Dat was vast ook feest. Weet de frustratie bij Muse nog wel..quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:20 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Gelukkig was het jaren geleden niet anders, toen ging Tenacious D samen met Radiohead in de verkoop... uurtje tijdsverschil kan natuurlijk nietTicketmaster/Livenation/Mojo
Welcome to my worldquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:11 schreef k_man het volgende:
Ik heb dit keer juist bewust een zitplaats gekozen. Ben wel een beetje klaar met het gedrag van veel medebezoekers tegenwoordig - geduw in je rug, mensen die opeens op 1 cm voor je neus komen staan. Eens kijken hoe dit bevalt.
In 140 (Sportpaleis). Jij?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Welcome to my worldWelk vak zit je?
De enige stress die ik zou hebben is het feit dat ze gelijk online gaan met Radiohead..quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:34 schreef beantherio het volgende:
Hoe snel verkopen Placebo-concerten in Ziggeaudomes over het algemeen uit? Wordt het stressen morgen?
Het event van Placebo heeft gelukkig geen last van de wachtrij van Radiohead, enige uitdaging is op hetzelfde moment 2x bestellen. Bij welke bestelling leg je nou de prioriteitquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De enige stress die ik zou hebben is het feit dat ze gelijk online gaan met Radiohead..
Radiohead is zo uitverkocht, dus als je daarheen wilt zou ik daarvoor gaan, heb het vermoeden dat Placebo niet eens uitverkoopt meteen vanochtend.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:21 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Het event van Placebo heeft gelukkig geen last van de wachtrij van Radiohead, enige uitdaging is op hetzelfde moment 2x bestellen. Bij welke bestelling leg je nou de prioriteit
Ha mijn ideequote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Radiohead is zo uitverkocht, dus als je daarheen wilt zou ik daarvoor gaan, heb het vermoeden dat Placebo niet eens uitverkoopt meteen vanochtend.
quote:
quote:Het is 10:00 geweest en de verkoop is begonnen! We zijn druk bezig alle aanvragen te verwerken. So stay calm & don't refresh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, geen idee hoe radiohead het doet op dit moment..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:26 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Ha mijn ideePlacebo was de vorige keer ziggo dome ook niet uitverkocht, qua zitplaatsen was de 2e ring zelfs gesloten
De Ziggodome lijkt me ook wel een tikkeltje te groot voor bands als Placebo. Ze hebben wel een bepaalde aanhang maar voor m'n gevoel zitten ze net tussen het niveau van HMH en Ziggodome in.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:26 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Ha mijn ideePlacebo was de vorige keer ziggo dome ook niet uitverkocht, qua zitplaatsen was de 2e ring zelfs gesloten
Precies, denk dat de HMH net een tikje te klein is en dan krijg je ook weer scheve gezichten..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
De Ziggodome lijkt me ook wel een tikkeltje te groot voor bands als Placebo. Ze hebben wel een bepaalde aanhang maar voor m'n gevoel zitten ze net tussen het niveau van HMH en Ziggodome in.
En in België staan ze in het Sportpaleis. Dat is nog 5.000 man meer dan Ziggo. Maar ik heb wel het idee dat ze in België een stuk populairder zijn dan hier.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
De Ziggodome lijkt me ook wel een tikkeltje te groot voor bands als Placebo. Ze hebben wel een bepaalde aanhang maar voor m'n gevoel zitten ze net tussen het niveau van HMH en Ziggodome in.
Misschien omdat Brian uit België komt? Geen idee eigenlijk maar heb ook het idee dat er in Nederland, behalve de vaste aanhang, niet heel veel animo voor is inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En in België staan ze in het Sportpaleis. Dat is nog 5.000 man meer dan Ziggo. Maar ik heb wel het idee dat ze in België een stuk populairder zijn dan hier.
En misschien omdat Belgie wel een goede landelijke radiozender heeft waar ze dat soort muziek draaien en promoten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien omdat Brian uit België komt? Geen idee eigenlijk maar heb ook het idee dat er in Nederland, behalve de vaste aanhang, niet heel veel animo voor is inderdaad.
Zal, thank God, wel aan gebrek aan commerciële liedjes liggen?
Je kon er kaartjes voor kopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:01 schreef Leonos het volgende:
Zullen ze niet gewoon de bovenste ring dichtgooien?
Of kon je daar ook kaarten voor kopen?
Had een idee geweest, maar bij Mojo zullen ze de rekensom wel gemaakt hebben. 1x een niet helemaal volle Ziggodome is waarschijnlijk goedkoper dan 2x een volle HMH vermoed ik.quote:
Aan de andere locaties van de tour te zien zijn het allemaal gelijksoortige venues.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Had een idee geweest, maar bij Mojo zullen ze de rekensom wel gemaakt hebben. 1x een niet helemaal volle Ziggodome is waarschijnlijk goedkoper dan 2x een volle HMH vermoed ik.
Mja, Editors had paar jaar terug ook maar een half Ziggo Dome, daarna wel 4x HMH...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Had een idee geweest, maar bij Mojo zullen ze de rekensom wel gemaakt hebben. 1x een niet helemaal volle Ziggodome is waarschijnlijk goedkoper dan 2x een volle HMH vermoed ik.
Ik zou me kunnen voorstellen dat het voor de planning van de tour wel fijner is om hier maar 1 avond te zijn i.p.v. een halve week of zo. Allemaal variabelen die ongetwijfeld meegewogen zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, Editors had paar jaar terug ook maar een half Ziggo Dome, daarna wel 4x HMH...
Dus het is MOJO niet vreemd dat trucje.... zal deels wel planning zijn gok ik,..
Vredenburg was natuurlijk een heel ander verhaal.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:57 schreef cleany het volgende:
We zijn er ook bij. Placebo in Vredenburg vorige keer wat uitverkocht en ik dacht dat het het beste was er op tijd bij te zijn, vooral omdat het een speciale tour is.
Ja, oke maar toen ik in Ahoy was, was het ook vol en dat is niet veel kleiner dan Ziggo Dome (ja, ik moest het wel nog even opzoeken)quote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Vredenburg was natuurlijk een heel ander verhaal.
Dat was toch de Meds tour ?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:32 schreef cleany het volgende:
t ook vol en dat is niet veel kleiner dan Ziggo Dome (ja, ik moest het wel nog even opzoeken)
quote:
Bij beide tours stonden ze in Ahoy. (December 2006 en December 2009.) Volgens mij beide keren uitverkocht, maar durf het niet zeker te zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:14 schreef cleany het volgende:
[..]
Nee, dat was de Battle For The Sun tour
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |