Nou hij heeft vandaag weer een prima slag geslagen....quote:Op maandag 20 juli 2015 19:05 schreef Funzel het volgende:
Rahal tweede in de stand nu, zal wat zijn als die 'm wint zeg.
Heb je een bron daarvoor? En dat bedoel ik vriendelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:09 schreef ForzaMilan het volgende:
De Indycar organisatie bevestigde zojuist dat Wilson hersenletsel heeft opgelopen.
Bron? Ik kan niets vinden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:09 schreef ForzaMilan het volgende:
Damn.. hoe groot is die kans..
De Indycar organisatie bevestigde zojuist dat Wilson hersenletsel heeft opgelopen.
Dit is officiele twitterquote:
Ik denk dat head injury eerder hoofdletsel als hersenletsel betekent. In beide gevallen natuurlijk zorgelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:23 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Dit is officiele twitter
@Indycar
Justin Wilson was transported to the hospital for a head injury. More info will be communicated when available. #INDYCAR #ABCSupply500
Gast Hij krijgt een 17Kg wegende nosecone op zijn helm met 200 a 250Km/h... Denk je dat ie niet op zijn minst hersenletsel heeft? Zijn hoofd kan er nog prima uit zien, Als die grijze massa een teringzwieper heeft gemaakt is dat een stuk erger hoor....quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik denk dat head injury eerder hoofdletsel als hersenletsel betekent. In beide gevallen natuurlijk zorgelijk.
Het is nog altijd meneer gast.quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:30 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Gast Hij krijgt een 17Kg wegende nosecone op zijn helm met 200 a 250Km/h... Denk je dat ie niet op zijn minst hersenletsel heeft? Zijn hoofd kan er nog prima uit zien, Als die grijze massa een teringzwieper heeft gemaakt is dat een stuk erger hoor....
https://twitter.com/brantjames/status/635590106552909824quote:Hunter-Reay was told Wilson was unconscious and not responding when he was last updated. @IndyCar
Montoya 500quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:58 schreef nils7 het volgende:
Wat is de stand nu? JPM op kop nog (heb gister de race gemist)
Montoya mag derde worden als Rahal wint...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Montoya 500
Rahal 466
Dixon 453
Power 439
Castroneves 423
Newgarden 413
Deze 6 hebben nog kans op de titel, vanwege de dubbele punten in de laatste race.
twitter:IMS twitterde op dinsdag 25-08-2015 om 03:14:59#INDYCAR driver Justin Wilson has passed away as a result of his injuries. #BadassWilson http://t.co/6EdUU9HUlO http://t.co/ysYkfc4WSu reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 03:51 schreef ForzaMilan het volgende:
With deep sadness, the parents of Justin Wilson, Keith and Lynne, his wife Julia, and his brother Stefan share the news that Justin passed away today after succumbing to injuries suffered during the Verizon IndyCar event at Pocono Raceway on Sunday, August 23.
Justin was a loving father and devoted husband, as well as a highly competitive racing driver who was respected by his peers.
The family would like to thank the staff at the Lehigh Valley Health Network Cedar Crest Hospital, Pocono Raceway, Andretti Autosport, and the Verizon IndyCar Series as well as the entire racing community for the amazing outpouring of support from fans around the world.
The family has requested that in lieu of flowers, donations be made to the Wilson Children’s Fund care of INDYCAR.
Wilson Children’s Fund
C/O INDYCAR
4551 West 16th Street
Indianapolis, IN 46222
Wel een kleinere kans om met 300 iets tegen je helm te krijgen dan op een oval waar ze vaker wel 300+ rijden dan langzamerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:34 schreef Fir3fly het volgende:
Mwah. Freak accident, net als Bianchi. Had ook op een straatcirctuit kunnen gebeuren.
Tragisch, maar geen reden om hier overdreven op te gaan reageren.
Wellicht, maar veel maakt het niet uit. Surtees, Massa en Bianchi reden ook niet op een oval. Dat heeft er vrij weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wel een kleinere kans om met 300 iets tegen je helm te krijgen dan op een oval waar ze vaker wel 300+ rijden dan langzamer
Maar dit is wel een triest dieptepunt in een reeks van ongevallen die mijns inziens gewoon voorkomen hadden kunnen worden door niet langer op banen te rijden die simpelweg niet geschikt zijn voor dit soort auto's... Een mening die velen met mij delen. Dus overdreven reageren is het niet. Het is gewoon weer pijnlijk duidelijk dat het juist niet overdreven is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:34 schreef Fir3fly het volgende:
Mwah. Freak accident, net als Bianchi. Had ook op een straatcirctuit kunnen gebeuren.
Tragisch, maar geen reden om hier overdreven op te gaan reageren.
Openwheel auto's moet je inderdaad niet meer op ovals laten racen. Of ze moeten een dusdanige bescherming krijgen dat dit soort dingen niet meer gebeuren. Maar stel dat ze niet meer op ovals zouden gaan rijden dan is de traditie van de indy500 ook verleden tijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:32 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar dit is wel een triest dieptepunt in een reeks van ongevallen die mijns inziens gewoon voorkomen hadden kunnen worden door niet langer op banen te rijden die simpelweg niet geschikt zijn voor dit soort auto's... Een mening die velen met mij delen. Dus overdreven reageren is het niet. Het is gewoon weer pijnlijk duidelijk dat het juist niet overdreven is.
Dat is waar... Of er moet echt iets veranderen aan de reglementen om pack racing te voorkomen, en te zorgen dat dit soort zware onderdelen niet meer van de auto af kunnen komen. Ik snap ook wel dat dit een freak accident was, maar het trackrecord van de Indycars helpt ze hier niet bij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Openwheel auto's moet je inderdaad niet meer op ovals laten racen. Of ze moeten een dusdanige bescherming krijgen dat dit soort dingen niet meer gebeuren. Maar stel dat ze niet meer op ovals zouden gaan rijden dan is de traditie van de indy500 ook verleden tijd.
twitter:edcarpenter20 twitterde op zondag 28-06-2015 om 01:53:12I love close @IndyCar racing. Hate to see drivers bad mouthing a series. If you want to race, race. If not, retire. reageer retweet
is er een filmpje van Massa en de veer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
R.I.P. [ afbeelding ]
Wat een bizar ongeluk, het zet je nog eens aan het denken hoeveel geluk Massa had dat het "maar" een veer was...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
is er een filmpje van Massa en de veer?
Kanaan verwoordt het ook prima.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:32 schreef sasquatsch het volgende:
Racen is gevaarlijk. Dat is een feit en iedere coureur maakt voor zichzelf uit of ze het risico nemen of niet (zoals Mike Conway). Anders kun je net zo goed elke vorm van auto/motorsport verbieden.
Om Ed Carpenter aan te halen (na de race op Fontana):twitter:edcarpenter20 twitterde op zondag 28-06-2015 om 01:53:12I love close @IndyCar racing. Hate to see drivers bad mouthing a series. If you want to race, race. If not, retire. reageer retweet
twitter:TonyKanaan twitterde op dinsdag 25-08-2015 om 03:40:05Why do we do this? Because we love it, don't want to be anywhere else but a race car. We will keep your legacy my friend. Racers race. reageer retweet
Ah ja... Maar racen kan best veiliger gemaakt worden... Anders hadden we nu nog geen vangrails gehad langs de banen. De weg die de Indycars is ingeslagen is simpelweg niet de juiste, en dat is wat de coureurs nu zeggen (en al zeggen sinds Dan Wheldon's crash).quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:32 schreef sasquatsch het volgende:
Racen is gevaarlijk. Dat is een feit en iedere coureur maakt voor zichzelf uit of ze het risico nemen of niet (zoals Mike Conway). Anders kun je net zo goed elke vorm van auto/motorsport verbieden.
Om Ed Carpenter aan te halen (na de race op Fontana):twitter:edcarpenter20 twitterde op zondag 28-06-2015 om 01:53:12I love close @IndyCar racing. Hate to see drivers bad mouthing a series. If you want to race, race. If not, retire. reageer retweet
Dat het veiliger gemaakt kan worden ben ik met je eens. De DW12 zou al een stuk veiliger moeten zijn dan de Panoz die ervoor gebruikt werd. Maar dat wil niet zeggen dat men maar niet meer op deze banen zou moeten racen. De snelheden nu zijn niet zo hoog als 20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:09 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ah ja... Maar racen kan best veiliger gemaakt worden... Anders hadden we nu nog geen vangrails gehad langs de banen. De weg die de Indycars is ingeslagen is simpelweg niet de juiste, en dat is wat de coureurs nu zeggen (en al zeggen sinds Dan Wheldon's crash).
Helemaal niet. Pocono is juist bij uitstek geschikt voor IndyCars. Weinig banking en heel veel ruimte. Het gevaar zit hem eerder in de 1,5 mijl NASCAR ovals waar ze behalve Texas dus ook niet zoveel op rijden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:32 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar dit is wel een triest dieptepunt in een reeks van ongevallen die mijns inziens gewoon voorkomen hadden kunnen worden door niet langer op banen te rijden die simpelweg niet geschikt zijn voor dit soort auto's... Een mening die velen met mij delen. Dus overdreven reageren is het niet. Het is gewoon weer pijnlijk duidelijk dat het juist niet overdreven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |