Serieus?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, thanks, ik vroeg het me al af
Neequote:
Luisteraar pesten. Een hobby van mening radio dj.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zat nog helemaal in de Franz Ferdinandmodus, draaien ze deze bagger er achter aan
Is al weer oud nieuws toch? KNMI houdt het nu op 22.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Zaterdag 32 graden. Dat is een grapje.
Buienradar voorspeld nog steeds 32 graden in Wageningen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Is al weer oud nieuws toch? KNMI houdt het nu op 22.
Zal wel expres zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Lekker optijd komen voor je eerste uitzending.
Lekker rock&roll. Je moet je image natuurlijk wel hoog houden.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mijn eerste gedachte ookquote:
Vandaar zijn mooie website....quote:Op maandag 1 juni 2015 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte ook
Z'n hele budget voor het jaar erdoorheen
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dansende-banaan-muisaanwijzerquote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef KaBuf het volgende:
Die site van Frank ook echt
http://frank.bnn.nl/
Jaquote:
Ik vind het vooral een slechte promotiestunt. Ik zie nu al dat half internet straks terecht zeurt over verspilling belastinggeld. Vervolgens zullen kamervragen ook niet lang duren.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het nu al legendarisch. Het is zo kneuterig
Hij heeft zijn website budget gewoon uitgegeven aan deze sprong.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:11 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een slechte promotiestunt. Ik zie nu al dat half internet straks terecht zeurt over verspilling belastinggeld. Vervolgens zullen kamervragen ook niet lang duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |