Opa is helemaal niet wegtwitter:giel3fm twitterde op maandag 01-06-2015 om 07:25:25@paulinthedark hij is alweer een keertje geweest. verwacht hem wo of do weer eens reageer retweet
Hoogtepunt van de nieuwe programmering.quote:Op maandag 1 juni 2015 07:28 schreef Paul het volgende:
Opa is helemaal niet wegtwitter:giel3fm twitterde op maandag 01-06-2015 om 07:25:25@paulinthedark hij is alweer een keertje geweest. verwacht hem wo of do weer eens reageer retweet
wilbert gaat de volledige nieuwe programmering bekendnd maken vandaagquote:
En eerste Hoitjesquote:Op maandag 1 juni 2015 09:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wilbert gaat de volledige nieuwe programmering bekendnd maken vandaag
Oh cool, hoe laat?quote:Op maandag 1 juni 2015 09:27 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag wordt de nieuwe programmering bekend. Rob gaat inderdaad ook weg.
er blijft voor mij zo echt geen reden meer over om nog te luisteren straksquote:Op maandag 1 juni 2015 09:27 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag wordt de nieuwe programmering bekend. Rob gaat inderdaad ook weg.
Venemaquote:Op maandag 1 juni 2015 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er blijft voor mij zo echt geen reden meer over om nog te luisteren straks
of zie ik iemand over het hoofd?
Ah, dan hebben ze de 90's platen uit hun high rotation weggehaald en alleen die uit de 80's over?quote:
Elk uur Toto's Africa.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze de 90's platen uit hun high rotation weggehaald en alleen die uit de 80's over?
Ah, dan hoef ik niet te luisteren.quote:
Ja ik wilde het niet zeggen.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:34 schreef Sersjee het volgende:
Nou, Michiel gooit er anders ook even een kazige 80's classic in, zeg. Foreigner...
Valt nog meequote:Op maandag 1 juni 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze de 90's platen uit hun high rotation weggehaald en alleen die uit de 80's over?
quote:De hele week komen bijvoorbeeld vele nummer 1-hits uit de jaren '80 voorbij, hoor je bekende 80's-covers en er is elke dag een thema dat als rode draad door de diverse programma’s loopt:
Maandag: filmhits
Dinsdag: Nederpop
Woensdag: hits uit tv-series
Donderdag: one hit wonders
Vrijdag: hits uit commercials
Daarnaast zet Radio Veronica elke dag een icoon uit de jaren '80 extra in de schijnwerpers:
Maandag: Michael Jackson
Dinsdag: Bon Jovi
Woensdag: Madonna
Donderdag: U2
Vrijdag: Prince
Niks, ik zat weer foto's te kijken van de foutste discotheek van Den Haag. Toen kwam ik dit pareltje tegenquote:
Jouw moppie?quote:Op maandag 1 juni 2015 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks, ik zat weer foto's te kijken van de foutste discotheek van Den Haag. Toen kwam ik dit pareltje tegen(de rechter uiteraard)
Glee-generatie.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen de versie van Freemasons kennenDeze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |