SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op zondag 31 mei 2015 21:31 schreef Slayage het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/fz/api/res/1.2/sjXcvqtdb1S5.DYu2YTrAw--/YXBwaWQ9c3JjaGRkO2g9NjI3O3E9OTU7dz0xMjAw/http://cdn.buzzpo.com/wp-(...)0x627.jpg]afbeelding[/url] ]
dudequote:
gewoon deze secenequote:
Ja dat had ik wel door.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
gewoon deze secene![]()
[ [url=https://s.yimg.com/fz/api/res/1.2/04Sl0ByvWp6wvFtON8KU.g--/YXBwaWQ9c3JjaGRkO2g9NzIwO3E9OTU7dz0xMjgw/http://i.imgur.com/paMcJF4.jpg]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op zondag 31 mei 2015 21:45 schreef padlarf het volgende:
Wat een kut TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Sam 'Oh My!' Tarleyquote:Op zondag 31 mei 2015 21:39 schreef Slayage het volgende:
Sam The Slayer!!!
[ [url=https://s.yimg.com/fz/api/res/1.2/LWOu3dN5mazdlq1.IlCtVQ--/YXBwaWQ9c3JjaGRkO2g9MjE2O3E9OTU7dz0yNjg-/http://www.awesomelyluvvi(...)Sam-2.gif]afbeelding[/url] ]
quote:
daarom worden ze wildlings genoemdquote:Op zondag 31 mei 2015 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
Vond het wel absurd na de voorgaande scène though. Alsof Gilly echt na een mislukte aanranding plots helemaal opgegeild is en Samwell's gezicht onweerstaanbaar vindt als het wat klappen te verduren heeft gekregen![]()
Jij snapt het echt niet, he?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
Vond het wel absurd na de voorgaande scène though. Alsof Gilly echt na een mislukte aanranding plots helemaal opgegeild is en Samwell's gezicht onweerstaanbaar vindt als het wat klappen te verduren heeft gekregen![]()
watdan?quote:
Ok ik hap, hoe eindigde de scene?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
Vond het wel absurd na de voorgaande scène though. Alsof Gilly echt na een mislukte aanranding plots helemaal opgegeild is en Samwell's gezicht onweerstaanbaar vindt als het wat klappen te verduren heeft gekregenMaar ach, Sam had it coming after all, de aanleiding: waardeloos, de manier waarop de scène eindige was wel
Moet ik het echt uitleggen?quote:
is niet de eerste keer dat hij haar redt, maar waarom ze uitgerekend graag wilde batsen werd gewoon niet duidelijk, sam evenals veel kijkers werden met veel plezier overvallenquote:Op zondag 31 mei 2015 23:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Moet ik het echt uitleggen?
Die gozer heeft net zijn leven gewaagd om te voorkomen dat haar wat ergs overkwam. En jullie vragen je af waarom ze een wip met hem bouwt, ondanks zijn gehavende gezicht.
V.
Ach, hij lag er klaar voor.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
is niet de eerste keer dat hij haar redt, maar waarom ze uitgerekend graag wilde batsen werd gewoon niet duidelijk, sam evenals veel kijkers werden met veel plezier overvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vond dat een leuke scène ja?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
is niet de eerste keer dat hij haar redt, maar waarom ze uitgerekend graag wilde batsen werd gewoon niet duidelijk, sam evenals veel kijkers werden met veel plezier overvallen
quote:Op maandag 1 juni 2015 00:39 schreef Mr.Major het volgende:
Als ze nu weer zwanger wordt, heeft sam senior dan een probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel, en sowieso al omdat z'n vrienden met bosjes tegelijk verdwijnen. (Al had hij er sowieso niet eens zo gek veel.
)
White Walkers zijn een stuk groterquote:Op maandag 1 juni 2015 06:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond de Daenarys/Tyrion scenes maar heel matig. Got meets TWD was dan weer erg tof. Hoe zie je nou het verschil tussen de living dead en die mannekes die van ijs zijn?
2 eps geleden vertelde Sam aan Stannis hoe hij de white walkers had gedood - met dragon glass - en Stannis zei dat ze dat zelf valyrian steel' noemden... geloof ik.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:14 schreef brojo het volgende:
Dus naast Dragonglass zijn ze ook te verslaan met Valyrian Steel
Ik dacht hetzelfde. Maar die walker die hij vermoorde lijkt ergens op Benjen Stark. Of ben ik de enige die dat zo ziet?quote:Op maandag 1 juni 2015 10:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dacht even echt dat John het loodje zou leggen.
Zijn 2 hele verschillende dingen.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:26 schreef Zith het volgende:
[..]
2 eps geleden vertelde Sam aan Stannis hoe hij de white walkers had gedood - met dragon glass - en Stannis zei dat ze dat zelf valyrian steel' noemden... geloof ik.
Geen idee of hij op Benjen lijkt.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:48 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. Maar die walker die hij vermoorde lijkt ergens op Benjen Stark. Of ben ik de enige die dat zo ziet?
Iig dit is tot nu toe de beste aflevering van het seizoen.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Geen idee of hij op Benjen lijkt.
Waar hij wel op lijkt is de WW die we aan het einde van seizoen 2/3 (?) zagen:
Het is de WW die we aan het einde van seizoen 2/3 (?) zagen!
[ afbeelding ]
Nee man, deze had een half kroontje van ijs.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
Geen idee of hij op Benjen lijkt.
Waar hij wel op lijkt is de WW die we aan het einde van seizoen 2/3 (?) zagen:
Het is de WW die we aan het einde van seizoen 2/3 (?) zagen!
[ afbeelding ]
Wij hebben het over de WW die gedood is door Jon Snuuuuuuwwquote:Op maandag 1 juni 2015 11:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee man, deze had een half kroontje van ijs.
Ja, ik ook ......quote:Op maandag 1 juni 2015 11:10 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wij hebben het over de WW die gedood is door Jon Snuuuuuuww
Gewoon Stannis lief aankijken voor wat meer dragonglass.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:15 schreef Evi_90 het volgende:
Wat een aflevering! Nu eindelijk spanning en gevechten. Wel jammer dat het tasje met dragonglass is achter gebleven in Hardhome.
My bad. Zou Benjen wel kunnen zijn ja alleen in een eerder seizoen lieten ze zien hoe de White Walkers gemaakt werden en dat was met de babies van Craster. Ik zou eerder veronderstellen dat Benjen of nog leeft of inmiddels een ijsblokje is.quote:
Schrijf je posts eens in het Nederlands.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
Vond het wel absurd na de voorgaande scène though. Alsof Gilly echt na een mislukte aanranding plots helemaal opgegeild is en Samwell's gezicht onweerstaanbaar vindt als het wat klappen te verduren heeft gekregenMaar ach, Sam had it coming after all, de aanleiding: waardeloos, de manier waarop de scène eindige was wel
True!quote:Op maandag 1 juni 2015 12:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De serie moet wel oppassen, want het heeft inmiddels zijn eigen clichés gemaakt. Je wist gewoon dat de Wildling moeder dood zou gaan (natuurlijk een gruwelijke dood) nadat ze haar kinderen op een bootje zette en zei dat ze eraan kwam.
Klopt.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De serie moet wel oppassen, want het heeft inmiddels zijn eigen clichés gemaakt. Je wist gewoon dat de Wildling moeder dood zou gaan (natuurlijk een gruwelijke dood) nadat ze haar kinderen op een bootje zette en zei dat ze eraan kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Wellicht dat we die later dit seizoen nog zien.. zou een mooie afsluiter zijn van dit seizoen.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind de serie juist enorm onvoorspelbaar, ik had gedacht dat we de slag om Winterfel zouden gaan zien en ineens staan de White Walkers aan de poorten te kloppen ... ja die ene scene met die kinderen, nou poe poe. Sansa die niet gered werd zijn we alweer vergeten.
Nou, ik denk het niet. De goeie moeten kapot hequote:Op maandag 1 juni 2015 12:23 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wellicht dat we die later dit seizoen nog zien.. zou een mooie afsluiter zijn van dit seizoen.
Misschien dat het ook teveel van het goede is.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet. De goeie moeten kapot he
Nee, ten zuiden van The Wall wordt dat obsidian genoemd. Obsidian is dragonglass en Valyrian Steel wordt ook wel Dragonsteel genoemd.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:26 schreef Zith het volgende:
[..]
2 eps geleden vertelde Sam aan Stannis hoe hij de white walkers had gedood - met dragon glass - en Stannis zei dat ze dat zelf valyrian steel' noemden... geloof ik.
quote:
Volgens mij is dat al aan bod geweest, met Crasters babies wat ik eerder al zei. Daar maakte ze namelijke een White Walker van wat dan ook zou betekenen dat ze niet zelf voort kunnen planten.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moeilijk te zeggen, hij lijkt er wel te veel op om toeval te zijn, en de reactie van Jon kan natuurlijk angst geweest zijn, maar ook ontzetting van het besef dat zijn oom nu eentje van die wezens geworden is.
Maar dat levert weer vragen op: wanneer wordt een overledene een gewone wandelende dode, en wanneer een white walker?
Ahhhh dat was ik vergeten, idd!quote:Op maandag 1 juni 2015 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al aan bod geweest, met Crasters babies wat ik eerder al zei. Daar maakte ze namelijke een White Walker van wat dan ook zou betekenen dat ze niet zelf voort kunnen planten.
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:49 schreef Awsom het volgende:
[..]
Waar sloeg dat precies op? The Mountain?
Eigenlijk wel boeiender. Nu zijn ze afhankelijk van het valyrian steel, wat voornamelijke de nobele families bezitten.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:15 schreef Evi_90 het volgende:
Wat een aflevering! Nu eindelijk spanning en gevechten. Wel jammer dat het tasje met dragonglass is achter gebleven in Hardhome.
Ze leeft gelukkig weer.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:09 schreef Catkiller het volgende:
Pff zonde dat z'n wildling milf dood moest zeg. Gelukkig leeft de reus nog wel.
Ja nu is ze er zo een die haar tanden gebruikt.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze leeft gelukkig weer.![]()
Verwacht alleen geen goede gesprekken.
Nee hoor, Stannis zit op een berg dragonglass.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel boeiender. Nu zijn ze afhankelijk van het valyrian steel, wat voornamelijke de nobele families bezitten.
Stannis zei tegen Sam dat er genoeg Dragonglass is in Dragonstone.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:15 schreef Evi_90 het volgende:
Er zijn maar enkele Valyrian Steel zwaarden. Vechten daarmee gaat wat makkelijker dan met die dolken.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee hoor, Stannis zit op een berg dragonglass.
Dit. Op het einde dat ze in de boot toekeken zagen ze die WW, het hoofd van de Thenns en de leider. Valyrian Steel is toch helemaal niet effectief in tegenstelling tot Dragonglass?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:08 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Ik had het idee dat die WW die Jon kapotsloeg, paar seconde later alweer andere aan het doodhakken was,
Rise like a phoenix.quote:
Dit is volgensmij een andere hoor.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:46 schreef Principia het volgende:
[..]
Dit. Op het einde dat ze in de boot toekeken zagen ze die WW, het hoofd van de Thenns en de leider. Valyrian Steel is toch helemaal niet effectief in tegenstelling tot Dragonglass?
Je hebt gelijk. Is een anderequote:Op maandag 1 juni 2015 14:01 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dit is volgensmij een andere hoor.
[ afbeelding ]
en die vent daarachter (rechts) ziet er ook niet helemaal hetzelfde uit.
Racist.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:08 schreef muhahaha het volgende:
Gevalletje ww's die allemaal op elkaar lijken behalve de baas.
Nou, wel dus, en dat is interessant om te weten, zeker omdat er nog enkele wapens van Valyrian steel in Westeros zijn, o.a. het zwaard van Brienne.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:46 schreef Principia het volgende:
[..]
Dit. Op het einde dat ze in de boot toekeken zagen ze die WW, het hoofd van de Thenns en de leider. Valyrian Steel is toch helemaal niet effectief in tegenstelling tot Dragonglass?
Ik zit me de hele tijd af te vragen of dit een van de hoofdrolspelers is die tijdens GoT het loodje moest leggen. De vraag is wie zo kwaadaardig zou kunnen zijn. misschien de mad king of de broer van dany?quote:
Om precies te zijn:quote:Op maandag 1 juni 2015 14:39 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nou, wel dus, en dat is interessant om te weten, zeker omdat er nog enkele wapens van Valyrian steel in Westeros zijn, o.a. het zwaard van Brienne.
Volgens mij zagen we hem al in seizoen 4 toen hij de laatste baby van Craster tot een WW maakte.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zit me de hele tijd af te vragen of dit een van de hoofdrolspelers is die tijdens GoT het loodje moest leggen. De vraag is wie zo kwaadaardig zou kunnen zijn. misschien de mad king of de broer van dany?
Nee, maar weten dat je met een Valyrisch zwaard niet machteloos staat tegen de White Walkers kan altijd een prettig gevoel zijn. Ik denk dat de bezitters van die zwaarden (nog) geen idee hebben van de kracht ervan, Jon is er nu bij toeval achter gekomen.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:45 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Om precies te zijn:
• Heartsbane, the ancestral two-handed greatsword of House Tarly, currently in the possession of Lord Randyll Tarly.
• Lady Forlorn, the ancestral sword of House Corbray, currently in the possession of Ser Lyn Corbray.
• Longclaw, the ancestral Valyrian steel bastard sword of House Mormont. Currently in the possession of Jon Snow.
• Nightfall, the ancestral blade of House Harlaw and currently wielded by Ser Harras Harlaw.
• Oathkeeper, The blade was made for Ser Jaime Lannister, but he has given it to Brienne of Tarth for use in her quest to locate Sansa Stark. The blade was given its name, Oathkeeper, at that time.
• Widow's Wail, Following Joffrey Baratheon's death, ownership of Widow's Wail has presumably passed to his younger brother, Tommen.
• Red Rain, the sword of House Drumm, which was stolen by them in a raid.[7] Given the name and coloring, possibly the ancestral sword of House Reyne.
• The dagger with dragonbone hilt wielded by Bran Stark's failed assassin, and currently in the possession of Petyr Baelish.
• Valyrian steel arakh owned by Caggo.[8]
• Valyrian steel axe reputedly possessed by House Celtigar.[9]
Niet echt veel, als je tegenover een leger staat
Yepquote:Op maandag 1 juni 2015 14:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee, maar weten dat je met een Valyrisch zwaard niet machteloos staat tegen de White Walkers kan altijd een prettig gevoel zijn. Ik denk dat de bezitters van die zwaarden (nog) geen idee hebben van de kracht ervan, Jon is er nu bij toeval achter gekomen.
Mja die kreeg hij pas toen hij het zwaar raakte, toen hij Jon een mep op zijn borst gaf werkte dat prima. Denk niet dat het met Jon specifiek te maken heeft maar meer met het materiaal.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou dat dacht ik dus ook, het heeft iets met Jon zelf te maken ofzo. Of zou er nog nooit een WW gedood zijn met Valyrian steel? Maar vond die blik van die WW wel heel betekenisvol ofzo.
Die white walker zou hem afgemaakt hebben.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:13 schreef Mr.Major het volgende:
Ik had trouwens ook wel een reus vs white walker battle willen zien
Een minuut daarvoor had Jon een normaal zwaard vast, en die deed in stukjes breken.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja die kreeg hij pas toen hij het zwaar raakte, toen hij Jon een mep op zijn borst gaf werkte dat prima. Denk niet dat het met Jon specifiek te maken heeft maar meer met het materiaal.
Ook dat ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:20 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Een minuut daarvoor had Jon een normaal zwaard vast, en die deed in stukjes breken.
Nee, dat zeker niet wat dan wel een beetje vreemd is aangezien 1 van de ww's door Sam is gepakt en die zal niet teruggekeerd zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat is ook wel weer zo. Hmmm. Nouja denk niet dat die WW King het had verwacht dat die ander tot poeier geslagen zou worden.
Ze zeiden dat er al 5000 man naar de schepen waren gebracht?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:04 schreef muhahaha het volgende:
Heeft the undead army nu zo een 100.000 man extra erbij gekregen?
Ok 95.000 dan. Zoveel wildlings had Mance toch verzamelt?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:05 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ze zeiden dat er al 5000 man naar de schepen waren gebracht?
Ik die banshee wail uit mass effect:quote:Op maandag 1 juni 2015 16:25 schreef Romanus het volgende:
Toen die White Walker King zijn handen omhoog deed verwachtte ik eigenlijk een icedragon die ineens tevoorschijn komt ofzo
Ervan uitgaande dat die allemaal in dat kamp zaten wel. Die indruk kreeg ik niet echt, maar misschien heeft dat met het budget te maken.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok 95.000 dan. Zoveel wildlings had Mance toch verzamelt?
Oke stel dat er 10.000 om zijn gelegd bij de eerste belegering en dankzij de hulp van Stannis en nog eens 5.000 op een bootje zijn gestapt, dan zijn er nog steeds 85.000 wildlings over die nu dus herrezen zijn.
Van alle verwachtingen die ik heb gelezen op het internet is dit toch echt de raarste.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:33 schreef Evi_90 het volgende:
Ik dacht dat Jon nog uit t bootje zou vallen omdat ie gewond is geraakt...
Dat zal vast in 1 van de komende seizoenen een keer gebeuren!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bazige aflevering, al had het mij ook wel tof geleken als die reus doodging en vervolgens weer opstond
Tot April.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:27 schreef Voszje het volgende:
Nog maar twee afleveringen... En dan weer hoelang wachten?
quote:
Het lijkt me dat ze overal eeuwige winter willen hebben. Overal waar zij komen, komt de kou.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:04 schreef Romanus het volgende:
Ben benieuwd of die White Walkers ook gewoon kunnen praten etc. En of ze nog een reden hebben om iedereen aan te vallen.
Was dat trouwens al het Dragon glass dat ze hadden?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:15 schreef Evi_90 het volgende:
Waarschijnlijk een jaarquote:Op maandag 1 juni 2015 17:27 schreef Voszje het volgende:
Nog maar twee afleveringen... En dan weer hoelang wachten?
Valyriaquote:Op maandag 1 juni 2015 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was dat trouwens al het Dragon glass dat ze hadden?
En waar is trouwens al dat Valarian Steel heen dat in de afgelopen eeuwen is gemaakt. Zijn er echt maar iets van 5 zwaarden?
Stannis' thuisstad heeft een rots waar dat spul ook te halen valt (dragonglass).quote:Op maandag 1 juni 2015 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
Was dat trouwens al het Dragon glass dat ze hadden?
En waar is trouwens al dat Valarian Steel heen dat in de afgelopen eeuwen is gemaakt. Zijn er echt maar iets van 5 zwaarden?
Misschien verliezen ze hun drijfvermogen als ze te ver vergaan zijn.quote:Op
maandag 1 juni 2015 18:20 schreef Shakkara het volgende:
Die undead die massaal van die klif af springen. Wheeeeeeeeee, vermaak voor ondoden!
Ik vraag me wel af waarom ze niet in het water kunnen trouwens.
Was met die King of Bones ook wel mooi...je verwacht dat hij al die plannen van Snow flink gaat dwarsbomen en twee sec later is hij doodquote:Op maandag 1 juni 2015 18:04 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vond die Thenn ook wel baas, dacht even fuck it, Jon, pak de dragonglass, ik hou die white walker wel ff bezig.
Helaas ging ie wel meteen dood..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |