Yepquote:Op maandag 1 juni 2015 14:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee, maar weten dat je met een Valyrisch zwaard niet machteloos staat tegen de White Walkers kan altijd een prettig gevoel zijn. Ik denk dat de bezitters van die zwaarden (nog) geen idee hebben van de kracht ervan, Jon is er nu bij toeval achter gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja die kreeg hij pas toen hij het zwaar raakte, toen hij Jon een mep op zijn borst gaf werkte dat prima. Denk niet dat het met Jon specifiek te maken heeft maar meer met het materiaal.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou dat dacht ik dus ook, het heeft iets met Jon zelf te maken ofzo. Of zou er nog nooit een WW gedood zijn met Valyrian steel? Maar vond die blik van die WW wel heel betekenisvol ofzo.
Die white walker zou hem afgemaakt hebben.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:13 schreef Mr.Major het volgende:
Ik had trouwens ook wel een reus vs white walker battle willen zien
Een minuut daarvoor had Jon een normaal zwaard vast, en die deed in stukjes breken.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja die kreeg hij pas toen hij het zwaar raakte, toen hij Jon een mep op zijn borst gaf werkte dat prima. Denk niet dat het met Jon specifiek te maken heeft maar meer met het materiaal.
Ook dat ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:20 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Een minuut daarvoor had Jon een normaal zwaard vast, en die deed in stukjes breken.
Nee, dat zeker niet wat dan wel een beetje vreemd is aangezien 1 van de ww's door Sam is gepakt en die zal niet teruggekeerd zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat is ook wel weer zo. Hmmm. Nouja denk niet dat die WW King het had verwacht dat die ander tot poeier geslagen zou worden.
Ze zeiden dat er al 5000 man naar de schepen waren gebracht?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:04 schreef muhahaha het volgende:
Heeft the undead army nu zo een 100.000 man extra erbij gekregen?
Ok 95.000 dan. Zoveel wildlings had Mance toch verzamelt?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:05 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ze zeiden dat er al 5000 man naar de schepen waren gebracht?
Ik die banshee wail uit mass effect:quote:Op maandag 1 juni 2015 16:25 schreef Romanus het volgende:
Toen die White Walker King zijn handen omhoog deed verwachtte ik eigenlijk een icedragon die ineens tevoorschijn komt ofzo
Ervan uitgaande dat die allemaal in dat kamp zaten wel. Die indruk kreeg ik niet echt, maar misschien heeft dat met het budget te maken.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok 95.000 dan. Zoveel wildlings had Mance toch verzamelt?
Oke stel dat er 10.000 om zijn gelegd bij de eerste belegering en dankzij de hulp van Stannis en nog eens 5.000 op een bootje zijn gestapt, dan zijn er nog steeds 85.000 wildlings over die nu dus herrezen zijn.
Van alle verwachtingen die ik heb gelezen op het internet is dit toch echt de raarste.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:33 schreef Evi_90 het volgende:
Ik dacht dat Jon nog uit t bootje zou vallen omdat ie gewond is geraakt...
Dat zal vast in 1 van de komende seizoenen een keer gebeuren!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bazige aflevering, al had het mij ook wel tof geleken als die reus doodging en vervolgens weer opstond
Tot April.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:27 schreef Voszje het volgende:
Nog maar twee afleveringen... En dan weer hoelang wachten?
quote:
Het lijkt me dat ze overal eeuwige winter willen hebben. Overal waar zij komen, komt de kou.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:04 schreef Romanus het volgende:
Ben benieuwd of die White Walkers ook gewoon kunnen praten etc. En of ze nog een reden hebben om iedereen aan te vallen.
Was dat trouwens al het Dragon glass dat ze hadden?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:15 schreef Evi_90 het volgende:
Wat een aflevering! Nu eindelijk spanning en gevechten. Wel jammer dat het tasje met dragonglass is achter gebleven in Hardhome.
Waarschijnlijk een jaarquote:Op maandag 1 juni 2015 17:27 schreef Voszje het volgende:
Nog maar twee afleveringen... En dan weer hoelang wachten?
Valyriaquote:Op maandag 1 juni 2015 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was dat trouwens al het Dragon glass dat ze hadden?
En waar is trouwens al dat Valarian Steel heen dat in de afgelopen eeuwen is gemaakt. Zijn er echt maar iets van 5 zwaarden?
Stannis' thuisstad heeft een rots waar dat spul ook te halen valt (dragonglass).quote:Op maandag 1 juni 2015 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
Was dat trouwens al het Dragon glass dat ze hadden?
En waar is trouwens al dat Valarian Steel heen dat in de afgelopen eeuwen is gemaakt. Zijn er echt maar iets van 5 zwaarden?
Misschien verliezen ze hun drijfvermogen als ze te ver vergaan zijn.quote:Op
maandag 1 juni 2015 18:20 schreef Shakkara het volgende:
Die undead die massaal van die klif af springen. Wheeeeeeeeee, vermaak voor ondoden!
Ik vraag me wel af waarom ze niet in het water kunnen trouwens.
Was met die King of Bones ook wel mooi...je verwacht dat hij al die plannen van Snow flink gaat dwarsbomen en twee sec later is hij doodquote:Op maandag 1 juni 2015 18:04 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vond die Thenn ook wel baas, dacht even fuck it, Jon, pak de dragonglass, ik hou die white walker wel ff bezig.
Helaas ging ie wel meteen dood..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |