een kazige 80's classic in, zeg. Foreigner...
Valt nog meequote:Op maandag 1 juni 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze de 90's platen uit hun high rotation weggehaald en alleen die uit de 80's over?
quote:De hele week komen bijvoorbeeld vele nummer 1-hits uit de jaren '80 voorbij, hoor je bekende 80's-covers en er is elke dag een thema dat als rode draad door de diverse programma’s loopt:
Maandag: filmhits
Dinsdag: Nederpop
Woensdag: hits uit tv-series
Donderdag: one hit wonders
Vrijdag: hits uit commercials
Daarnaast zet Radio Veronica elke dag een icoon uit de jaren '80 extra in de schijnwerpers:
Maandag: Michael Jackson
Dinsdag: Bon Jovi
Woensdag: Madonna
Donderdag: U2
Vrijdag: Prince
Niks, ik zat weer foto's te kijken van de foutste discotheek van Den Haag. Toen kwam ik dit pareltje tegenquote:
Jouw moppie?quote:Op maandag 1 juni 2015 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks, ik zat weer foto's te kijken van de foutste discotheek van Den Haag. Toen kwam ik dit pareltje tegen(de rechter uiteraard)
Glee-generatie.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen de versie van Freemasons kennenDeze
Deze vind ik nog wel wat hebben.quote:
DAT JA.quote:
Oh. Ik zit op 4G. Dat is te modern voor NL-alertquote:
oh je hebt de mijne dus afgepaktquote:
Dat wil je wel hoorquote:Op maandag 1 juni 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Spam van Windows. Of ik wil updaten naar Windows 10.
Het is geen spam trouwensquote:Op maandag 1 juni 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Spam van Windows. Of ik wil updaten naar Windows 10.
KPN zeker?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Pleurisherrie net uit mijn iPhone 6 godverdegodver
Neurotengeluid
Ik zit via 4G trouwens.
Ja KPN iddquote:Op maandag 1 juni 2015 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
KPN zeker?
T-Mobile ondersteund't nog niet
Tututututuquote:Op maandag 1 juni 2015 12:05 schreef Pino112 het volgende:
Het laatste uur voordat Wilbert praat
#THEFINALCOUNTDOWN
Godverdomme als diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme als die [ afbeelding ] met zijn kutstem doordeweeks gaat dan vreet ik mijn eigen fax op.wat een kutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan pas?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het allemaal prut wordt ga ik over naar Radio 2.
het wordt prutquote:Op maandag 1 juni 2015 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het allemaal prut wordt ga ik over naar Radio 2.
Ja. Ik voel mij nog te jong voor radio 2.quote:
Ik ga denk ik alleen nog maar naar Michiel luisteren zodra Gerard weg is. Paul wordt ook steeds minder en minder.quote:
Wij zijn altijd live.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:50 schreef KaBuf het volgende:
Wordt dit het live-topic voor de nieuwe programmering?
Ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:50 schreef KaBuf het volgende:
Wordt dit het live-topic voor de nieuwe programmering?
En Tomas Delsing prominenterquote:Nieuw op 3FM is de van Q-Music overgenomen Eva Koreman (30). Zij is vanaf augustus vooral te beluisteren op vrijdagavonden, eerst tussen 18:00 uur en 21:00 uur met Giel Beelen samen, en later tussen middernacht en 3 uur.
Jij mag Paul niet zo he?quote:
Al acht jaar hetzelfde. Ben daar goed klaar mee.quote:
Paul had wel wat anders mogen gaan doen inderdaad, maar denk dat hij ook niet echt op een ander slot past. Of ze hadden hem de lunchshow moeten laten doen..quote:Op maandag 1 juni 2015 13:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Al acht jaar hetzelfde. Ben daar goed klaar mee.
Zonde dat ze Hoogie niet naar zijn tijdslot doen.
Ja, jammer dat ze niet vaker samen zijn.quote:
Ja what the FUCK is dat.quote:
Ik heb het ook wel gehad inmiddels ja met Paul.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Al acht jaar hetzelfde. Ben daar goed klaar mee.
Zonde dat ze Hoogie niet naar zijn tijdslot doen.
met afstand de grootste kutmuziek op 3fm ja, tis net niet de top 40.quote:
Paul moeten ze er gewoon uitgooien. Die presenteert al jaren op automatische piloot.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paul had wel wat anders mogen gaan doen inderdaad, maar denk dat hij ook niet echt op een ander slot past. Of ze hadden hem de lunchshow moeten laten doen..
ditquote:Op maandag 1 juni 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Timur en Ramon is om 12 uur luisteren in ieder geval het overwegen nog waard.
Jep. Allemaal aidsmuziek wat je de rest van de week niet meer hoort.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met afstand de grootste kutmuziek op 3fm ja, tis net niet de top 40.
Kunnen ze die muziek eindelijk doorskippen. Want maar 2 uurquote:Op maandag 1 juni 2015 13:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep. Allemaal aidsmuziek wat je de rest van de week niet meer hoort.
Dat wilbert graag.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gaat nergens over idd
wie verzint zoiets?
Twee uur is nog te veel dus.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:11 schreef Bronson het volgende:
Jep. Allemaal aidsmuziek wat je de rest van de week niet meer hoort.
Twee uur radiostilte dus.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:12 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Kunnen ze die muziek eindelijk doorskippen. Want maar 2 uur
quote:
Dit. Giel is een prima radiomaker. Nieuwe prikkels werken goed bij hemquote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 13:16 schreef hoppeta2 het volgende:
En Rob is ook al niet meer te horen met Fred op KX![]()
![]()
Moet Timur wel terugkomenquote:Op maandag 1 juni 2015 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
timur en ramon is best schijtlol toch?
Uh okequote:Op maandag 1 juni 2015 13:21 schreef Qunix het volgende:
Vanaf 1 augustus doe ik een halve -Hans-. Ik stop met 3FM en zal misschien terugkomen tijdens SR. (90's week is ook al passé).
Jawel johquote:
That's Live met Hoogiequote:
Best een lekker ding hoorquote:Op maandag 1 juni 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ben wel benieuwd naar die Eva... ken haar niet... misschien wel een leuk programma met Giel
Wiequote:
Da's al een tijdje, maar dat lag volgens mij vooral aan Fred's activiteiten bij sterren.nl. Onze herder in zware tijden zit daar blijkbaar gewoon ma. t/m do.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:16 schreef hoppeta2 het volgende:
En Rob is ook al niet meer te horen met Fred op KX![]()
![]()
doeiquote:Op maandag 1 juni 2015 13:21 schreef Qunix het volgende:
Vanaf 1 augustus doe ik een halve -Hans-. Ik stop met 3FM en zal misschien terugkomen tijdens SR. (90's week is ook al passé).
Op Q was ze kut.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ben wel benieuwd naar die Eva... ken haar niet... misschien wel een leuk programma met Giel
Zeker!quote:
Dat kan natuurlijk ook gewoon aan de zender liggenquote:
Dat weet je niet zeker... Alles kan.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze heeft wel een kut, zoveel is zeker.
Goh afgelopen maanden onder een steen geleefd?quote:
Hij zegt +1, terwijl er 2 vrouwen bij zijn gekomenquote:Op maandag 1 juni 2015 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goh afgelopen maanden onder een steen geleefd?
Jij snapt mijn +1 post niet helemaalquote:Op maandag 1 juni 2015 13:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zegt +1, terwijl er 2 vrouwen bij zijn gekomen
Ah, op die manier.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij snapt mijn +1 post niet helemaal
Maar dat geeft niks
lees zelf beter, zimmehquote:Op maandag 1 juni 2015 13:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Wees dan eens duidelijker!
Lamme Fransquote:
Hai wolfjequote:
Haiquote:
quote:
Enschede leuke stad? Ik vond't maar een droevige bedoeningquote:Op maandag 1 juni 2015 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren wezen winkelen in Duitsland Enschede. Leuk stad.
5 dagen ook weer he!quote:Op maandag 1 juni 2015 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds RabRadio in de nieuwe programmering opnemen![]()
.
Wij vonden het wel gezellig. Maar wij (mijn moeder en ik) komen er al zolang wij op deze aarde rondlopen. Dus het zal deels ook wel nostalgie zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Enschede leuke stad? Ik vond't maar een droevige bedoening
Compleet horizontaalkapotgeprogrammeerd.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
5 dagen ook weer he!
Ik hoop op een vrijdagmiddagfruitmachine
Zeg Roel. Wil jij niet je eigen programma? Je kunt vast elke week wel 2 uur vullen met opmerkingen wat er allemaal mis is met 3FM en de wereld.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Compleet horizontaalkapotgeprogrammeerd.
EN PANDAPLINT?quote:
Yep en Stenders had geloof ik op donderdag ook wat Radio 2 activiteiten achter de schermen. Wie weet komen ze gewoon weer terug op KX met de freakolympics op de vrijdagavond.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's al een tijdje, maar dat lag volgens mij vooral aan Fred's activiteiten bij sterren.nl. Onze herder in zware tijden zit daar blijkbaar gewoon ma. t/m do.
Maar goed, die twee zoeken elkaar vast wel weer ergens op.
FTFYquote:Op maandag 1 juni 2015 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik luisterde eigenlijk al bijna nooit meer naar 3fm, maar nu waarschijnlijk echt nooit meer.
Op 3voor12 was ik al afgeknapt, Stenders z'n muziekprogramma's prefereer ik zwaar boven zijn lollige programma's en SR zonder Ekdom is natuurlijk is gewoon geen reet aan.
Neuh, dankjequote:Op maandag 1 juni 2015 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg Roel. Wil jij niet je eigen programma? Je kunt vast elke week wel 2 uur vullen met opmerkingen wat er allemaal mis is met 3FM en de wereld.
Ik maak wel een jinglequote:
THNXquote:
Ik ben beschikbaar.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, dankje. Een muzikaal opvoedprogramma met Sersjee lijkt me passender.
waar is het nieuwe talent gebleven dan?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maargoed, wel goed dat Stenders 3FM inruilt voor Radio 2.
Zelfs Frits Spits was 3 jaar jonger dan Stenders toen 'ie dat deed.
Nou, Gerard, Giel en Michiel waren als broekies allemaal kopietjes van van Inkel, dus dat hoeft geen probleem te zijn. Die eigen smoel komt wel en anders zijn ze gauw genoeg weer weg.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat ik ervan ken, vind ik dat ze het goed doen, de nieuwe aanwas.
Maar het mist allemaal wel een eigen smoel.
Hey, je usericon komt uit Bastian's You've Got My Lovequote:Op maandag 1 juni 2015 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik las dat Michiel vanmorgen Foreigner draaide, dus hij is nog steeds een Van Inkel-copy
Ah, thanks, ik vroeg het me al afquote:Op maandag 1 juni 2015 14:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hey, je usericon komt uit Bastian's You've Got My Love
Serieus?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, thanks, ik vroeg het me al af
Neequote:
Luisteraar pesten. Een hobby van mening radio dj.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zat nog helemaal in de Franz Ferdinandmodus, draaien ze deze bagger er achter aan
Is al weer oud nieuws toch? KNMI houdt het nu op 22.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Zaterdag 32 graden. Dat is een grapje.
Buienradar voorspeld nog steeds 32 graden in Wageningen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Is al weer oud nieuws toch? KNMI houdt het nu op 22.
Zal wel expres zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Lekker optijd komen voor je eerste uitzending.
Lekker rock&roll. Je moet je image natuurlijk wel hoog houden.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mijn eerste gedachte ookquote:
Vandaar zijn mooie website....quote:Op maandag 1 juni 2015 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte ook
Z'n hele budget voor het jaar erdoorheen
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dansende-banaan-muisaanwijzerquote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef KaBuf het volgende:
Die site van Frank ook echt
http://frank.bnn.nl/
Jaquote:
Ik vind het vooral een slechte promotiestunt. Ik zie nu al dat half internet straks terecht zeurt over verspilling belastinggeld. Vervolgens zullen kamervragen ook niet lang duren.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het nu al legendarisch. Het is zo kneuterig
Hij heeft zijn website budget gewoon uitgegeven aan deze sprong.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:11 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een slechte promotiestunt. Ik zie nu al dat half internet straks terecht zeurt over verspilling belastinggeld. Vervolgens zullen kamervragen ook niet lang duren.
Niet aan de kapper iig.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft zijn website budget gewoon uitgegeven aan deze sprong.
Maar daar besteed ik het liefst ook geen geld aan.quote:
Teleporteermasjiene. Van onze belastingcenten.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:14 schreef Bronson het volgende:
Hoe kan hij nu al in de studio zijn, als hij zojuist nog in het weiland lande?
Net zo live als telefoongesprekjes van C&S.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:14 schreef Bronson het volgende:
Hoe kan hij nu al in de studio zijn, als hij zojuist nog in het weiland lande?
zo een websites had ik ookquote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef KaBuf het volgende:
Die site van Frank ook echt
http://frank.bnn.nl/
Schand!quote:Op maandag 1 juni 2015 16:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Teleporteermasjiene. Van onze belastingcenten.
Same here.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zette C&S altijd uit, omdat ik dat eeuwige gezwets echt zat werd.
U bent niet de enige. Ik luisterde al een hele tijd niet meer naar Coen en Sander.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zette C&S altijd uit, omdat ik dat eeuwige gezwets echt zat werd.
Niet zo zeuren. je hebt nu al meer muziek gehoord dan in de hele C&S show.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, toen was het gedaan met de goeie muziek...
Speed of Sound van Coldplay komt eraan en dan nu Chef's Special
Niks mis met Chef' Specialquote:Op maandag 1 juni 2015 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, toen was het gedaan met de goeie muziek...
Speed of Sound van Coldplay komt eraan en dan nu Chef's Special
Live zetten ze een leuke show neer, maar hun liedjes zijn saai.quote:
Lets agree to disagree.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Live zetten ze een leuke show neer, maar hun liedjes zijn saai.
17 augustus beginnen ze op 538quote:Op maandag 1 juni 2015 16:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zijn onze favoriete grappenmakers al actief op 538 of gaan ze eerst genieten van een welverdiende vakantie?
twitter:radiofreak twitterde op maandag 01-06-2015 om 16:49:50De nieuwe vrijdagavondshow van #3FM dat @giel3fm met @evakoreman gaat maken, komt er op verzoek van Giel http://t.co/BEpiRD70l8 reageer retweet
Vanavond bier drinken in de stad.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:53 schreef SilentChaos het volgende:
Goed, dat was de maandag... nog 4 dagen
[ afbeelding ]
OK.quote:
Ik heb nog niet moeten lachen.quote:
Begint mij te vroeg helaas, liever uurtje laterquote:Op maandag 1 juni 2015 16:53 schreef Pino112 het volgende:
twitter:radiofreak twitterde op maandag 01-06-2015 om 16:49:50De nieuwe vrijdagavondshow van #3FM dat @giel3fm met @evakoreman gaat maken, komt er op verzoek van Giel http://t.co/BEpiRD70l8 reageer retweet
NEE HOITJESHOITJESHOITJES WAPPERENDE CAMERA HHHHOOOOIIITTTTJJJJEEEESSSSSquote:Op maandag 1 juni 2015 17:37 schreef Vlindur het volgende:
De irritant bewegende camera is eenmalig hoop ik?
inderdaad, prima te doenquote:Op maandag 1 juni 2015 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel een lekker programma. Veel muziek af en toe een beetje onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |