Flikker hem in Parijs ff weg danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:43 schreef Leonos het volgende:
Ah, topic is eindelijk op mijn nivo!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2016 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Gaaf, maar ben niet zo'n die-hard Placebo fan, dus denk dat ik deze even laat schieten. Anders ben ik zo'n M-M-M-M-madness type die daar tijdens de obscure songs om zich heen staat te kijken wanneer de hitjes komen
Haha, ik vraag me dan alleen af op welk nummer je dan wel mee kan ma-ma-ma-ma-madnessen. For what it's worth misschien? Of wat is er eigenlijk heel bekend van Placebo?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Gaaf, maar ben niet zo'n die-hard Placebo fan, dus denk dat ik deze even laat schieten. Anders ben ik zo'n M-M-M-M-madness type die daar tijdens de obscure songs om zich heen staat te kijken wanneer de hitjes komen
Meds, Every You Every Me. Niet zó hitgevoelig als M-M-M-Madness, maar was meer beetje beeldspraak. Ik 'ken' van Placebo vooral de bekendere nummers.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik vraag me dan alleen af op welk nummer je dan wel mee kan ma-ma-ma-ma-madnessen. For what it's worth misschien? Of wat is er eigenlijk heel bekend van Placebo?
Ehrm.. where is my mind omdat Fight Club? En infra-red was een klein hitje.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik vraag me dan alleen af op welk nummer je dan wel mee kan ma-ma-ma-ma-madnessen. For what it's worth misschien? Of wat is er eigenlijk heel bekend van Placebo?
quote:Op maandag 14 maart 2016 10:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb bij Placebo ook geen wc-nummer. Bij Muse is dat Madness, maar helaas toen ik zaterdag terug kwam, kwam meteen daarna Undisclosed Desires. Dus had ik nog wel even kunnen blijven zitten...
Live vind ik m-m-m-madness nog wel te doen, thuis skip ik hem inderdaad heel vaak.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb bij Placebo ook geen wc-nummer. Bij Muse is dat Madness, maar helaas toen ik zaterdag terug kwam, kwam meteen daarna Undisclosed Desires. Dus had ik nog wel even kunnen blijven zitten...
Meen je dat? Ik vind Placebo live juist zo goed. Ze hebben wel geen enorme show er om heen, maar zelden een band gezien die zo lekker retestrak speelt.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:00 schreef Stofje het volgende:
[..]! Donderdag speelden ze UD niet, maar Madness vind ik live toch wel aardig. OT: wordt van dit nieuws niet super warm. 'Leuk', maar geen reden tot feest. Twijfel dus nog een beetje, vind Placebo vooral op plaat cd Spotify leuk.
Geen Bristol dit keer.quote:
Zelfinzicht komt met de jaren zullen we maar zeggen. Werd eens tijd.quote:Op maandag 14 maart 2016 09:57 schreef houdjemond het volgende:
MESSAGE FROM BRIAN ABOUT THE 20 YEARS WORLD TOUR
"...Let's just say there will be songs in the set that I've sworn never to play again. I think it's time that we purposefully acknowledged what a lot of Placebo fans really want to hear. They've been very patient with us since we rarely play our most commercially successful material.
Graagquote:Op maandag 14 maart 2016 11:28 schreef Operc het volgende:
[..]
Geen Bristol dit keer.
[..]
Zelfinzicht komt met de jaren zullen we maar zeggen. Werd eens tijd.
Haemoglobin dan maar?
Ligt er een beetje aan. Als ze "Commercially Successful Material" van de eerste 4 albums spelen ben ik dik tevreden. De afgelopen keren deden ze daar helaas maar weinig van, alsof Placebo pas begon bij Meds.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze zeggen toch juist dat ze meer commerciele nummers gaan spelen die ze anders niet spelen? Dat is toch juist niet fijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |