Godverdomme als diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme als die [ afbeelding ] met zijn kutstem doordeweeks gaat dan vreet ik mijn eigen fax op.wat een kutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan pas?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het allemaal prut wordt ga ik over naar Radio 2.
het wordt prutquote:Op maandag 1 juni 2015 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het allemaal prut wordt ga ik over naar Radio 2.
Ja. Ik voel mij nog te jong voor radio 2.quote:
Ik ga denk ik alleen nog maar naar Michiel luisteren zodra Gerard weg is. Paul wordt ook steeds minder en minder.quote:
Wij zijn altijd live.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:50 schreef KaBuf het volgende:
Wordt dit het live-topic voor de nieuwe programmering?
Ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:50 schreef KaBuf het volgende:
Wordt dit het live-topic voor de nieuwe programmering?
En Tomas Delsing prominenterquote:Nieuw op 3FM is de van Q-Music overgenomen Eva Koreman (30). Zij is vanaf augustus vooral te beluisteren op vrijdagavonden, eerst tussen 18:00 uur en 21:00 uur met Giel Beelen samen, en later tussen middernacht en 3 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |