Alleen geen wijn voor jouquote:
Dat is wel een domper, maar ik ben inmiddels aardig gewend aan het alcoholvrije levenquote:
Ach, het is niet anders. Ik moet me ook gewoon netjes inhouden hoor, morgen werken. Al helpt een taxi naar huis welquote:Op maandag 15 juni 2015 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel een domper, maar ik ben inmiddels aardig gewend aan het alcoholvrije leven
Kan zomaar dat wij er ook belanden hoor, moet even kijken hoe het loopt qua tijd etcquote:Op maandag 15 juni 2015 16:53 schreef morgane het volgende:
Helaas, ik ga voor de dagschotel bij La Place dus daar mis je waarschijnlijk niks aan
Ik zit al in de trein naar Utrecht (gelijk door vanuit m'n werk) dus ik ben iig op tijdquote:Op maandag 15 juni 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan zomaar dat wij er ook belanden hoor, moet even kijken hoe het loopt qua tijd etc.
Ja, die luxe heb ik niet, ik moet nog tot 17:30 en dan nog naar de auto en dan snel die kant op. En dan dus nog etenquote:Op maandag 15 juni 2015 16:56 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik zit al in de trein naar Utrecht (gelijk door vanuit m'n werk) dus ik ben iig op tijd
vol? je stond in de zaal zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Prima concert, uitstekend vermaakt.
Wel beetje tegenvallende zaal, opzich goed geluid, maar waarom maar 1 klein deurtje? En het was iets te vol vond ik.
Maar verder niet zeiken natuurlijk, goeie set, lekker gespeeld. Helaas geen FOK!ker gespot.
Ja, we waren ook best laat hoor, maar ik vond het echt een beetje een trechter waar je doorgeperst werdquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:01 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
vol? je stond in de zaal zeker?![]()
Tijdens dit soort concerten is het prima om op een van de trappen te staan aan de zijkant en daar is plek genoeg
Was ook aan de late kant (om 18:30 al in utrecht maar het terras zat te lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we waren ook best laat hoor, maar ik vond het echt een beetje een trechter waar je doorgeperst werd.
En ik stond wel redelijk dicht bij de bar, ook belangrijk. Het was mijn eerste keer daar, moet het idd nog even een keer goed doorhebben.
Ja, dat is opzich wel goed, dat de zaal naar beneden afloopt. Ik klaag ook een beetje teveel hoor...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:42 schreef k_man het volgende:
Ik was er pas om 20:15, maar ik kon nog makkelijk een prima plek vinden: op het balkon, vooraan, bijna in het midden.
En het voordeel van deze zaal is dat je op het balkon echt goed staat, dichtbij het podium. In de Ronda kunnen meer mensen dan in de grote zaal van Paradiso. Toch heb je in de Ronda vaak een beter zicht op het podium, ook al sta je achteraan.
Niet alleen dat. De meeste zalen (zoals Paradiso dus) zijn smal en lang. De Ronda is breed en kort, zodat je veel dichter bij het podium staat.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is opzich wel goed, dat de zaal naar beneden afloopt. Ik klaag ook een beetje teveel hoor...
Zaal is inderdaad prima bedacht, voordeel van het brede podium is dat er visueel ook meer mogelijk is... die schermen van gisteren hadden ze nooit kunnen gebruiken in bv Paradisoquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet alleen dat. De meeste zalen (zoals Paradiso dus) zijn smal en lang. De Ronda is breed en kort, zodat je veel dichter bij het podium staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |