Opa is helemaal niet wegtwitter:giel3fm twitterde op maandag 01-06-2015 om 07:25:25@paulinthedark hij is alweer een keertje geweest. verwacht hem wo of do weer eens reageer retweet
Hoogtepunt van de nieuwe programmering.quote:Op maandag 1 juni 2015 07:28 schreef Paul het volgende:
Opa is helemaal niet wegtwitter:giel3fm twitterde op maandag 01-06-2015 om 07:25:25@paulinthedark hij is alweer een keertje geweest. verwacht hem wo of do weer eens reageer retweet
wilbert gaat de volledige nieuwe programmering bekendnd maken vandaagquote:
En eerste Hoitjesquote:Op maandag 1 juni 2015 09:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wilbert gaat de volledige nieuwe programmering bekendnd maken vandaag
Oh cool, hoe laat?quote:Op maandag 1 juni 2015 09:27 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag wordt de nieuwe programmering bekend. Rob gaat inderdaad ook weg.
er blijft voor mij zo echt geen reden meer over om nog te luisteren straksquote:Op maandag 1 juni 2015 09:27 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag wordt de nieuwe programmering bekend. Rob gaat inderdaad ook weg.
Venemaquote:Op maandag 1 juni 2015 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er blijft voor mij zo echt geen reden meer over om nog te luisteren straks
of zie ik iemand over het hoofd?
Ah, dan hebben ze de 90's platen uit hun high rotation weggehaald en alleen die uit de 80's over?quote:
Elk uur Toto's Africa.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze de 90's platen uit hun high rotation weggehaald en alleen die uit de 80's over?
Ah, dan hoef ik niet te luisteren.quote:
Ja ik wilde het niet zeggen.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:34 schreef Sersjee het volgende:
Nou, Michiel gooit er anders ook even een kazige 80's classic in, zeg. Foreigner...
Valt nog meequote:Op maandag 1 juni 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze de 90's platen uit hun high rotation weggehaald en alleen die uit de 80's over?
quote:De hele week komen bijvoorbeeld vele nummer 1-hits uit de jaren '80 voorbij, hoor je bekende 80's-covers en er is elke dag een thema dat als rode draad door de diverse programma’s loopt:
Maandag: filmhits
Dinsdag: Nederpop
Woensdag: hits uit tv-series
Donderdag: one hit wonders
Vrijdag: hits uit commercials
Daarnaast zet Radio Veronica elke dag een icoon uit de jaren '80 extra in de schijnwerpers:
Maandag: Michael Jackson
Dinsdag: Bon Jovi
Woensdag: Madonna
Donderdag: U2
Vrijdag: Prince
Niks, ik zat weer foto's te kijken van de foutste discotheek van Den Haag. Toen kwam ik dit pareltje tegenquote:
Jouw moppie?quote:Op maandag 1 juni 2015 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks, ik zat weer foto's te kijken van de foutste discotheek van Den Haag. Toen kwam ik dit pareltje tegen(de rechter uiteraard)
Glee-generatie.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen de versie van Freemasons kennenDeze
Deze vind ik nog wel wat hebben.quote:
DAT JA.quote:
Oh. Ik zit op 4G. Dat is te modern voor NL-alertquote:
oh je hebt de mijne dus afgepaktquote:
Dat wil je wel hoorquote:Op maandag 1 juni 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Spam van Windows. Of ik wil updaten naar Windows 10.
Het is geen spam trouwensquote:Op maandag 1 juni 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Spam van Windows. Of ik wil updaten naar Windows 10.
KPN zeker?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Pleurisherrie net uit mijn iPhone 6 godverdegodver
Neurotengeluid
Ik zit via 4G trouwens.
Ja KPN iddquote:Op maandag 1 juni 2015 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
KPN zeker?
T-Mobile ondersteund't nog niet
Tututututuquote:Op maandag 1 juni 2015 12:05 schreef Pino112 het volgende:
Het laatste uur voordat Wilbert praat
#THEFINALCOUNTDOWN
Godverdomme als diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme als die [ afbeelding ] met zijn kutstem doordeweeks gaat dan vreet ik mijn eigen fax op.wat een kutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan pas?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het allemaal prut wordt ga ik over naar Radio 2.
het wordt prutquote:Op maandag 1 juni 2015 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het allemaal prut wordt ga ik over naar Radio 2.
Ja. Ik voel mij nog te jong voor radio 2.quote:
Ik ga denk ik alleen nog maar naar Michiel luisteren zodra Gerard weg is. Paul wordt ook steeds minder en minder.quote:
Wij zijn altijd live.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:50 schreef KaBuf het volgende:
Wordt dit het live-topic voor de nieuwe programmering?
Ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:50 schreef KaBuf het volgende:
Wordt dit het live-topic voor de nieuwe programmering?
En Tomas Delsing prominenterquote:Nieuw op 3FM is de van Q-Music overgenomen Eva Koreman (30). Zij is vanaf augustus vooral te beluisteren op vrijdagavonden, eerst tussen 18:00 uur en 21:00 uur met Giel Beelen samen, en later tussen middernacht en 3 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |