En? Hoe was het?!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Felixa het volgende:
In mei ga ik ze zien in de wereldberoemde arena in Verona.![]()
Ik ben geen opera-fan dus dit lijkt me een uitgelezen kans om toch die arena eens te bezoeken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:11 schreef Mip1988 het volgende:
Lapo:
[..]
En? Hoe was het?!
De setlist is al een tijd hetzelfde, dus dit is de te verwachten set in Utrecht:Het was geweldig! De sfeer in die arena was zeer bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik niet had verwacht, was dat al die Italianen netjes zouden blijven zitten, maar toen Brian Molko na twee nummers zei dat iedereen moest gaan staan, ging iedereen ook staan gelukkig.![]()
De weersvoorspelling was regen, maar het is gelukkig de hele avond droog gebleven.
Hier wat foto's:
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
ZIjn er ook concerten waar wij niet "samen" heengaan?quote:
Ik zal je maar is af gaan vragen of ik niet stiekem elke dag bij je in de buurt benquote:Op maandag 15 juni 2015 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ZIjn er ook concerten waar wij niet "samen" heengaan?.
Ik vraag me dan eerder af of ik dat erg moet vinden of niet?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik zal je maar is af gaan vragen of ik niet stiekem elke dag bij je in de buurt ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet alleen, wel 3de wiel aan de wagenquote:Op maandag 15 juni 2015 11:27 schreef morgane het volgende:
Ik heb er zin in! Deze keer ben ik alleen, dus als iemand zin heeft in een babbeltje: ik ben te herkennen aan een donkerblauw kanten shirtje en een wit tasje met strik :p
quote:Op maandag 15 juni 2015 11:38 schreef kreuk050 het volgende:
Wij zijn er vanavond ook, als je vier debiele dronken gasten ziet zijn wij het.
Moet lukkenquote:Op maandag 15 juni 2015 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen, wel 3de wiel aan de wagen.
Ik ben vrij eenvoudig te herkennen aan een wit gesteept colbert en witte Allstars.
quote:Op maandag 15 juni 2015 11:29 schreef Leonos het volgende:
Laatste niet festival setlist hieronder.
LekkahOp een paar nummers na een vergelijkbare setlist als in de ziggodome... het encore veranderd ook nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zin in Vanavond!![]()
Burger Kingquote:Op maandag 15 juni 2015 12:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben er ook, te herkennen aan dikke buik
Dat was ook gewoon een meesterlijke set in de ziggo. Helaas ben ik er niet bij vandaag.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:01 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Op een paar nummers na een vergelijkbare setlist als in de ziggodome... het encore veranderd ook nooit![]()
Zin in Vanavond!
quote:
Je zal alles welquote:
Beetje wel jaquote:Op maandag 15 juni 2015 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zal alles welvinden op het moment
.
Alleen geen wijn voor jouquote:
Dat is wel een domper, maar ik ben inmiddels aardig gewend aan het alcoholvrije levenquote:
Ach, het is niet anders. Ik moet me ook gewoon netjes inhouden hoor, morgen werken. Al helpt een taxi naar huis welquote:Op maandag 15 juni 2015 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel een domper, maar ik ben inmiddels aardig gewend aan het alcoholvrije leven
Kan zomaar dat wij er ook belanden hoor, moet even kijken hoe het loopt qua tijd etcquote:Op maandag 15 juni 2015 16:53 schreef morgane het volgende:
Helaas, ik ga voor de dagschotel bij La Place dus daar mis je waarschijnlijk niks aan
Ik zit al in de trein naar Utrecht (gelijk door vanuit m'n werk) dus ik ben iig op tijdquote:Op maandag 15 juni 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan zomaar dat wij er ook belanden hoor, moet even kijken hoe het loopt qua tijd etc.
Ja, die luxe heb ik niet, ik moet nog tot 17:30 en dan nog naar de auto en dan snel die kant op. En dan dus nog etenquote:Op maandag 15 juni 2015 16:56 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik zit al in de trein naar Utrecht (gelijk door vanuit m'n werk) dus ik ben iig op tijd
vol? je stond in de zaal zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Prima concert, uitstekend vermaakt.
Wel beetje tegenvallende zaal, opzich goed geluid, maar waarom maar 1 klein deurtje? En het was iets te vol vond ik.
Maar verder niet zeiken natuurlijk, goeie set, lekker gespeeld. Helaas geen FOK!ker gespot.
Ja, we waren ook best laat hoor, maar ik vond het echt een beetje een trechter waar je doorgeperst werdquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:01 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
vol? je stond in de zaal zeker?![]()
Tijdens dit soort concerten is het prima om op een van de trappen te staan aan de zijkant en daar is plek genoeg
Was ook aan de late kant (om 18:30 al in utrecht maar het terras zat te lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we waren ook best laat hoor, maar ik vond het echt een beetje een trechter waar je doorgeperst werd.
En ik stond wel redelijk dicht bij de bar, ook belangrijk. Het was mijn eerste keer daar, moet het idd nog even een keer goed doorhebben.
Ja, dat is opzich wel goed, dat de zaal naar beneden afloopt. Ik klaag ook een beetje teveel hoor...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:42 schreef k_man het volgende:
Ik was er pas om 20:15, maar ik kon nog makkelijk een prima plek vinden: op het balkon, vooraan, bijna in het midden.
En het voordeel van deze zaal is dat je op het balkon echt goed staat, dichtbij het podium. In de Ronda kunnen meer mensen dan in de grote zaal van Paradiso. Toch heb je in de Ronda vaak een beter zicht op het podium, ook al sta je achteraan.
Niet alleen dat. De meeste zalen (zoals Paradiso dus) zijn smal en lang. De Ronda is breed en kort, zodat je veel dichter bij het podium staat.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is opzich wel goed, dat de zaal naar beneden afloopt. Ik klaag ook een beetje teveel hoor...
Zaal is inderdaad prima bedacht, voordeel van het brede podium is dat er visueel ook meer mogelijk is... die schermen van gisteren hadden ze nooit kunnen gebruiken in bv Paradisoquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet alleen dat. De meeste zalen (zoals Paradiso dus) zijn smal en lang. De Ronda is breed en kort, zodat je veel dichter bij het podium staat.
Gedoe over dat goeie doel een kwartier voor het begonquote:
Voordat ze opkwamen ging Brian een heel veel vertellen over dat goede doel.quote:
In de ziggodome was het geluid verschrikkelijk slecht inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:19 schreef k_man het volgende:
Goed geluid trouwens. Is wel eens anders geweest. Vorige keer, in Amsterdam, was het vooral heel hard, zonder nuance. Dit was een stuk beter.
Was erg goed inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Was iemand hier destijds ook bij hun concert in 2006 in Ahoy? Dat vond ik toen erg goed kan ik me herinneren. Later op Pinkpop in 2009 vond ik het wat minder
Ja ik was er en 2010.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Was erg goed inderdaad.
Bij Pinkpop zat in het voorvak de sfeer er ook goed in, maar toen was het publiek wat verdeeld tussen mensen die ze vooral kenden van de eerste 4 albums en pubers die vooral Meds en de eerste Battle For The Sun single kenden. Ik vond het een prima show, maar dat komt ook deels doordat dat (voor mijn gevoel in ieder geval) de laatste show was waar ze nog veel van de eerste 4 albums speelden.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:03 schreef Felixa het volgende:
Maandag maken ze de data voor een nieuwe wereldtournee bekend: 20 Years Of Placebo.
http://aplaceforustodream.com
quote:OCT 13 - DENMARK. AARHUS TRAIN
OCT 14 - DENMARK. COPENHAGEN VEGA MAIN HALL
OCT 16 - NORWAY. OSLO SENTRUM SCENE
OCT 18 - SWEDEN. STOCKHOLM CIRKUS
OCT 20 - FINLAND. HELSINKI HARTWALL ARENA
OCT 22 - LATVIA. RIGA ARENA
OCT 24 - RUSSIA. ST.PETERSBURG NEW ARENA
OCT 26 - RUSSIA. MOSCOW OLIMPIYSKIY
OCT 29 - POLAND. WARSAW TORWAR
OCT 31 - GERMANY. HAMBURG BARCLAYCARD ARENA
NOV 02 - GERMANY. COLOGNE LANXESS ARENA
NOV 04 - GERMANY. MUNICH OLYMPIAHALLE
NOV 05 - GERMANY. LEIPZIG ARENA
NOV 07 - GERMANY. BERLIN MERCEDES-BENZ ARENA
NOV 08 - CZECH REP. PRAGUE FORUM KARLIN
NOV 10 - CROATIA. ZAGREB CIBONA HALL
NOV 11 - HUNGARY. BUDAPEST SPORTARENA
NOV 13 - AUSTRIA. VIENNA STADTHALLE
NOV 15 - ITALY. MILAN MEDIOLANUM FORUM
NOV 16 - SWITZERLAND. ZURICH HALLENSTADION
NOV 18 - FRANCE. LILLE ZENITH
NOV 19 - BELGIUM. ANTWERP SPORTPALEIS
NOV 21 - HOLLAND. AMSTERDAM ZIGGO DOME
NOV 23 - GERMANY. FRANKFURT FESTHALLE
NOV 24 - GERMANY. STUTTGART SCHLEYERHALLE
NOV 26 - FRANCE. AMNEVILLE GALAXIE
NOV 28 - FRANCE. NANTES ZENITH METROPOLE
NOV 29 - FRANCE. PARIS ACCORHOTELS ARENA
DEC 02 - UK. GLASGOW SSE HYDRO
DEC 03 - UK. LEEDS FIRST DIRECT ARENA
DEC 05 - UK. MANCHESTER ARENA
DEC 06 - UK. NOTTINGHAM MOTORPOINT ARENA
DEC 08 - UK. BIRMINGHAM BARCLAYCARD ARENA
DEC 10 - IRELAND. DUBLIN 3ARENA
DEC 12 - UK. NEWPORT CENTRE
DEC 14 - UK. BRIGHTON CENTRE
DEC 15 - UK. LONDON SSE WEMBLEY ARENA
http://www.podiuminfo.nl/(...)terdam_en_Antwerpen/quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe kom jij daar eigenlijk al zo snel aan als het maandag pas bekend wordt gemaakt?
Zal wel zijn als je op hun newsletter geabonneerd bent of zo.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zal wel zijn als je op hun newsletter geabonneerd bent of zo.
Check, al jarenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zal wel zijn als je op hun newsletter geabonneerd bent of zo.
Die heb ik toen moeten missen, ben nogsteeds boos op mezelf daarom, hopen dus dat ze weer fijn terug komen en niet ergens in een of andere uithoek.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:07 schreef H.Kemper het volgende:
Lijkt me stug dat je een pre-sale nodig hebt, vorige keer ziggodome was ook niet bepaald uitverkocht
Volgens mij vind Bloodymary Amsterdam ook een uithoekquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die heb ik toen moeten missen, ben nogsteeds boos op mezelf daarom, hopen dus dat ze weer fijn terug komen en niet ergens in een of andere uithoek.
Haha klopt, ik woon 40 km ten oosten van Eindhoven en rekeninghoudend met files en andere ellende ben je heel wat sneller in Belgie of Duitsland. Plus dat ik de sfeer daar vaak leuker vind. En de mensen kleiner, dat is ook handig. Maar gelukkig komt Placebo weer in Antwerpen en Keulen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:28 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Volgens mij vind Bloodymary Amsterdam ook een uithoek
Ach gisteren waren er mensen mee die voor het eerst naar de ziggo dome gingen en die kwamen nota bene uit Noord-Hollandquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ook nog maar 1 keer in Ziggo geweest. Bij Ennio Morricone, dat is andere koek!
Beste lijst wel. Zal wel duur geld kosten met al die grote arena's.quote:Placebo will play:
OCT 13 - DENMARK. AARHUS TRAIN
OCT 14 - DENMARK. COPENHAGEN VEGA MAIN HALL
OCT 16 - NORWAY. OSLO SENTRUM SCENE
OCT 18 - SWEDEN. STOCKHOLM CIRKUS
OCT 20 - FINLAND. HELSINKI HARTWALL ARENA
OCT 22 - LATVIA. RIGA ARENA
OCT 24 - RUSSIA. ST.PETERSBURG NEW ARENA
OCT 26 - RUSSIA. MOSCOW OLIMPIYSKIY
OCT 29 - POLAND. WARSAW TORWAR
OCT 31 - GERMANY. HAMBURG BARCLAYCARD ARENA
NOV 02 - GERMANY. COLOGNE LANXESS ARENA
NOV 04 - GERMANY. MUNICH OLYMPIAHALLE
NOV 05 - GERMANY. LEIPZIG ARENA
NOV 07 - GERMANY. BERLIN MERCEDES-BENZ ARENA
NOV 08 - CZECH REP. PRAGUE FORUM KARLIN
NOV 10 - CROATIA. ZAGREB CIBONA HALL
NOV 11 - HUNGARY. BUDAPEST SPORTARENA
NOV 13 - AUSTRIA. VIENNA STADTHALLE
NOV 15 - ITALY. MILAN MEDIOLANUM FORUM
NOV 16 - SWITZERLAND. ZURICH HALLENSTADION
NOV 18 - FRANCE. LILLE ZENITH
NOV 19 - BELGIUM. ANTWERP SPORTPALEIS
NOV 21 - HOLLAND. AMSTERDAM ZIGGO DOME
NOV 23 - GERMANY. FRANKFURT FESTHALLE
NOV 24 - GERMANY. STUTTGART SCHLEYERHALLE
NOV 26 - FRANCE. AMNEVILLE GALAXIE
NOV 28 - FRANCE. NANTES ZENITH METROPOLE
NOV 29 - FRANCE. PARIS ACCORHOTELS ARENA
DEC 02 - UK. GLASGOW SSE HYDRO
DEC 03 - UK. LEEDS FIRST DIRECT ARENA
DEC 05 - UK. MANCHESTER ARENA
DEC 06 - UK. NOTTINGHAM MOTORPOINT ARENA
DEC 08 - UK. BIRMINGHAM BARCLAYCARD ARENA
DEC 10 - IRELAND. DUBLIN 3ARENA
DEC 12 - UK. NEWPORT CENTRE
DEC 14 - UK. BRIGHTON CENTRE
DEC 15 - UK. LONDON SSE WEMBLEY ARENA
zullen ook duur geld verdienen jonguhquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Beste lijst wel. Zal wel duur geld kosten met al die grote arena's.
Bron?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Beste lijst wel. Zal wel duur geld kosten met al die grote arena's.
Ja man, met hun homofiele computers.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
zullen ook duur geld verdienen jonguh
Ja lieverd daar staat dat ze maandag de tourdates bekend maken, vandaar.quote:
houdjemond en kijk beter. Ik keek er zelf ook overheen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja lieverd daar staat dat ze maandag de tourdates bekend maken, vandaar.
Paar daaronder.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja lieverd daar staat dat ze maandag de tourdates bekend maken, vandaar.
Haha nee hoor!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt toch geneukt met 1 van die bentleden?
Jaja, dat wil niks zeggen hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Haha nee hoor!
Bevriend met de bassist, die is hartstikke homo.
Flikker hem in Parijs ff weg danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:43 schreef Leonos het volgende:
Ah, topic is eindelijk op mijn nivo!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2016 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Gaaf, maar ben niet zo'n die-hard Placebo fan, dus denk dat ik deze even laat schieten. Anders ben ik zo'n M-M-M-M-madness type die daar tijdens de obscure songs om zich heen staat te kijken wanneer de hitjes komen
Haha, ik vraag me dan alleen af op welk nummer je dan wel mee kan ma-ma-ma-ma-madnessen. For what it's worth misschien? Of wat is er eigenlijk heel bekend van Placebo?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Gaaf, maar ben niet zo'n die-hard Placebo fan, dus denk dat ik deze even laat schieten. Anders ben ik zo'n M-M-M-M-madness type die daar tijdens de obscure songs om zich heen staat te kijken wanneer de hitjes komen
Meds, Every You Every Me. Niet zó hitgevoelig als M-M-M-Madness, maar was meer beetje beeldspraak. Ik 'ken' van Placebo vooral de bekendere nummers.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik vraag me dan alleen af op welk nummer je dan wel mee kan ma-ma-ma-ma-madnessen. For what it's worth misschien? Of wat is er eigenlijk heel bekend van Placebo?
Ehrm.. where is my mind omdat Fight Club? En infra-red was een klein hitje.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik vraag me dan alleen af op welk nummer je dan wel mee kan ma-ma-ma-ma-madnessen. For what it's worth misschien? Of wat is er eigenlijk heel bekend van Placebo?
quote:Op maandag 14 maart 2016 10:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb bij Placebo ook geen wc-nummer. Bij Muse is dat Madness, maar helaas toen ik zaterdag terug kwam, kwam meteen daarna Undisclosed Desires. Dus had ik nog wel even kunnen blijven zitten...
Live vind ik m-m-m-madness nog wel te doen, thuis skip ik hem inderdaad heel vaak.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb bij Placebo ook geen wc-nummer. Bij Muse is dat Madness, maar helaas toen ik zaterdag terug kwam, kwam meteen daarna Undisclosed Desires. Dus had ik nog wel even kunnen blijven zitten...
Meen je dat? Ik vind Placebo live juist zo goed. Ze hebben wel geen enorme show er om heen, maar zelden een band gezien die zo lekker retestrak speelt.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:00 schreef Stofje het volgende:
[..]! Donderdag speelden ze UD niet, maar Madness vind ik live toch wel aardig. OT: wordt van dit nieuws niet super warm. 'Leuk', maar geen reden tot feest. Twijfel dus nog een beetje, vind Placebo vooral op plaat cd Spotify leuk.
Geen Bristol dit keer.quote:
Zelfinzicht komt met de jaren zullen we maar zeggen. Werd eens tijd.quote:Op maandag 14 maart 2016 09:57 schreef houdjemond het volgende:
MESSAGE FROM BRIAN ABOUT THE 20 YEARS WORLD TOUR
"...Let's just say there will be songs in the set that I've sworn never to play again. I think it's time that we purposefully acknowledged what a lot of Placebo fans really want to hear. They've been very patient with us since we rarely play our most commercially successful material.
Graagquote:Op maandag 14 maart 2016 11:28 schreef Operc het volgende:
[..]
Geen Bristol dit keer.
[..]
Zelfinzicht komt met de jaren zullen we maar zeggen. Werd eens tijd.
Haemoglobin dan maar?
Ligt er een beetje aan. Als ze "Commercially Successful Material" van de eerste 4 albums spelen ben ik dik tevreden. De afgelopen keren deden ze daar helaas maar weinig van, alsof Placebo pas begon bij Meds.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze zeggen toch juist dat ze meer commerciele nummers gaan spelen die ze anders niet spelen? Dat is toch juist niet fijn?
Tussen de 40 en de 50 vind ik heel schappelijk?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:04 schreef H.Kemper het volgende:
Had gehoopt dat de prijzen wat lager zouden liggen, normaal gesproken al een ramp om iemand te vinden die meegaat naar placebo laat staan met deze prijzen
Andere vrienden zoeken, ik moet al weer voor 9 man bestellen. Houden allemaal van Placebo!quote:Op maandag 14 maart 2016 12:04 schreef H.Kemper het volgende:
Had gehoopt dat de prijzen wat lager zouden liggen, normaal gesproken al een ramp om iemand te vinden die meegaat naar placebo laat staan met deze prijzen
Is ook een normale ziggo dome prijs, maar een beetje prijzig om iemand kennis met een band te laten makenquote:Op maandag 14 maart 2016 12:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tussen de 40 en de 50 vind ik heel schappelijk?
gelukkig een medestander gevondenquote:Op maandag 14 maart 2016 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Andere vrienden zoeken, ik moet al weer voor 9 man bestellen. Houden allemaal van Placebo!
Ooh op die manier, dan kan ik er wel inkomen ja, maar tof dat je iemand hebt gevonden.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:37 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Is ook een normale ziggo dome prijs, maar een beetje prijzig om iemand kennis met een band te laten maken
Het is verslavend hequote:Op maandag 14 maart 2016 14:17 schreef beantherio het volgende:
Na de ene band die ik 15 jaar geleden voor het laatst op LL zag (Muse) ga ik deze week maar kaarten kopen voor de andere band die ik 15 jaar geleden voor het laatst op LL zag.
Is ook mijn idee. Vond het geluid vorige keer in Ziggo erg slecht.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga weer voor het Sportpaleis. 2 dagen eerder dan jullieEn fijn op een zaterdag!
Ja, schuin tegenover is een heeeele grote parkeerplaats waar je voor ¤ 5 mag staan. En tegenover het Sportpaleis heb je ook Backstage, een cafe waar je vantevoren wat kunt drinken en een goede hamburger kunt eten en waar ze altijd dvd's op hebben staan van concerten van de band die er die avond speelt.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Is ook mijn idee. Vond het geluid vorige keer in Ziggo erg slecht.
Kun je bij het Sportpaleis in de buurt ergens handig parkeren?
Ervaring van een paar jaar geleden is dat je je auto ook op een P&R buiten Antwerpen kwijt kunt (gratis) en dan met je concertkaartje gratis met de tram naar het Sportpaleis kunt. Scheelt veel files. Weet niet of dat nu nog steeds zo is. (Was in 2012.)quote:Op maandag 14 maart 2016 20:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Is ook mijn idee. Vond het geluid vorige keer in Ziggo erg slecht.
Kun je bij het Sportpaleis in de buurt ergens handig parkeren?
Vrijdag proberen? Gok dat ze maar een x-aantal kaarten voor de pre-sale hebben gereserveerd?quote:
Ja, dat maar doen inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vrijdag proberen? Gok dat ze maar een x-aantal kaarten voor de pre-sale hebben gereserveerd?
Zit ook nog te refreshen, maar ze komen niet meer tevoorschijn..quote:
Hoe doe je er trouwens 9 met een limiet van 8? Gewoon 2x mazzel gehad?quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeh, dan heb ik geluk gehad met 9 staanplaatsen. Maar er gaan er inderdaad maar heel beperkt in de presale. Vrijdag gaat zeker lukken voor jullie, verwacht niet dat het heel snel uitverkoopt.
De limiet was 10. Was voor Sportpaleis, misschien Ziggo wel 8? En ik had al inlog van Tele Ticket Service omdat ik vaak in Belgie bestel. Dus was er eigenlijk heel snel en smooth doorheen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe doe je er trouwens 9 met een limiet van 8? Gewoon 2x mazzel gehad?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De limiet was 10. Was voor Sportpaleis, misschien Ziggo wel 8? En ik had al inlog van Tele Ticket Service omdat ik vaak in Belgie bestel. Dus was er eigenlijk heel snel en smooth doorheen.
Ohgod dat is ook zo ,nouja dan zit iedereen daar in de rij.. Als de servers het gaan trekken..quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:14 schreef H.Kemper het volgende:
Had net een overleg dus helemaal vergetenVrijdag maar proberen dan...
al is die verkoop uiteraard op hetzelfde tijdstip als de verkoop van Radiohead
Gelukkig was het jaren geleden niet anders, toen ging Tenacious D samen met Radiohead in de verkoop... uurtje tijdsverschil kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohgod dat is ook zo ,nouja dan zit iedereen daar in de rij.. Als de servers het gaan trekken..
Dat was vast ook feest. Weet de frustratie bij Muse nog wel..quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:20 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Gelukkig was het jaren geleden niet anders, toen ging Tenacious D samen met Radiohead in de verkoop... uurtje tijdsverschil kan natuurlijk nietTicketmaster/Livenation/Mojo
Welcome to my worldquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:11 schreef k_man het volgende:
Ik heb dit keer juist bewust een zitplaats gekozen. Ben wel een beetje klaar met het gedrag van veel medebezoekers tegenwoordig - geduw in je rug, mensen die opeens op 1 cm voor je neus komen staan. Eens kijken hoe dit bevalt.
In 140 (Sportpaleis). Jij?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Welcome to my worldWelk vak zit je?
De enige stress die ik zou hebben is het feit dat ze gelijk online gaan met Radiohead..quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:34 schreef beantherio het volgende:
Hoe snel verkopen Placebo-concerten in Ziggeaudomes over het algemeen uit? Wordt het stressen morgen?
Het event van Placebo heeft gelukkig geen last van de wachtrij van Radiohead, enige uitdaging is op hetzelfde moment 2x bestellen. Bij welke bestelling leg je nou de prioriteitquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De enige stress die ik zou hebben is het feit dat ze gelijk online gaan met Radiohead..
Radiohead is zo uitverkocht, dus als je daarheen wilt zou ik daarvoor gaan, heb het vermoeden dat Placebo niet eens uitverkoopt meteen vanochtend.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:21 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Het event van Placebo heeft gelukkig geen last van de wachtrij van Radiohead, enige uitdaging is op hetzelfde moment 2x bestellen. Bij welke bestelling leg je nou de prioriteit
Ha mijn ideequote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Radiohead is zo uitverkocht, dus als je daarheen wilt zou ik daarvoor gaan, heb het vermoeden dat Placebo niet eens uitverkoopt meteen vanochtend.
quote:
quote:Het is 10:00 geweest en de verkoop is begonnen! We zijn druk bezig alle aanvragen te verwerken. So stay calm & don't refresh.
Daarom, geen idee hoe radiohead het doet op dit moment..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:26 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Ha mijn ideePlacebo was de vorige keer ziggo dome ook niet uitverkocht, qua zitplaatsen was de 2e ring zelfs gesloten
De Ziggodome lijkt me ook wel een tikkeltje te groot voor bands als Placebo. Ze hebben wel een bepaalde aanhang maar voor m'n gevoel zitten ze net tussen het niveau van HMH en Ziggodome in.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:26 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Ha mijn ideePlacebo was de vorige keer ziggo dome ook niet uitverkocht, qua zitplaatsen was de 2e ring zelfs gesloten
Precies, denk dat de HMH net een tikje te klein is en dan krijg je ook weer scheve gezichten..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
De Ziggodome lijkt me ook wel een tikkeltje te groot voor bands als Placebo. Ze hebben wel een bepaalde aanhang maar voor m'n gevoel zitten ze net tussen het niveau van HMH en Ziggodome in.
En in Belgiė staan ze in het Sportpaleis. Dat is nog 5.000 man meer dan Ziggo. Maar ik heb wel het idee dat ze in Belgiė een stuk populairder zijn dan hier.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
De Ziggodome lijkt me ook wel een tikkeltje te groot voor bands als Placebo. Ze hebben wel een bepaalde aanhang maar voor m'n gevoel zitten ze net tussen het niveau van HMH en Ziggodome in.
Misschien omdat Brian uit Belgiė komt? Geen idee eigenlijk maar heb ook het idee dat er in Nederland, behalve de vaste aanhang, niet heel veel animo voor is inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En in Belgiė staan ze in het Sportpaleis. Dat is nog 5.000 man meer dan Ziggo. Maar ik heb wel het idee dat ze in Belgiė een stuk populairder zijn dan hier.
En misschien omdat Belgie wel een goede landelijke radiozender heeft waar ze dat soort muziek draaien en promoten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien omdat Brian uit Belgiė komt? Geen idee eigenlijk maar heb ook het idee dat er in Nederland, behalve de vaste aanhang, niet heel veel animo voor is inderdaad.
Zal, thank God, wel aan gebrek aan commerciėle liedjes liggen?
Je kon er kaartjes voor kopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:01 schreef Leonos het volgende:
Zullen ze niet gewoon de bovenste ring dichtgooien?
Of kon je daar ook kaarten voor kopen?
Had een idee geweest, maar bij Mojo zullen ze de rekensom wel gemaakt hebben. 1x een niet helemaal volle Ziggodome is waarschijnlijk goedkoper dan 2x een volle HMH vermoed ik.quote:
Aan de andere locaties van de tour te zien zijn het allemaal gelijksoortige venues.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Had een idee geweest, maar bij Mojo zullen ze de rekensom wel gemaakt hebben. 1x een niet helemaal volle Ziggodome is waarschijnlijk goedkoper dan 2x een volle HMH vermoed ik.
Mja, Editors had paar jaar terug ook maar een half Ziggo Dome, daarna wel 4x HMH...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Had een idee geweest, maar bij Mojo zullen ze de rekensom wel gemaakt hebben. 1x een niet helemaal volle Ziggodome is waarschijnlijk goedkoper dan 2x een volle HMH vermoed ik.
Ik zou me kunnen voorstellen dat het voor de planning van de tour wel fijner is om hier maar 1 avond te zijn i.p.v. een halve week of zo. Allemaal variabelen die ongetwijfeld meegewogen zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, Editors had paar jaar terug ook maar een half Ziggo Dome, daarna wel 4x HMH...
Dus het is MOJO niet vreemd dat trucje.... zal deels wel planning zijn gok ik,..
Vredenburg was natuurlijk een heel ander verhaal.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:57 schreef cleany het volgende:
We zijn er ook bij. Placebo in Vredenburg vorige keer wat uitverkocht en ik dacht dat het het beste was er op tijd bij te zijn, vooral omdat het een speciale tour is.
Ja, oke maar toen ik in Ahoy was, was het ook vol en dat is niet veel kleiner dan Ziggo Dome (ja, ik moest het wel nog even opzoeken)quote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Vredenburg was natuurlijk een heel ander verhaal.
Dat was toch de Meds tour ?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:32 schreef cleany het volgende:
t ook vol en dat is niet veel kleiner dan Ziggo Dome (ja, ik moest het wel nog even opzoeken)
quote:
Bij beide tours stonden ze in Ahoy. (December 2006 en December 2009.) Volgens mij beide keren uitverkocht, maar durf het niet zeker te zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:14 schreef cleany het volgende:
[..]
Nee, dat was de Battle For The Sun tour
Niet alles draait om jou.quote:Op zondag 20 november 2016 21:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Beetje standaard toch inmiddels als aanloop naar Too Many Friends. Maar ik voelde me niet aangesproken, telefoon lekker thuis gelaten.
Nee zeker niet! En het is inderdaad heel goed dat hij de mensen daar op aanspreekt. Vind het ook altijd ongelooflijk hoeveel mensen het hele concert met hun mobiel bezig zijn en gewoon de helft missen van wat er allemaal gebeurt.quote:
Ja en voor wat? Als je die filmpjes dan terugziet op youtube is de kwaliteit eigenlijk altijd prut.quote:Op maandag 21 november 2016 10:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee zeker niet! En het is inderdaad heel goed dat hij de mensen daar op aanspreekt. Vind het ook altijd ongelooflijk hoeveel mensen het hele concert met hun mobiel bezig zijn en gewoon de helft missen van wat er allemaal gebeurt.
Snap ik ook nooit, fotootje oké, leuk om later terug te zien. Maar die crappy filmpjesquote:Op maandag 21 november 2016 10:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja en voor wat? Als je die filmpjes dan terugziet op youtube is de kwaliteit eigenlijk altijd prut.
Zo te lezen wel.quote:Op maandag 21 november 2016 14:15 schreef MCH het volgende:
Is Molko weer helemaal in vorm na die gźnante inzinking aan het begin van de Europse tour (geloof in Denemarken)?
Ja zeker, was niets meer van te merken!quote:Op maandag 21 november 2016 14:15 schreef MCH het volgende:
Is Molko weer helemaal in vorm na die gźnante inzinking aan het begin van de Europse tour (geloof in Denemarken)?
Die clip lieten ze zien omdat die vroeger nooit is uitgebracht. Omdat ie zo bar slecht is.quote:Op zondag 20 november 2016 12:44 schreef k_man het volgende:
Nou het begin was niet geweldig. Waarom beginnen met het vertonen van een clip? We zijn toch hier om ze live te zien? Ook de eerste paar nummers waren niet al te best. O.a. Special Needs - toch een favoriet nummer - kwam niet echt uit de verf. Gelukkig werd het later wel een heel stuk beter, voor alle ladies and gentlemen and those of you who find yourself somewhere in between...
Een jaar of 5 geleden begonnen ze daarmee op Lowlands, dat was echt geniaal.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Nancy Boy vond ik ook gaaf! Kan me eigenlijk niet herinneren die ooit eerder live gehoord/gezien te hebben terwijl ik Placebo toch al vaak gezien heb.
quote:Op woensdag 23 november 2016 10:32 schreef Leonos het volgende:
http://www.oor.nl/#!/arti(...)stje_placebo/concert
Weer een prachtige review van oor."En als de neuzen dan nog niet helemaal bij het podium waren, zorgt het prachtige Without You I’m Nothing daar wel voor. Dit nummer werd oorspronkelijk opgenomen met David Bowie" OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |