Niet alles draait om jou.quote:Op zondag 20 november 2016 21:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Beetje standaard toch inmiddels als aanloop naar Too Many Friends. Maar ik voelde me niet aangesproken, telefoon lekker thuis gelaten.
Nee zeker niet! En het is inderdaad heel goed dat hij de mensen daar op aanspreekt. Vind het ook altijd ongelooflijk hoeveel mensen het hele concert met hun mobiel bezig zijn en gewoon de helft missen van wat er allemaal gebeurt.quote:
Ja en voor wat? Als je die filmpjes dan terugziet op youtube is de kwaliteit eigenlijk altijd prut.quote:Op maandag 21 november 2016 10:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee zeker niet! En het is inderdaad heel goed dat hij de mensen daar op aanspreekt. Vind het ook altijd ongelooflijk hoeveel mensen het hele concert met hun mobiel bezig zijn en gewoon de helft missen van wat er allemaal gebeurt.
Snap ik ook nooit, fotootje oké, leuk om later terug te zien. Maar die crappy filmpjesquote:Op maandag 21 november 2016 10:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja en voor wat? Als je die filmpjes dan terugziet op youtube is de kwaliteit eigenlijk altijd prut.
Zo te lezen wel.quote:Op maandag 21 november 2016 14:15 schreef MCH het volgende:
Is Molko weer helemaal in vorm na die gênante inzinking aan het begin van de Europse tour (geloof in Denemarken)?
Ja zeker, was niets meer van te merken!quote:Op maandag 21 november 2016 14:15 schreef MCH het volgende:
Is Molko weer helemaal in vorm na die gênante inzinking aan het begin van de Europse tour (geloof in Denemarken)?
Die clip lieten ze zien omdat die vroeger nooit is uitgebracht. Omdat ie zo bar slecht is.quote:Op zondag 20 november 2016 12:44 schreef k_man het volgende:
Nou het begin was niet geweldig. Waarom beginnen met het vertonen van een clip? We zijn toch hier om ze live te zien? Ook de eerste paar nummers waren niet al te best. O.a. Special Needs - toch een favoriet nummer - kwam niet echt uit de verf. Gelukkig werd het later wel een heel stuk beter, voor alle ladies and gentlemen and those of you who find yourself somewhere in between...
Een jaar of 5 geleden begonnen ze daarmee op Lowlands, dat was echt geniaal.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Nancy Boy vond ik ook gaaf! Kan me eigenlijk niet herinneren die ooit eerder live gehoord/gezien te hebben terwijl ik Placebo toch al vaak gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2016 10:32 schreef Leonos het volgende:
http://www.oor.nl/#!/arti(...)stje_placebo/concert
Weer een prachtige review van oor."En als de neuzen dan nog niet helemaal bij het podium waren, zorgt het prachtige Without You I’m Nothing daar wel voor. Dit nummer werd oorspronkelijk opgenomen met David Bowie" OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |